weet iemand een cursusadres voor de inburgering buitenland in Cagayan de Oro?

Gestart door PHwaarde, zaterdag 6 juli 2013, 19:28:07

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Weet iemand een cursusadres voor de inburgering buitenland in Cagayan de Oro? Waar men dus klassikaal onderwijs kan volgen in Cagayan de Oro ter voorbereiding op het examen inburgering buitenland.

PHwaarde

Citaat van: PHwaarde op zaterdag  6 juli 2013, 19:28:07
Weet iemand een cursusadres voor de inburgering buitenland in Cagayan de Oro? Waar men dus klassikaal onderwijs kan volgen in Cagayan de Oro ter voorbereiding op het examen inburgering buitenland.

Tot nu toe heb ik alleen plekken in Manila/Cebu/Leyte kunnen vinden. Ik ben echter op zoek naar een cursusadres in of in elk geval in de buurt van Cagayan de Oro.

Amice

Er was iemand hier op het forum n hele tijd geleden die CdO als basis had voor lesgeven, maar nadien niets meer van vernomen.

Er zijn er velen die daarmee beginnen maar er al gauw achterkomen dat het niet voor iedereen is weggelegd om les te geven.

De nederlandse ambassade heeft overigens een lijst met geregistreerde teachers, die je kunt opvragen bij de receptie.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Amice

Zover ik eens gelezen heb geeft hij prive les aan huis naast zijn klassicale lessen, maar het zal behoorlijk wat kosten om hem naar CdO te laten reizen telkens.  :haha:

Diegene waar ik op doelde kwam volgens mij uit CdO of cebu en was bereid heel mindenao af te reizen. Het zal ergens op het forum staaan zijn naam weet ik echter niet meer.

Er was ook n andere teacher die dat deed uit cavite die reisde zelfs heel Luzon af om iets te kunnen verdienen.
Wellicht dat die er oren naar heeft?  :weetikniet:

Zijn adres is op te vragen bij de ambassade
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Citaat van: Amice op maandag  8 juli 2013, 01:29:38
Zover ik eens gelezen heb geeft hij prive les aan huis naast zijn klassicale lessen, maar het zal behoorlijk wat kosten om hem naar CdO te laten reizen telkens.  :haha:

Diegene waar ik op doelde kwam volgens mij uit CdO of cebu en was bereid heel mindenao af te reizen. Het zal ergens op het forum staaan zijn naam weet ik echter niet meer.

Er was ook n andere teacher die dat deed uit cavite die reisde zelfs heel Luzon af om iets te kunnen verdienen.
Wellicht dat die er oren naar heeft?  :weetikniet:

Zijn adres is op te vragen bij de ambassade
Woon al enkele jaren in Cdo en ben ook opzoek geweest naar een iemand die ons zoontje 9j wat nederlandse les kan geven....doe dat nu zelf , maar vlot niet echt...lesgeven is wel een vak appart.
Ieder geval moest er iemand gevonden worden had ik het allesinds graag geweten , ken er enkele die ook graag nerderlands willen leren....met 4 -5 samen lijk me wel plezanter , zowel voor de leerlingen als voor de lesgever..
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Amice

Citaat van: Ronny55 op maandag  8 juli 2013, 03:05:30
Citaat van: Amice op maandag  8 juli 2013, 01:29:38
Zover ik eens gelezen heb geeft hij prive les aan huis naast zijn klassicale lessen, maar het zal behoorlijk wat kosten om hem naar CdO te laten reizen telkens.  :haha:

Diegene waar ik op doelde kwam volgens mij uit CdO of cebu en was bereid heel mindenao af te reizen. Het zal ergens op het forum staaan zijn naam weet ik echter niet meer.

Er was ook n andere teacher die dat deed uit cavite die reisde zelfs heel Luzon af om iets te kunnen verdienen.
Wellicht dat die er oren naar heeft?  :weetikniet:

Zijn adres is op te vragen bij de ambassade
Woon al enkele jaren in Cdo en ben ook opzoek geweest naar een iemand die ons zoontje 9j wat nederlandse les kan geven....doe dat nu zelf , maar vlot niet echt...lesgeven is wel een vak appart.
Ieder geval moest er iemand gevonden worden had ik het allesinds graag geweten , ken er enkele die ook graag nerderlands willen leren....met 4 -5 samen lijk me wel plezanter , zowel voor de leerlingen als voor de lesgever..

Bedenk wel dat lesgeven aan ouderen iets heel verschillend is dan lesgeven aan kinderen.
Aldus lijkt me een combinatie volwassenen met 1 of 2 kinderen niet makkelijk.
Ik ben echter geen leraar, dus kan het mishebben.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Citaat van: Amice op maandag  8 juli 2013, 03:27:26
Bedenk wel dat lesgeven aan ouderen iets heel verschillend is dan lesgeven aan kinderen.
Aldus lijkt me een combinatie volwassenen met 1 of 2 kinderen niet makkelijk.
Ik ben echter geen leraar, dus kan het mishebben.
Dat zou wel kunnen kloppen  :jajaja:  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

PHwaarde

Citaat van: Mawibata op zondag  7 juli 2013, 23:43:09

Amice,


Die Dutch Teacher geeft die ook geen les op verplaatsing ?



:hoedjeaf:

Hebben we het over deze Dutch teacher? http://www.everyoneweb.com/dutch-in-manila

Heb echter nog steeds niemand in de buurt van CDO kunnen vinden :(

Amice

Citaat van: PHwaarde op dinsdag  9 juli 2013, 06:24:42
Citaat van: Mawibata op zondag  7 juli 2013, 23:43:09

Amice,


Die Dutch Teacher geeft die ook geen les op verplaatsing ?



:hoedjeaf:

Hebben we het over deze Dutch teacher? http://www.everyoneweb.com/dutch-in-manila

Heb echter nog steeds niemand in de buurt van CDO kunnen vinden :(

Daar doelde Mawibata op ja, maar laat even duidelijk wezen dat ik hem niet aanbeveel, de redenen waarom staan ook op dit forum.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent