Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Aanbieding met discriminatie bij Expedia

Gestart door vvjoris, zondag 14 april 2013, 13:51:14

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Van 'ticketspy"

De Amerikaanse reissite Expedia heeft haar Nederlandse afdeling namelijk toestemming gegeven om â,¬100 korting te geven wanneer je een pakket van vlucht + hotel boekt.

(totaal boeking moet 1200 euro zijn)

Doorklikken en je komt op de site expedia.nl en daar zie je:

De Kortingscode is een aanbieding van Expedia.nl en kan uitsluitend gebruikt worden door inwoners van Nederland van 18 jaar en ouder

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

huisman45

En terecht zien al die commentaren van de belgen hier dat het land corrupt is en falliet etc
dat het een zootje is etc etc dus geen korting klagen ze ook over dan. :lachen: :applaus: :happy2: :lachen: :happy:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

vvjoris

Citaat van: huisman45 op zondag 14 april 2013, 14:49:35
En terecht zien al die commentaren van de belgen hier dat het land corrupt is en falliet etc
dat het een zootje is etc etc dus geen korting klagen ze ook over dan. :lachen: :applaus: :happy2: :lachen: :happy:

Wat heeft het ene met het andere te maken?

â,¬ 100 korting voor  :nederlandsevlag: en niet voor  :belgiesmiley: daarmee is Expedia niet corrupt é ... maar ik boek er wel niet, bij Cathay rechtsreeks bijvoorbeeld is het toch â,¬ 35 goedkoper voor AMS - CEB vlucht ...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Citaat van: vvjoris op zondag 14 april 2013, 15:08:04
Citaat van: huisman45 op zondag 14 april 2013, 14:49:35
En terecht zien al die commentaren van de belgen hier dat het land corrupt is en falliet etc
dat het een zootje is etc etc dus geen korting klagen ze ook over dan. :lachen: :applaus: :happy2: :lachen: :happy:

Wat heeft het ene met het andere te maken?

â,¬ 100 korting voor  :nederlandsevlag: en niet voor  :belgiesmiley: daarmee is Expedia niet corrupt é ... maar ik boek er wel niet, bij Cathay rechtsreeks bijvoorbeeld is het toch â,¬ 35 goedkoper voor AMS - CEB vlucht ...
Moet jij niet naar bohol???  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

vvjoris

Citaat van: Ronny55 op zondag 14 april 2013, 16:29:11
Citaat van: vvjoris op zondag 14 april 2013, 15:08:04
Citaat van: huisman45 op zondag 14 april 2013, 14:49:35
En terecht zien al die commentaren van de belgen hier dat het land corrupt is en falliet etc
dat het een zootje is etc etc dus geen korting klagen ze ook over dan. :lachen: :applaus: :happy2: :lachen: :happy:

Wat heeft het ene met het andere te maken?

â,¬ 100 korting voor  :nederlandsevlag: en niet voor  :belgiesmiley: daarmee is Expedia niet corrupt é ... maar ik boek er wel niet, bij Cathay rechtsreeks bijvoorbeeld is het toch â,¬ 35 goedkoper voor AMS - CEB vlucht ...
Moet jij niet naar bohol???  :lachen: :lachen:

Inderdaad, maar ik ga niet langs MNL ... daarbij ik heb een huisje in Cebu é ... Neai komt naar de luchthaven, het is maar een uurtje (Filipino timing) en kost maar 200 pesos met de boot van Tubigon naar Cebu ...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

antzan

Hoe zou je dan de aanbiedingen in Duitsland noemen  ?
Daar hebben ze BalikBayan reizen  die voordeliger zijn .
Hier in Nederland weten ze meestal nog niet wat Bal.Bay. betekend
als je het op een reisburo vraagt
Foodmaster