Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

El Nido

Gestart door koy, dinsdag 18 juni 2013, 21:56:42

Vorige topic - Volgende topic

MaxxHoorn

El Nido is mooi inderdaad, alleen hadden ze toen ik er was maar iets van 10 uur per dag stroom (avond en nacht), wat wel vervelend was. Maar de natuur maakte alles goed.
Leuke foto's, Koy!

koy

Citaat van: MaxxHoorn op maandag 15 juli 2013, 08:00:37
El Nido is mooi inderdaad, alleen hadden ze toen ik er was maar iets van 10 uur per dag stroom (avond en nacht), wat wel vervelend was. Maar de natuur maakte alles goed.
Leuke foto's, Koy!

posten maar die foto's zou ik zeggen  :applaus:

:daag: koy
leven en laten leven...

Dreamer1975

Mooie foto's Koy ! Was je tevreden van dat golden monkey's beach hotel ? Heb er ook zitten naar kijken ,maar vond het er een beetje afgeleefd uitzien en sommige comments waren ook niet al te best op agoda.

Wij willen in december ook gaan tussen kerst en nieuw.We kunnen echter wel maar voor vier dagen/3 nachten gaan.Hebben nu al één nacht in Cadlao resort geboekt om dan van daaruit terug te vliegen naar Manila.Vreemde is echter dat je die vlucht enkel maar 5 dagen op voorhand zou kunnen boeken  :weetikniet: :confused2:
Voor onze eerste twee nachten zijn we nog op zoek achter een leuk hotel wat een stuk goedkoper is dan Cadlao resort.Bedoeling van de vakantie is eerste dagen wat rond te trekken daar en dan laatste dag lekker te relaxen en uit te rusten om dan terug te vertrekken naar Manila zonder nog 6 uur in een van te moeten terugreizen.

TheDolphin

Als je van luxe houdt voor een betaalbare prijs kan ik PURA VIDA aanraden. Serenastreet, El Nido, http://www.puravida.ph/en/221_puravida.php
ze hebben luxe kamers in het centrum van El Nido maar ook in Caalan een wijk ten Noorden van El Nido waar je vanuit je cottage eerst even door 50 meter ondiep water moet maar dan wel een mooi koraalrif is om te snorkelen en waar ook een grote haai al eens gesignaleerd is. Maar bijna net zo goed behalve geen keuken in de cottage en 2x een single bed i.p.v. 1double is Kalinga Beach Resort ook in Caalan (ligt naast Pura Vida) en voor de helft van de prijs.

Dreamer1975

Hebben gekozen voor 2 nachten in het greenview resort in corong corong.Toch bedankt voor de reactie ;-)