Bantayan en Virgin Island (Silion)

Gestart door Inday, donderdag 25 april 2013, 00:21:24

Vorige topic - Volgende topic

boldy

@jens bedankt  ik d8 oom en tante  :lachen: ik kan ook maar een paar woordjes tagalog . nu weer een paar erbij dus
het leven is net een lul keihard en veel te kort

yepyep

Citaat van: Mawibata op maandag  6 mei 2013, 13:33:37
Citaat van: yepyep op maandag  6 mei 2013, 12:51:11
Citaat van: Rich op maandag  6 mei 2013, 12:42:29
Citaat van: yepyep op maandag  6 mei 2013, 12:03:01
Citaat van: Rich op maandag  6 mei 2013, 09:57:03
Pracht foto's  :thumb: Nog "effe" (een maand of 17) en ik zit ook voorgoed tussen de palmbomen  :happy:

Ga je verhuizen naar de PI?

[ontopic]
Verder een mooie griet ja en een mooie reportage. Ze lijkt wel op de vrouw van een de forumleden hier waarvan ik de naam zo even niet kan herinneren.



Mawibata?

Mawibata = Inday zeker?  




Inday =  account asawa Mawibata



Ok, ik heb hem.  :lachen:

Inday


 
:link:







Deze bootsjongen is echt fier dat hij z'n papa mag helpen.







Van het white beach naar het rots strand.








Eerst nog een foto nemen van de asawa, anders mag ik de boot niet af    :lachen:







Het park is netjes onderhouden

























Het is niet makkelijk ergens een foto te te nemen ZONDER  .  .  .  .  .  .  .  .     :lachen:  (vul zelf maar in)







In het restaurant staan enkele aquaria










Hier heb je ze weer     :lachen:








































Het lukte mij niet om de (automatische) camera scherp te stellen op de vogel i.p.v. de draad   :weetikniet:     :weetikniet:






















Ingang naar de grot.








Maria beeldje










































De zwembaden




















Kijken mag, aankomen niet.   :neeneenee:    :neeneenee:   (anders zouden er al snel geen bloemen meer zijn, als iedereen er enkele gaat plukken)  








Ook hier, net als Boracay algen op het strand.









Op de  :smiley-philippines:  heb ik ook dikwijls wild-geplast, wat in in  :belgiesmiley:/ :nederlandsevlag:   verboden is.









Daar valt het water met bakken uit de lucht








Resultaat, mooie regenboog, maar op de foto niet zo indrukwekkend.








Nu is het ineens zo ver lopen over het strand naar het hotel. De banka's van de vissers liggen netjes op het droge








Het moment om onderhoud of herstellingen uit te voeren. ook hier helpen de kinderen.





:daag:








Rich

Citaat van: Inday op dinsdag  7 mei 2013, 12:18:10

Het lukte mij niet om de (automatische) camera scherp te stellen op de vogel i.p.v. de draad   :weetikniet:     :weetikniet:


De autofocus afzetten en handmatig scherpstellen op het onderwerp achter het hek in dit geval.
Rich de Nederbelg.

Herbie

Citaat van: Rich op dinsdag  7 mei 2013, 12:34:36
Citaat van: Inday op dinsdag  7 mei 2013, 12:18:10

Het lukte mij niet om de (automatische) camera scherp te stellen op de vogel i.p.v. de draad   :weetikniet:     :weetikniet:


De autofocus afzetten en handmatig scherpstellen op het onderwerp achter het hek in dit geval.

Of gewoon op de kop van de vogel.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Inday

Citaat van: Rich op dinsdag  7 mei 2013, 12:34:36
Citaat van: Inday op dinsdag  7 mei 2013, 12:18:10

Het lukte mij niet om de (automatische) camera scherp te stellen op de vogel i.p.v. de draad   :weetikniet:     :weetikniet:


De autofocus afzetten en handmatig scherpstellen op het onderwerp achter het hek in dit geval.

Rich, bedankt, maar volgens de handleiding gebeurd het scherpstellen door de ontspanknop half in te drukken ?      http://www.telecards.be/Kam/canon-ixus-1100-hs_nederlands.pdf




Rich

Citaat van: Inday op dinsdag  7 mei 2013, 17:11:47
Citaat van: Rich op dinsdag  7 mei 2013, 12:34:36
Citaat van: Inday op dinsdag  7 mei 2013, 12:18:10

Het lukte mij niet om de (automatische) camera scherp te stellen op de vogel i.p.v. de draad   :weetikniet:     :weetikniet:


De autofocus afzetten en handmatig scherpstellen op het onderwerp achter het hek in dit geval.

Rich, bedankt, maar volgens de handleiding gebeurd het scherpstellen door de ontspanknop half in te drukken ?      http://www.telecards.be/Kam/canon-ixus-1100-hs_nederlands.pdf

Ja dat klopt en dan staat je camera op AF (autofocus) Schakel AF uit en volg de instructie :

Opnamen maken door te tikken op het scherm
(Touch Shutter


Schakel de functie Touch Shutter
in.
z
Tik op . Het pictogram wordt gewijzigd
in .
Selecteer het onderwerp waarop u
wilt scherpstellen.
z
Houd uw vinger op het onderwerp op het
scherm.
z
Wanneer de camera wordt scherpgesteld op
het onderwerp, hoort u tweemaal een
pieptoon.
Er wordt een blauw kader weergegeven en de
scherpstelling en belichting worden
doorlopend aangepast (Servo AF
Rich de Nederbelg.

Inday

Citaat van: Rich op dinsdag  7 mei 2013, 17:18:44
Citaat van: Inday op dinsdag  7 mei 2013, 17:11:47
Citaat van: Rich op dinsdag  7 mei 2013, 12:34:36
Citaat van: Inday op dinsdag  7 mei 2013, 12:18:10

Het lukte mij niet om de (automatische) camera scherp te stellen op de vogel i.p.v. de draad   :weetikniet:     :weetikniet:


De autofocus afzetten en handmatig scherpstellen op het onderwerp achter het hek in dit geval.

Rich, bedankt, maar volgens de handleiding gebeurd het scherpstellen door de ontspanknop half in te drukken ?      http://www.telecards.be/Kam/canon-ixus-1100-hs_nederlands.pdf

Ja dat klopt en dan staat je camera op AF (autofocus) Schakel AF uit en volg de instructie :

Opnamen maken door te tikken op het scherm
(Touch Shutter


Schakel de functie Touch Shutter
in.
z
Tik op . Het pictogram wordt gewijzigd
in .
Selecteer het onderwerp waarop u
wilt scherpstellen.
z
Houd uw vinger op het onderwerp op het
scherm.
z
Wanneer de camera wordt scherpgesteld op
het onderwerp, hoort u tweemaal een
pieptoon.
Er wordt een blauw kader weergegeven en de
scherpstelling en belichting worden
doorlopend aangepast (Servo AF


Beste Nederbelg, bedankt alvast, ik ga subiet zien of dat marcheert.    :thankyoufw5:       :thankyoufw5:



klootzakken (voorheen Jens)

#38
Citaat
Het is niet makkelijk ergens een foto te te nemen ZONDER  .die mooie vrouw   .[een plaatje is het ] .   :lachen:  (vul zelf maar in)



Hier heb je ze weer     :lachen:





wij zien haar ook veel liever dan jou Willy, haha tenminste ik . :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Inday


Island Hopping to "Virgin Island" Bantayan Cebu


When you are in Bantayan Island, your vacation would not be completed without experiencing Island Hopping going to the Virgin Island.
The trip normally takes from 25-40 minutes depending on the boat.

You can arrange your Island Hopping day trip to Virgin Island from the beach or resort you stay
or you can even approach any of the Island Hopping boat personnel just on the shoreline and enjoy your trip to Virgin Island.

They have cottages for small group for only Php300.00.
Cottage for the big group is Php1,000.00 and room available for 5 PAX for Php1,500.00, for 3 PAX Php1,200.00 with generator form 6PM — 11PM.
Entrance Fee from 1-2 person is Php500.00, then excess will be charged at Php100.00 each.
Boat charges depends upon the number of persons but usually Php1,500-3,500 per trip.




Virgin Island, Bantayan Cebu


The Virgin Island in Bantayan, Cebu is the perfect place for tourist destination to those who love travel and explore the newly discovered tourist spots of the country.
Virgin Island is locally known as Sillion Island which has 390,000 square meters or 3.9 hectares total land area.
The island is not developed yet so far, the reason that the island is described as "Virgin Island" by the foreign visitors.

According to Mr. Vince Guevara, owner and operation manager,
there was a group of foreign visitors lodged in one of the Beach Resort in Santa Fe come to the island and explored the place.
They discovered that the island has unique landscapes with powder white sand that can match of Boracay Island.
Added to that, the island has super clear blue water that when you dive underneath the sea with goggle you can even see the object about 10-15 meters onward.

Now, Virgin Island is open to all domestic and foreign visitors.

They have their personnel to fix your foods if you like them to prepare for lunch or dinner in the island.



Bantayan Must-See and Must-Do:
     http://globetrottinglife.blogspot.be/2013/01/revisiting-bantayan-island.html


Wikipedia  : http://en.wikipedia.org/wiki/Bantayan,_Cebu