online knuffels en dergelijke kopen om te sturen naar de Filipijnen?

Gestart door Ronald-D, dinsdag 21 mei 2013, 21:12:07

Vorige topic - Volgende topic

LMBen

Och arme Ronny kom maar naar ome Ben ik sleep je er wel doorheen  :lachen:
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Herbie

Citaat van: Ronny55 op zaterdag 25 mei 2013, 03:40:16
Citaat van: Ronald-D op vrijdag 24 mei 2013, 20:07:55
Citaat van: Rich op vrijdag 24 mei 2013, 19:55:17
Mooi zo  :thumb: Hiermee scoor je heel wat punten  :jajaja: en reken maar dat ze het nooit meer vergeet.

Ze was al superblij toen ze dit had gekregen....en toen ze vandaag thuiskwam, en beer nummer twee zat te wachten toen ze thuis kwam.....:)
Ze heeft me gelijk opgebeld om me te bedanken :kiss2:  :thumb: Leuk om iemand zo blij te horen aan de telefoon :)
Niet voor het een of het ander, maar mijn vrouw leest dit forum ook ....Je kan je al indenken wat haar commentaar was..."Das ne vent, neem daar maar eens een voorbeeld aan, ik krijg alleen iets als ik verjaar of met kerstmis en moederdag, maar zomaar gewoon eens iets, noppes". Dus zal ik me maar eens flink in de kosten moeten zetten.  :lachen: :lachen: . Anders mag ik een van deze dagen met de hand gaan wassen.  :lachen:
Dan gaan we wel bij de plaatselijke trekkers club met Motto '" Er is geen kut in't land die zo heerlijk spant als je eigen hand"  :thumb:  :lachen:

Daar dacht ik ook al aan. Eens je daar mee begint is er geen stoppen meer bij. :lachen: Ik hou het ook maar met verjaardagen en bla bla. Wat Prostaat vocht en daar mee is ze ook content :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ronald-D

Citaat van: gertve op dinsdag 21 mei 2013, 21:16:20
Ik heb net voor mijn vriendin bloemen besteld, maar dat was in Taipei. Ik geloof dat de eigenaar een pinoy is, getrouwd met een taiwanese.
Ik zal eens neuzen voor de Filipijnen. Welke regio?

Zou je mij misschien die link kunnen geven van die uit Taipei?
Een collega van me heeft ook iemand uit de Filipijnen ontmoet die nu in Taipei woont :-)
Hij wil ook dolgraag wat opsturen,  en ik had hem verteld dat jij een adresje wist :-)