Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

13 juli naar Cdo 2 augustus retour Belgie

Gestart door Ronny55, vrijdag 3 mei 2013, 04:02:31

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

  Hallo, eindelijk nog eens familie bezoek uit   :belgiesmiley: . Daarvoor zoek ik nu vliegtikets vanuit  :belgiesmiley:  :smiley-philippines: naar Manila , cdo

Vertrek zaterdag 13 juli  retour vrijdag 2 augustus. Max reisduur 24 uur alles naar Manila onder de 1000 euro is welkom. Zal niet simpel zijn gezien de vacantie periode in  :eu:
Vertrek vanuit iedere luchthaven in  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: + dusseldorf of Koln is ok. Bij echt gunstig tarief is ook Frankfurt ok  :jajaja:
Heb al heelwat afgegoogelt maar nog niets echt intressants gevonden of het is 35 tot 40 uren onderweg, dat kan ik mijn zus en mijn nichtje niet aandoen  :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

froggy007

Ik zoek periode 6/7 juli tot 27/28 juli (naar Manila).
Voorlopig kom ik het goedkoopst via Dusseldorf en Etihad. 899â,¬, met mooie overstaptijden (totale vluchttijd 19 uren).

Ronny55

Citaat van: froggy007 op vrijdag  3 mei 2013, 06:30:44
Ik zoek periode 6/7 juli tot 27/28 juli (naar Manila).
Voorlopig kom ik het goedkoopst via Dusseldorf en Etihad. 899â,¬, met mooie overstaptijden (totale vluchttijd 19 uren).
Dat is niet slecht moet ik toch eens effe kijken  :thumb:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

vvjoris

Goeie prijs moeilijk te vinden, is dure periode é ...

Er is wel een promo van Cebu Pacific: voor â,¬ 15 van Cebu naar CDO op 13/7 en terug 2/8

Probeer eens met Korean van Brussel naar Praag naar Seoul naar Cebu: dat gaat zeker onder de â,¬ 1000 zijn, ik schat zo ongeveer 800 ...

(tis dikwijls overstappen natuurlijk op die manier)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Luke


vvjoris

Citaat van: Luke op vrijdag  3 mei 2013, 08:00:58
Moet het perse 13 Juli zijn??
Speel wat met de data



Dat is altijd zo é, een beetje schuiven met de datums kan snel 100 euro of meer verschil betekenen....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Citaat van: vvjoris op vrijdag  3 mei 2013, 09:23:45
Citaat van: Luke op vrijdag  3 mei 2013, 08:00:58
Moet het perse 13 Juli zijn??
Speel wat met de data



Dat is altijd zo é, een beetje schuiven met de datums kan snel 100 euro of meer verschil betekenen....
Jaja dat klopt wel , voor m'n zus geen probleem,das onderwijs, maar haar dochter heeft maar 3 weken verlof. vandaar
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.