China airlines vanaf Frankfurt vooor €556 in juni.

Gestart door shando, donderdag 30 mei 2013, 17:12:54

Vorige topic - Volgende topic

shando

Wie zin heeft om nog 2 weken naar de Phils te gaan in juni. Vanaf 9 juni zijn er mooie aanbiedingen bij China Airlines.


yepyep

Mijn vader komt de 10e over vanaf A'dam met China Airlines voor 650 euro.

boldy

das leuk bezoek yepyep  hoop dat je het gezellige tijd  hebben  :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

kulay

net geboekt - van 23/10 tem 8/11 amsterdam - abu-dabi - manila

1396 â,¬ voor 2 personen

deze prijzen zijn bij etihad nog geldig tot 31/5

yepyep

Citaat van: boldy op donderdag 30 mei 2013, 19:42:43
das leuk bezoek yepyep  hoop dat je het gezellige tijd  hebben  :thumb:

Dank je Boldy, ben ook blij dat hij komt.  :biggrinn:

huisman45

proficiat voor je Yep Yep,
mijn dochters komen in juli,voordat ze een jaar in het buitenland gaan studeren/werken,
maar ben er niet blij mee,
Weet je wat me dat kost 2 volwassen dochters op Mallshopping etc  :lachen: :lachen: :lachen: :negatief: :negatief: :negatief: :haha: :haha: :haha:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Ketelbinkie

Citaat van: shando op donderdag 30 mei 2013, 17:12:54
Wie zin heeft om nog 2 weken naar de Phils te gaan in juni. Vanaf 9 juni zijn er mooie aanbiedingen bij China Airlines.



De ticket prijs op zich is niet verkeerd, maar tel er nog wel bij een retourtje per trein en opletten dat bij terugkomst in Frankfurt er nog treinen zijn die aansluiting geven naar de woonplaats thuis anders komt er ook nog een hotelovernachting bij.

yepyep

Citaat van: huisman45 op vrijdag 31 mei 2013, 04:34:26
proficiat voor je Yep Yep,
mijn dochters komen in juli,voordat ze een jaar in het buitenland gaan studeren/werken,
maar ben er niet blij mee,
Weet je wat me dat kost 2 volwassen dochters op Mallshopping etc  :lachen: :lachen: :lachen: :negatief: :negatief: :negatief: :haha: :haha: :haha:

Ook gezellig, veel plezier.


Ronny55

Citaat van: huisman45 op vrijdag 31 mei 2013, 04:34:26
proficiat voor je Yep Yep,
mijn dochters komen in juli,voordat ze een jaar in het buitenland gaan studeren/werken,
maar ben er niet blij mee,
Weet je wat me dat kost 2 volwassen dochters op Mallshopping etc  :lachen: :lachen: :lachen: :negatief: :negatief: :negatief: :haha: :haha: :haha:
Ook een beetje "koriput"  :lachen:

Citaat van: yepyep op donderdag 30 mei 2013, 17:19:40
Mijn vader komt de 10e over vanaf A'dam met China Airlines voor 650 euro.

Zou willen dat mijn zonen eens zouden afkomen, dat is zowat het enige wat ik hier verschrikkelijk mis......ben een beetje jaloers op jullie.

Hoewel mijn zus en haar dochter op bezoek komen in Juli.... maar mijn zus kennende, is dat geen zekerheid.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

josv

#9
Citaat van: Ronny55 op vrijdag 31 mei 2013, 05:54:34

Zou willen dat mijn zonen eens zouden afkomen, dat is zowat het enige wat ik hier verschrikkelijk mis......ben een beetje jaloers op jullie.

Hoewel mijn zus en haar dochter op bezoek komen in Juli.... maar mijn zus kennende, is dat geen zekerheid.

Niet dat ik ze zo erg miste maar vond het wel fantastisch toen ik m'n moeder 4 jaar geleden aan de telefoon had en die zei : we komen eraan,want ik wil weten waar je zit ! 3 maanden later was ze hier met m'n vader, 2 zussen en 'n nichtje  :biggrinn: Ze heeft hier ook nog haar 75e verjaardag gevierd.

Maar ze wil hier niet meer naar toe, veelste heet  :lachen:

:ontopic: Allemaal leuk en wel dat soort aanbiedingen maar daar kan je m.i. alleen gebruik van maken als je of : zeeen van tijd hebt ( maakt niet uit wanneer we gaan ) of heel toevallig. In de 6-7 jaar dat ik nu zelf op en neer reis of voor andere een ticket heb geboekt is het me nog nooit gelukt.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....