online knuffels en dergelijke kopen om te sturen naar de Filipijnen?

Gestart door Ronald-D, dinsdag 21 mei 2013, 21:12:07

Vorige topic - Volgende topic

Ronald-D

#20
Citaat van: Bulldozer op woensdag 22 mei 2013, 01:56:39
Ik gebruik vaak island rose. Tot op heden altijd aangekomen op de juiste dag.

http://www.islandrose.ph

hier heb ik ook een kleinigheidje besteld.....als het goed is moet dat vandaag aankomen :)

gosternokke

Ben misschien niet zo romantisch aangelegd, maar een knuffel naar een 30 plusser sturen   :ikkeniebegrijp: :weetikniet:      Dat tieners hun kamer vol met knuffels hebben staan weet ik wel, maar hebben oudere jongeren ook nog behoefte aan een knuffel ?   Kzal wel niet romantisch genoeg aangelegd zijn   :lachen:

Ronald-D

Hahaha.. Tja,  misschien ;-)
Ik weet dat zei er wel van houdt,  en ze is er blij mee :-)
Het gaat ook meer om het idee erachter...

klootzakken (voorheen Jens)

zij houd haar bloemen vast of het wel een baby is !!! dat beloofd wat .  :lachen: overigens een heel leuk meisje  :thumb:.

goed gedaan Ronald.  :jajaja:  :thumb:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Ronny55

Citaat van: jens op vrijdag 24 mei 2013, 17:50:42
zij houd haar bloemen vast of het wel een baby is !!! dat beloofd wat .  :lachen: overigens een heel leuk meisje  :thumb:.

goed gedaan Ronald.  :jajaja:  :thumb:
Jaja Ronald , goed gedaan  :respect:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ronald-D

Dank jullie wel  :thumb:

PS: hoe ze de bloemen vasthield, viel me ook al op ja  :lachen:

Ronald-D

Citaat van: Bulldozer op woensdag 22 mei 2013, 01:56:39
Ik gebruik vaak island rose. Tot op heden altijd aangekomen op de juiste dag.

http://www.islandrose.ph

Ook dit is vandaag goed binnengekomen....

Ik zal maar geen foto plaatsen.....is wéér een knuffelbeertje....hahahaha

Maar ook van deze shop een goede aflevering  :thumb:

Rich

Citaat van: Ronald-D op vrijdag 24 mei 2013, 11:10:01
Citaat van: Rich op dinsdag 21 mei 2013, 22:26:49
Laat nog maar eens weten of ze het goed ontvangen heeft  :thumb:

Gisteren perfect aangekomen....dus totaal niet verkeerd.....als ze de bestelling binnen hebben, wordt het de volgende dag direct geleverd!!  :thumb:
Én ze kreeg een telefoontje vooraf of ze thuis was......werd gelukkig laat in de avond bezorgd, dus was al terug van haar werk :)






Mooi zo  :thumb: Hiermee scoor je heel wat punten  :jajaja: en reken maar dat ze het nooit meer vergeet.
Rich de Nederbelg.

Ronald-D

Citaat van: Rich op vrijdag 24 mei 2013, 19:55:17
Mooi zo  :thumb: Hiermee scoor je heel wat punten  :jajaja: en reken maar dat ze het nooit meer vergeet.

Ze was al superblij toen ze dit had gekregen....en toen ze vandaag thuiskwam, en beer nummer twee zat te wachten toen ze thuis kwam.....:)
Ze heeft me gelijk opgebeld om me te bedanken :kiss2:  :thumb: Leuk om iemand zo blij te horen aan de telefoon :)

Ronny55

Citaat van: Ronald-D op vrijdag 24 mei 2013, 20:07:55
Citaat van: Rich op vrijdag 24 mei 2013, 19:55:17
Mooi zo  :thumb: Hiermee scoor je heel wat punten  :jajaja: en reken maar dat ze het nooit meer vergeet.

Ze was al superblij toen ze dit had gekregen....en toen ze vandaag thuiskwam, en beer nummer twee zat te wachten toen ze thuis kwam.....:)
Ze heeft me gelijk opgebeld om me te bedanken :kiss2:  :thumb: Leuk om iemand zo blij te horen aan de telefoon :)
Niet voor het een of het ander, maar mijn vrouw leest dit forum ook ....Je kan je al indenken wat haar commentaar was..."Das ne vent, neem daar maar eens een voorbeeld aan, ik krijg alleen iets als ik verjaar of met kerstmis en moederdag, maar zomaar gewoon eens iets, noppes". Dus zal ik me maar eens flink in de kosten moeten zetten.  :lachen: :lachen: . Anders mag ik een van deze dagen met de hand gaan wassen.  :lachen:
Dan gaan we wel bij de plaatselijke trekkers club met Motto '" Er is geen kut in't land die zo heerlijk spant als je eigen hand"  :thumb:  :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.