Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

* It's more fun in Bohol

Gestart door Kano, donderdag 11 april 2013, 09:12:26

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

#20
@ VVjoris, er zijn verschillende maatschappijen die deze route varen , Starcraft ferry van Cebu naar Tubigon  kost 200 peso +terminalfee.  Weet niet bij welke maatschappij jij op de site heb gekeken ?

Rich

Tja, voor met een vliegtuig is het te kort he. Gewoon de boot pakken.
Rich de Nederbelg.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

LMBen

Is maar 200 met barka niet met super ferry dat is 420 peso
Na 8jaar philipijnen weer terug europa


vvjoris

Citaat van: gosternokke op vrijdag 12 april 2013, 10:07:24
@ VVjoris, er zijn verschillende maatschappijen die deze route varen , Starcraft ferry van Cebu naar Tubigon  kost 200 peso +terminalfee.  Weet niet bij welke maatschappij jij op de site heb gekeken ?
Ik heb hier zoveel opgezocht op internet dat ik het niet meer weet, sorry...maar blijkt dus dat Neai gelijk heeft wat betreft de 200 pesos...zolang de ferry's maar niet zinken é  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

LMBen

Is een kleine banka, vetrekt van onder de mactan bridge en doet onderweg nog wat eilandjes aan.
Als het goed weer is een fijne trip maar met storm wel wat minder  :jajaja:
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Ronny55

Citaat van: Gibson op vrijdag 12 april 2013, 08:46:41
Ron,
Waar is het plan voor SM downtown? Heb dat gerucht vaker gehoord maar bleek toen Ayala te zijn.
Neem jij de "back road" naar het vliegveld of ga je door de stad?

Sorry, effe off topic....
Waar de coca cola was, als je in CDO bekend zijt.
IK ga via nazaret en carmen , ik kom van cugman,gedeeltelijk door de stad.
Van waar ben jij??
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Gibson

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 12 april 2013, 14:56:55
Citaat van: Gibson op vrijdag 12 april 2013, 08:46:41
Ron,
Waar is het plan voor SM downtown? Heb dat gerucht vaker gehoord maar bleek toen Ayala te zijn.
Neem jij de "back road" naar het vliegveld of ga je door de stad?

Sorry, effe off topic....
Waar de coca cola was, als je in CDO bekend zijt.
IK ga via nazaret en carmen , ik kom van cugman,gedeeltelijk door de stad.
Van waar ben jij??

Xavier estates...maar als ik de Cugman kant op ga, neem ik altijd de backroad. Eerst richting vliegveld, dan links af om xavier heen, alsmaar rechtdoor, twee keer links (als je niet verder kan) en dan kom je op JR Borja extension uit. Zit mijn duikzaak dus ben daar regelmatig. Ietjes langere weg maar sneller en lekker rustig.
Coca cola, yup, ik weet waar die zit. Wordt dan helemaal een drama op de weg daar. Gaisano, limketkai en Ayala aan de zelfde weg. Klote Jeepneys 4 rijen dik.
Expect nothing in the PH. All else is a "plus"

vvjoris

Citaat van: Benincebu op vrijdag 12 april 2013, 10:56:50
Is maar 200 met barka niet met super ferry dat is 420 peso

Die barka gaat er dan wel wat langer over doen dan één uur vrees ik ...

Neai zei dat het maar een uur was, maar dat zal Filipino timing zijn ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.