Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

El Nido

Gestart door koy, dinsdag 18 juni 2013, 21:56:42

Vorige topic - Volgende topic

koy

Ik vind het ander topic niet meer terug dus ik zal hier enkele van mijn foto's posten van El Nido


deze foto geeft weer welke mooie boottoer je kan maken vanaf El Nido

eerst effe testen of dat lukt...
leven en laten leven...

koy

oei oei oei niet groot genoeg eh, eerst effe uitzoeken hoe dat beter lukt...

sorry voor wachten
koy
leven en laten leven...

koy



nog eens proberen...
leven en laten leven...

koy



met de boottocht kom je op de meest verrukkelijke stranden



zoals dit hier



en de rotsformaties zijn ook enig



regelmatig stopt de boot om te snorkelen



en een super bbq middagmaal klaar te maken



de barracuda was de lekkerste vis dat ik ooit heb gegeten



en deze om af te sluiten



leven en laten leven...

koy

ons verblijf in El Nido bij Golden Monkeys





een caffeetje in het centrum om lekker te relaxen en iets te smullen 's middags



Marven love cocomilk hehe



voor deze foto moest ik snel zijn, omdat dit een beetje illegaal (zeg maar in 't zwart) wordt verkocht aan de resto



El Nido view vanaf ons strandhut





ik kan jullie alleen maar aanraden go go go maar blijf minstens 5 dagen

groetjes,
koy
leven en laten leven...

TheDolphin

Ja geweldig El Nido. Top restaurant daar is El Nido Corner waar ze een goede Frozen Margerita kunnen maken. En als je dan toch al richting El Nido gaat kun je een mooie tussenstop maken bij Caramay daar zit Tabuyo Beachresort waar krekels en kikkers je 's avonds tracteren op een concert en de oorspronkelijke Filippijnen nog kunt proeven. Het strand heb je daar helemaal voor jezelf zonder toeristen. :happy: Voor snorkelaars kan ik het mangrove-eiland aanbevelen voor een bijzondere ervaring. Gewoon de inhammen inzwemmen en tussen de wortels van de mangrove-bomen turen. Af en toe even boven water kijken naar de mangrovebomen, en luisteren naar de vogels voor het special effect.

apollo

Mooie fotoreportage Koy,

Mijn plan was om er ditmaal naar toe te gaan maar plannen in de phils is moeilijk. In oktober komt het er van zeker weten :daag: :hoedjeaf:

koy

Als ik ooit zou verkasten naar de Filipijnen dan zal ik toch serieus twijfelen over Palawan, want de ongerepte natuur daar is toch overweldigend.
Anderzijds zou ik een grote stad als Cebu dichtbij missen, alhoewel Puerto Princessa ook wel charmes heeft.

grtjs koy
leven en laten leven...

Ronny55

Citaat van: koy op dinsdag  9 juli 2013, 08:30:46
Als ik ooit zou verkasten naar de Filipijnen dan zal ik toch serieus twijfelen over Palawan, want de ongerepte natuur daar is toch overweldigend.
Anderzijds zou ik een grote stad als Cebu dichtbij missen, alhoewel Puerto Princessa ook wel charmes heeft.

grtjs koy
Inderdaad, het is dat ik geen keus heb , anders zat ik ook op Palawan.  :jajaja: zeker weten.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Citaat van: koy op dinsdag  9 juli 2013, 08:30:46
Als ik ooit zou verkasten naar de Filipijnen dan zal ik toch serieus twijfelen over Palawan, want de ongerepte natuur daar is toch overweldigend.
Anderzijds zou ik een grote stad als Cebu dichtbij missen, alhoewel Puerto Princessa ook wel charmes heeft.

grtjs koy

Hoe liggen de prijzen van de gronden daar eigenlijk? 
Rich de Nederbelg.