Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Inburgerings examen moeilijk??

Gestart door her, zaterdag 13 april 2013, 20:43:43

Vorige topic - Volgende topic

her

Hallo allemaal,

Ik ben onlangs getrouwd in de filipijnen.
Mijn vrouw is zich nu aan het voorbereiden op het inburgeringsexamen op de nederlandse ambassade in manilla.
Ze doet dit aan de hand van het pakket Naar nederland inclusief 2 oefen examens, 4 boeken en 1 dvd en 6 oefen cd's

Mijn vrouw heeft erg veel moeite met het gedeelte waarin ze een verhaal in haar eigen woorden moet navertellen.
Is het inburgerings examen moeilijk?
A 1 klinkt best heftig
Ik hoop dat ze in mei examen kan doen


snah68

Hehe Succes ermee. Ik heb een paar keer een online versie gedaan. Ik ben 18 jaar weg uit Nederland en als het aan het inburgeringsexamen ligt, kom ik er nooit weer in :)

Marinero

Gefeliciteerd, wij zitten in precies hetzelfde schuitje en gaan over drie week examen doen. Voor mijn vrouw zijn de tegenstellingen moeilijk en inderdaad het verhaal navertellen. De roddel is dat iemand die gewoon een beetje door blijft keuvelen aan de telefoon toch nog voldoende punten behaald. Dus concentreren op goede uitspraak, het verschil tussen taken en takken, de ie en de ei, dat soort dingen uitleggen. Als de uitspraak goed is, en ze kan een verhaal ophouden zonder dicht te klappen, dan keurt de computer het wel goed schijnt 't.

her

Dank je voor je goede tips. Ik zal het goed oefenen met haar de komende weken.

Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent