Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Promo Malaysian bij vliegen op dinsdag

Gestart door vvjoris, donderdag 25 april 2013, 07:48:53

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Voorbeeld:

Amsterdam, Netherlands
Departs:     Tue, 28 May 2013, 12:00
Manila Ninoy Aquino International Apt, Philippines
Arrives:     Wed, 29 May 2013, 14:05
Manila Ninoy Aquino International Apt, Philippines
Departs:     Tue, 09 Jul 2013, 15:05
Amsterdam, Netherlands
Arrives:     Wed, 10 Jul 2013, 06:55
1 Adult:    EUR 278.00
Surcharges:     EUR 344.64
Taxes:     EUR 30.21
Total + Taxes + Surcharges:    EUR 652.85

Kijk op http://www.ticketspy.nl/ voor details
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ronny55

Net effe gekeken , 1305 euro 2 personen 5/6 tot 19/6  1h50 wachttijd - 19 uur totaal  :thumb:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

vvjoris

Citaat van: Ronny55 op donderdag 25 april 2013, 08:20:23
Net effe gekeken , 1305 euro 2 personen 5/6 tot 19/6  1h50 wachttijd - 19 uur totaal  :thumb:

Als je van  :belgiesmiley: komt moet je natuurlijk eerst nog naar Schiphol ... maar dat kan vanaf 28 euro ... (Eurolines bus vanaf Antwerpen) of met Thalys (70 euro denk ik) of met een 'gewone trein' (2 uur onderweg) want de Fyra is dood en begraven....

Als je op site van Malaysian vanaf BRU probeert te boeken is het veel duurder .... voor  :nederlandsevlag:-ers is het altijd veel goedkoper, niet eerlijk é .... behalve als je met KLM vliegt, dan is het af Antwerpen goedkoper dan vanuit eender waar in  :nederlandsevlag: ... echt gek die airline-pricing ...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Citaat van: vvjoris op donderdag 25 april 2013, 09:11:50
Als je op site van Malaysian vanaf BRU probeert te boeken is het veel duurder .... voor  :nederlandsevlag:-ers is het altijd veel goedkoper, niet eerlijk é .... behalve als je met KLM vliegt, dan is het af Antwerpen goedkoper dan vanuit eender waar in  :nederlandsevlag: ... echt gek die airline-pricing ...
Het is gewoon proberen klanten van elkaar af te snoepen, oneerlijk zou ik dat niet noemen .... de klant vaart er wel bij.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

vvjoris

Citaat van: Ronny55 op donderdag 25 april 2013, 10:47:46
Citaat van: vvjoris op donderdag 25 april 2013, 09:11:50
Als je op site van Malaysian vanaf BRU probeert te boeken is het veel duurder .... voor  :nederlandsevlag:-ers is het altijd veel goedkoper, niet eerlijk é .... behalve als je met KLM vliegt, dan is het af Antwerpen goedkoper dan vanuit eender waar in  :nederlandsevlag: ... echt gek die airline-pricing ...
Het is gewoon proberen klanten van elkaar af te snoepen, oneerlijk zou ik dat niet noemen .... de klant vaart er wel bij.

Toch hebben  :nederlandsevlag: voordeel ... uit Brussel vliegt bijna niks naar het verre oosten, en er is altijd een overstap in Doha, Dubai, etc als je in Hong Kong, Singapore of Manila wil geraken. Van LHR, CDG, FRA of AMS raak je rechtstreeks in HKG of SIN, van BRU niet ...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.