Bantayan en Virgin Island (Silion)

Gestart door Inday, donderdag 25 april 2013, 00:21:24

Vorige topic - Volgende topic

Inday

#20


Ik begrijp het ook niet   :ikkeniebegrijp:     :ikkeniebegrijp:     :ikkeniebegrijp:





Op het moment van vertrek waren ze beiden nog goedgeluimd, zoals te zien op onderstaande foto   :weetikniet:    :weetikniet:    :weetikniet:










O.B.Bommel

Citaat van: Inday op vrijdag  3 mei 2013, 09:57:05
Ik begrijp het ook niet   :ikkeniebegrijp:     :ikkeniebegrijp:     :ikkeniebegrijp:

Op het moment van vertrek waren ze beiden nog goedgeluimd   :weetikniet:    :weetikniet:    :weetikniet:
Begrijp je niet waarom ze mee waren of begrijp je niet waarom ze zuurpruimerig zijn geworden? De eerste vraag vind ik veel interessanter, het antwoord op de 2e vraag kan ik wel verzinnen, doorhalen wat niet van toepassing is.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Inday






De boot komt ons ophalen aan het hotel















Nanay en Tatay zijn ook van de partij. :dance: :yupi: :cheerleader:




















Santa Fe Port, met de ferry's komende van Cebu.


















































Netjes geparkeerd








Spijtig, de kleuren van de foto's zijn niet bestand tegen de zon.








Overal schelpen.




















Overgelukkige Asawa, Tatay en Nanay















Olieboorplatform   :ikkeniebegrijp:










En nu op weg naar











Baliw-katok


Rich

Pracht foto's  :thumb: Nog "effe" (een maand of 17) en ik zit ook voorgoed tussen de palmbomen  :happy:
Rich de Nederbelg.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: boldy op vrijdag  3 mei 2013, 06:29:45
mooie foto's en zeer sfeervol. wat de oom en tante betreft ,wat een stelletje zuurpruimen zeg jesus   :negatief: . die neem je tog ook wel nooit meer mee  :jajaja:

boldy het zijn niet de oom en tante maar de vader en moeder van dat Knape kind ,[nanay tatay] en die mensen hadden misschien liever het geld gezien van dat reisje , daar komt nog bij dat zo,n kano nachts dat mooie kind een kamer verder uit elkaar ligt te breken  :sexhq0: . ja dan zul je als ouders toch ook  :shoot13lj7: knetter gek worden . haha.

overigens een zeer mooi verslag en super foto,s .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

yepyep

Citaat van: Rich op maandag  6 mei 2013, 09:57:03
Pracht foto's  :thumb: Nog "effe" (een maand of 17) en ik zit ook voorgoed tussen de palmbomen  :happy:

Ga je verhuizen naar de PI?

[ontopic]
Verder een mooie griet ja en een mooie reportage. Ze lijkt wel op de vrouw van een de forumleden hier waarvan ik de naam zo even niet kan herinneren.


Rich

Citaat van: yepyep op maandag  6 mei 2013, 12:03:01
Citaat van: Rich op maandag  6 mei 2013, 09:57:03
Pracht foto's  :thumb: Nog "effe" (een maand of 17) en ik zit ook voorgoed tussen de palmbomen  :happy:

Ga je verhuizen naar de PI?

[ontopic]
Verder een mooie griet ja en een mooie reportage. Ze lijkt wel op de vrouw van een de forumleden hier waarvan ik de naam zo even niet kan herinneren.



Mawibata?
Rich de Nederbelg.

yepyep

Citaat van: Rich op maandag  6 mei 2013, 12:42:29
Citaat van: yepyep op maandag  6 mei 2013, 12:03:01
Citaat van: Rich op maandag  6 mei 2013, 09:57:03
Pracht foto's  :thumb: Nog "effe" (een maand of 17) en ik zit ook voorgoed tussen de palmbomen  :happy:

Ga je verhuizen naar de PI?

[ontopic]
Verder een mooie griet ja en een mooie reportage. Ze lijkt wel op de vrouw van een de forumleden hier waarvan ik de naam zo even niet kan herinneren.



Mawibata?

Mawibata = Inday zeker? 


Mawibata

Citaat van: yepyep op maandag  6 mei 2013, 12:51:11
Citaat van: Rich op maandag  6 mei 2013, 12:42:29
Citaat van: yepyep op maandag  6 mei 2013, 12:03:01
Citaat van: Rich op maandag  6 mei 2013, 09:57:03
Pracht foto's  :thumb: Nog "effe" (een maand of 17) en ik zit ook voorgoed tussen de palmbomen  :happy:

Ga je verhuizen naar de PI?

[ontopic]
Verder een mooie griet ja en een mooie reportage. Ze lijkt wel op de vrouw van een de forumleden hier waarvan ik de naam zo even niet kan herinneren.



Mawibata?

Mawibata = Inday zeker? 




Inday =  account asawa Mawibata



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.