Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bacolod city

Gestart door buizesmurf, donderdag 25 april 2013, 03:59:51

Vorige topic - Volgende topic

buizesmurf

Daar mijn huidige verblijfplaats Bacolod city is,had ik graag wat meer informatie gehad over bacolod city en wijde omgeving..Alles over huren van huizen,appartementen,huren van motorfietsen,resorts,etc is welkom.....
Alvast bedankt
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

ruff rider


Ketelbinkie

Echt van die typische PH poppenhuisjes, zoals ik ze altijd maar noemt. Denk echter dat hele volksstammen er tevreden en gelukkig in kunnen leven en wonen.

Ronny55

Citaat van: Ketelbinkie op zaterdag  4 mei 2013, 06:40:13
Echt van die typische PH poppenhuisjes, zoals ik ze altijd maar noemt. Denk echter dat hele volksstammen er tevreden en gelukkig in kunnen leven en wonen.
Zo van 36m2 met tweeslaapkamer, cr ,keuken en livingroom.  :lachen: :lachen: Maar ja dat zijn  :smiley-philippines: toestanden ,de meeste moeten met veeeeel minder content zijn.  :jajaja:
Zoiets kan je wel nog kopen onder het miljoen, wil je het iets groter ( +60 M2)en comfortabel moet je er 2 miljoen voor uittrekken.
Wil je iets dat op  :belgiesmiley: stijl trekt, (+100M2) reken dan maar met 3 miljoen
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

her

Voor 3 miljoen peso à 60.000 euro koop je in Amsterdam nog niet eens een garage voor.

Ketelbinkie

Citaat van: her op zaterdag  4 mei 2013, 23:52:46
Voor 3 miljoen peso à 60.000 euro koop je in Amsterdam nog niet eens een garage voor.

Dat is appels met peren vergelijken en kan je ongeveer een boek gaan vol schrijven als het gaat om de verschillen in prijs tussen  :nederlandsevlag: en  :smiley-philippines:. Maar altijd leuk, als je in de PH woont, om te weten wat vandaag de dag, in dit voorbeeld dus een garage in Amsterdam kost. Zo'n garage van 60.000 euro heeft dan wel een gouden rolluik voor die prijs of....??

Ronny55

Citaat van: Ketelbinkie op zondag  5 mei 2013, 05:01:40
Citaat van: her op zaterdag  4 mei 2013, 23:52:46
Voor 3 miljoen peso à 60.000 euro koop je in Amsterdam nog niet eens een garage voor.

Dat is appels met peren vergelijken en kan je ongeveer een boek gaan vol schrijven als het gaat om de verschillen in prijs tussen  :nederlandsevlag: en  :smiley-philippines:. Maar altijd leuk, als je in de PH woont, om te weten wat vandaag de dag, in dit voorbeeld dus een garage in Amsterdam kost. Zo'n garage van 60.000 euro heeft dan wel een gouden rolluik voor die prijs of....??
Het is zo dat realestade hier niet veel goedkoper is. Wil je bouwen naar  :eu: normen....
  Grond, 5 to 8000 M2  das ook voor 1000 m2  5 a 8 miljoen. Of je moet grond in de brousse kopen. Wat wel beterkoop is , het bouwen, loonkost is laag. Maar aan de andere kant wil topkwaliteit (wat dat ook mag voorstellen hier) matrialen gebruiken , isolatie , kwaliteit ramen en deuren, dubbele beglazing enz kom je wat betreft het matriaal niet beterkoop uit.
  Als je dat allemaal wilt kan je een vergelijkbare woning hebben maar dan moet je wel 2 tot 3 ton ervoor uittrekken.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

gosternokke

Zal wel kloppen die 60 duizend voor een garage in A,dam, ik zie regelmatig parkeerplaatsen in parkeergarages te koop onder flatgebouwen, die al meer dan 20 duizend kosten

Ook in  :smiley-philippines: zit er veel verschil in onroerend goed prijzen,  Ronny 55 heeft het over 5000 tot 8000 per vierkant meter,   :ikkeniebegrijp:    dan zal dan wel in een luxe subdivision zijn    :weetikniet:   

Maar ik heb zelf voor een leuk stuk beachfront niet meer dan 200 peso per meter betaald.

Ronny55

Citaat van: gosternokke op zondag  5 mei 2013, 09:06:19
Zal wel kloppen die 60 duizend voor een garage in A,dam, ik zie regelmatig parkeerplaatsen in parkeergarages te koop onder flatgebouwen, die al meer dan 20 duizend kosten

Ook in  :smiley-philippines: zit er veel verschil in onroerend goed prijzen,  Ronny 55 heeft het over 5000 tot 8000 per vierkant meter,   :ikkeniebegrijp:    dan zal dan wel in een luxe subdivision zijn    :weetikniet:   

Maar ik heb zelf voor een leuk stuk beachfront niet meer dan 200 peso per meter betaald.
Uiteraard, maar geen super luxe ,wel een beveiligde hoger middenklasse subdivise ....hier waar ik woon, 6000 peso m2.
Dat is wat ik wilde zeggen, vergelijkbaar met  :nederlandsevlag: :belgiesmiley: . Weet ook dat de grond veel beterkoop kan  :jajaja: Porta Princessa is nog vrij goed koop.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

PeterVL

Ik woon in porta princessa beste Ronny, ik denk niet dat het hier vrij goedkoop is; het hangt er van af waar natuurlijk. Als je een stuk grond wil die bij de minste regen overstroomt  dan is die vrij goodkoop natuurlijk, wil je een subdivisie die gerenommeerd is betaal je ook wel meer maar anderzijds geef ik toe dat er bepaalde plaatsen zijn aan de kust waar je nog steeds 'goedkoop' je resort kan starten maar ik heb het dan toch nog altijd over ten minste 3 miljoen peso voor de grond alleen hoor( ik spreek dus over een resort niet een bouwgrond wel te verstaan) Het voordeel daaraan is dat die grond werkelijk op je naam komt te staan want this is business. Enfin ik wou even reageren in de context. Iedereen moet maar het beste voor zichzelf vinden want ik heb al vaker hier gezegd dat ik hier al veel dramas heb mee gemaakt waarbij buitenlanders in hun euforie maar kopen en dan enkele jaren later alles verliezen....