Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

LED lampen

Gestart door Priba, vrijdag 5 juli 2013, 04:11:31

Vorige topic - Volgende topic

Priba

Enkele weken geleden kocht ik drie LED lampen bij CDR King , plaatste er 1 binnen en 2 buiten het huis >
Aanvankelijk was ik ervan overtuigd dat het een goede aankoop was : laag verbruik en hele lange levensduur !! Maar ik kreeg storingen op mijn TV toestellen ( Kabel TV) , Eerst dacht ik dat de storingen kwamen door de onweders die vooral 's avonds  waren !! Maar uiteindelijk bleek dat de storingen van de LED lampen komen ( bevestigd door Google search and Youtube ) Dus de lampen terug vervangen door gewone spaarlampen .... en geen storingen meer !!!!  Hebben andere leden  hier ook geode of slechte ervaringen  mee ???

antzan

ik heb diverse LED-lampen in gebruik ,
maar merk niets van storingen op TV die hierdoor
zouden ontstaan
antzan
Foodmaster

Kano

Geen storing op de TV, maar wat ik wel heb is dat de LED lamp blijft flikkeren als de schakelaar op uit staat. Het gaat dan wel om een schakelaar waar zo'n ledje in zit. Dus daar ook maar terug een spaarlamp ingedraaid.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Lenn

Veel producten van cdr-king zijn goedkoop, zo ook in kwaliteit.

Priba

Het zijn niet alleen de LED lampen van CDR King , op Google en YouTube waren het testen met DUITSE LED  lampen !!

josv

Citaat van: Priba op vrijdag  5 juli 2013, 10:54:09
Het zijn niet alleen de LED lampen van CDR King , op Google en YouTube waren het testen met DUITSE LED  lampen !!

Te koop bij de Aldi  :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Lenn

Duitse led lampen made in china