Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Internet vriendin opzoeken in Cebu

Gestart door Ronaldd33, woensdag 19 juni 2013, 10:50:04

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: Ronaldd33 op dinsdag 22 april 2014, 20:24:37

De kans dat het afgewezen wordt is inderdaad heel groot. Daarom heb ik de datum naar voren geschoven. Ik wil eigenlijk dat ze in november komt. Dus als augustus wordt afgewezen kunnen we het nog aanvechten. Ze heeft inderdaad nog geen baan. Volgend jaar ga ik sowieso weer daar heen ongeacht of ze hier weer komt of niet.
Je laat haar in de winter komen  :confused2: Daar zou ik nog wel eerst eens over nadenken....denk dat haar kont eraf gaat vriezen....Hou er rekening mee, die hebben geen besef van wat kou is. Ok , ze is in Japan geweest en heeft er mss wat ervaring mee, maar denk ook eens aan de gevolgen (kosten), een volledige witergarderobe is ook niet gratis. Zelf zal ze iig geen warme kledij hebben. Trouwens je kan haar een positiever beeld van  :nederlandsevlag: geven in de zomer. Ze zomaar in het ijskoude water gooien zou ik niet doen, het zal zowiezo al een hele schok zijn.  :weetikniet:

Wat betreft het feit dat ze in Japan gewerkt heeft....daar ga ik geen commentaar op geven. Het is iets dat in het verleden geweest is , een toekomst willen opbouwen als je het verleden niet kan laten voor wat het is lijkt me niet erg opportun, laat je niet gek maken en ga van je eigen gevoelens uit.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ronaldd33

Garantformulier kwam overigens na 2 weken daar aan. Ze heeft het opgehaald bij het postkantoor na een belletje. Ik heb het via Bruna aangetekend verstuurd zonder spoed. Was ook niet zo duur. Ik had daarvoor als test een gewoon kaartje gestuurd (eind april). Die is nog steeds niet aangekomen..

Ja ze is wel wat kou gewend. Maar wat is gewend. Ik heb haar wel vaak horen klagen over de kou in Japan. Er is daar ook veel sneeuw gevallen. Als het zo direct dezelfde winter wordt als laatste winter, dan zal het meevallen ;). Maar eerst maar zien of het van de zomer lukt.

Ik heb de datum van de reisverzekering maar laten veranderen op de dag dat ze vertrekt vanuit Cebu. Toch maar het zekere voor het onzekere nemen.

Ronaldd33


boldy

 Das prachtig nieuws. Van harte gefeliciteerd.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Rich

Rich de Nederbelg.

Lenn

Citaat van: josv op woensdag 19 juni 2013, 13:06:07
Citaat van: Benincebu op woensdag 19 juni 2013, 12:57:14
Je kan me altijd bellen als je in Cebu bent en vragen heb.

:happy2: :happy2: of als je vriendin toch niet de ware blijkt  :happy2: :happy2:  ;)

[/quote
Opleiding in japan voor de wasserette?Wel de meeste pinoys die naar japan gaan, gaan daarheen voor de $.

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Alex



Alex