Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Voor € 100 van Singapore naar Cebu

Gestart door vvjoris, zondag 19 mei 2013, 09:51:47

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Tiger Airways heeft een promotie "gratis terugvlucht", daardoor is het mogelijk om op woensdag van SIN naar CEB te vliegen voor 77 SGD + 2 x 32 SGD voor de bagage. Dat is samen zo'n â,¬ 100. Mogelijk doen ze dezelfde promo voor MNL

Je vliegt van AMS naar SIN met Emirates voor zo'n  610 .... (vliegt confortabel: A380)

Overnachten in Singapore is wel nodig, Emirates komt 's namiddags aan, Tiger vertrekt 's morgens.

(heb dit bekeken voor data in september)

http://booking.tigerairways.com/Select.aspx
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Citaat van: shando op zondag 19 mei 2013, 21:36:12
Overnachten in singapore betekent dus extra kosten hotel en evt. Taxi?  :denk:
Ben je dus in principe evenveel kwijt en een langere reistijd...

Tenzij je lekker een nachtje singapore wilt ontdekken natuurlijk  :happy:

Dat is op zich niet verkeerd , een dagje of 2 ,3 , singapor verkennen... :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

vvjoris

Citaat van: Ronny55 op maandag 20 mei 2013, 01:45:24
Citaat van: shando op zondag 19 mei 2013, 21:36:12
Overnachten in singapore betekent dus extra kosten hotel en evt. Taxi?  :denk:
Ben je dus in principe evenveel kwijt en een langere reistijd...

Tenzij je lekker een nachtje singapore wilt ontdekken natuurlijk  :happy:

Dat is op zich niet verkeerd , een dagje of 2 ,3 , singapor verkennen... :weetikniet:

Singapore is zeker de moeite, en het kan zowel goedkoop (backpackers hotels ong 20 - 40 eur per nacht) als duur (Marina Bay Sands, die drie torens met dat schip er bovenop vanaf 252 eur) Openbaar vervoer is spotgoedkoop en 10 x beter dan 'De Lijn', alcohol is duur ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

her


eddyvm

Hallo
Onze vluchten naar kota kinabalu werden begin dit jaar door hun gecancelled,en tot op heden hebben we geen geld ontvangen,ook niet na enkele mails.ook onbereikbaar per telefoon...Het was maar 150â,¬,maar toch.groetjes

vvjoris

"Late" terugbetalingen zijn schering en inslag bij alle low cost Aziatische airlines ....

Mijn ervaring met Tiger is prima, Tiger is ook een 'dochter' van Singapore Airlines, dus toch enigszins betrouwbaar ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.