Ph. Independ. Day in Brugge op 8 juni 2013

Gestart door jajest, zondag 9 juni 2013, 12:11:42

Vorige topic - Volgende topic

jajest


- hierbij even mijn ervaring over bovenvermeld feest:

In de 20 jaar dat ik filippijnse feesten bezoek heb ik nog nooit een dergelijke negatieve ervaring meegemaakt:

- muiziekinstallatie veel te zwak voor een dergelijek grote hal (beurshalle brugge) waar de DJ van dienst zijn versterker op max. zette  en het signaal totaal overstuurd uit de speakers van gescheld. Iedereen kloeg over het kabaal dat hij maakte. Mijn tafelgenoot kreeg oorpijn ervan en vluchtte het stad in voor een wandeling.

- de tafels stonden overal vol met vuiligheid, etensresten, lege bierflesjes, nergens vuilbakken te bespeuren. We hebben zelf een tafel opgeruimd om te kunnen zitten.

- de drank: niet gekoeld, freeway cola van de aldi, evenals de ice-tea. Een jupiler pintje kostte 2,90â,¬ per stuk oftewel 2,50â,¬/stuk bij aankoop per drie. O.N.G.E.L.O.O.F.E.L.I.J.K. !!!

Pure geldklopperij. En zeggen dat de oorspronkelijke bedoeling van het onafhankelijkheidfeest was dat je zelf je eten&drank meenaam en deelde met iedereen. Wat een kontrast.

Best Consortia, mij zie je nooit meer terug op je organisaties.

marc

Inday



Ik vond het spijtig dat m'n vrouw moest werken gisteren, en we (weeral) niet konden gaan.


Maar nu ik dit lees  ?  ?    :weetikniet:





We zijn vroeger geweest in Temse, en eens in de Tour & Taxi's Brussel, en was wel OK toen . 




Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

infas

Wij zijn vorige week geweest in de beurshal en dat was wel in orde....
We hebben 1,50â,¬ betaald voor gewone dranken en 2 voor nen san miquel...
Waarom kunnen ze die verschillende vieringen niet bundelen tot 1 geslaagd feest...
Volgende week zondag gaat er nog 1 door aan de basiliek in koekelberg...

Inday

Citaat van: infas op zondag  9 juni 2013, 14:25:10
Wij zijn vorige week geweest in de beurshal en dat was wel in orde....
We hebben 1,50â,¬ betaald voor gewone dranken en 2 voor nen san miquel...
Waarom kunnen ze die verschillende vieringen niet bundelen tot 1 geslaagd feest...
Volgende week zondag gaat er nog 1 door aan de basiliek in koekelberg...


Infas, beurshal, was dat ook Brussel ?


:hoedjeaf:

mike-bel




Infas, beurshal, was dat ook Brussel ?


[/quote]

Brugge  :hoedjeaf:

Inday