Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Overschakeling bank

Gestart door Raventje, zondag 12 mei 2013, 12:51:18

Vorige topic - Volgende topic

Raventje

Hallo,ik heb een vraagje ivb met banken..ik ben nog steeds bij Belfius,maar vooraleer ik vertrek in september wil ik overschakelen naar ING..men vraag is nu,als men bankkaart verloopt sturen ze dan een nieuwe op naar de  :smiley-philippines:??..ik ben niet van plan speciaal naar  :belgiesmiley: te komen voor  dit :confused2:

vvjoris

Kan je misschien best aan de bank vragen ...

Mijn recentste bankkaart dateert van 2012 en is geldig tot 2017 ... dus in principe heb je 5 jaar, en indien je niet wenst naar  :belgiesmiley: te komen, kan je misschien iemand volmacht geven die uw nieuwe kaart dan afhaalt en doorstuurt naar  :smiley-philippines:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Citaat van: Raventje op zondag 12 mei 2013, 12:51:18
Hallo,ik heb een vraagje ivb met banken..ik ben nog steeds bij Belfius,maar vooraleer ik vertrek in september wil ik overschakelen naar ING..men vraag is nu,als men bankkaart verloopt sturen ze dan een nieuwe op naar de  :smiley-philippines:??..ik ben niet van plan speciaal naar  :belgiesmiley: te komen voor  dit :confused2:
Bij fgrtis sturen ze ze niet op en ook een volmacht om de kaart aftehalen lukt niet. Was mijn kaart vergeten in de atm net de dag voor ik terug naar huis  :smiley-philippines:  ging. Een jaar me moeten behelpen met phonebanking. misschien dat het bij een andere bank anders is.  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

boomerang

Citaat van: Raventje op zondag 12 mei 2013, 12:51:18
Hallo,ik heb een vraagje ivb met banken..ik ben nog steeds bij Belfius,maar vooraleer ik vertrek in september wil ik overschakelen naar ING..men vraag is nu,als men bankkaart verloopt sturen ze dan een nieuwe op naar de  :smiley-philippines:??..ik ben niet van plan speciaal naar  :belgiesmiley: te komen voor  dit :confused2:

Afgelopen week heb ik een nieuwe ING bankpas toegestuurd gekregen hetgeen zij automatisch gedaan hebben zonder een verzoek mijnerzijds.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Raventje

Citaat van: boomerang op zondag 12 mei 2013, 15:50:45
Citaat van: Raventje op zondag 12 mei 2013, 12:51:18
Hallo,ik heb een vraagje ivb met banken..ik ben nog steeds bij Belfius,maar vooraleer ik vertrek in september wil ik overschakelen naar ING..men vraag is nu,als men bankkaart verloopt sturen ze dan een nieuwe op naar de  :smiley-philippines:??..ik ben niet van plan speciaal naar  :belgiesmiley: te komen voor  dit :confused2:

Afgelopen week heb ik een nieuwe ING bankpas toegestuurd gekregen hetgeen zij automatisch gedaan hebben zonder een verzoek mijnerzijds.

Misschien zal dat ook hier zo zijn,ik zal me daar eens op bevragen als het in :nederlandsevlag: kan waarom niet in  :belgiesmiley:.. :thankyoufw5:

vvjoris,een volmacht geef ik aan men zus,zij moet men achterstallige rekeningen vereffen..zij is ook bij ING  :biggrinn: