Nederlandse winkel in Cebu/Bohol

Gestart door raykyogrou0, vrijdag 26 juli 2013, 06:58:07

Vorige topic - Volgende topic

panshit

Ik denk dat het verkeerd word begrepen het gaat om binnenlandse verzendingen.
Het produkt sturen met LBC binnen de Filipijnen.
DUS NIET INTERNATIONAAL.

panshit

LMBen

Denk niet dat het kans van slagen heeft.
Tegenwoordig zoveel te koop wat import betreft in Rustan, Ayala supermarkt en bij de vele bars restaurants van forigners.
Er was eigenlijk niks wat ik erg miste toen ik daar woonde tot verleden jaar.
Duitsers kopen hun brood ( vers gebakken) en braadworsten in lapu2x
Belgen bij " begium cafe" in guadeloupe of talaban bij sport cafe, vers echt belg frituur.
Dan is er nog de Tenderlon in Talaban die veel import verkoopt.
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Amice

Citaat van: josv op donderdag 21 mei 2015, 14:33:26
Citaat van: Amice op dinsdag 19 mei 2015, 11:11:03
Citaat van: panshit op dinsdag 19 mei 2015, 11:05:50
Vraag
Ik ga Nederlandse producten importeren tegen een redelijke prijs.
Wat ik niet in voorraad heb kan altijd besteld worden.
Spinazie pot andijvie pot boerenkool pot spruitjes pot bieten pot appelmoes pot enz.
Kaas-
Ik ga nu uitzoeken wat de vrachtkosten zijn van LBC bijvoorbeeld.

Is hier interesse voor?

Panshit

Als het zo makkelijk was dan waren er al 100 anderen die u voorgegaan zijn, succesvol maar de balans staat nochthans op 0, zover ik weet.

Kom kom, niet zo negatief Amice ! Er komt 'n dag dat er een ( 1 ) het importwiel uitvind en dan zitten we allemaal aan de HAC, Calve, Red Band, AH-kaas etc. etc......  :happy2:

Voor weinig ....... ;)


Tja, mijn zegen heeft hij en wens hem veel succes.  :thumb:

Maar de produkten die jij noemt, koop ik al bij pronki maar wellicht gaat het bij hem sneller?  :weetikniet:
Inmiddels ook vernomen dat er originele nederlandse fricandellen etc hier te verkrijgen zijn (geimporteerd dus) dit weekeinde maar eens kijken of de voorraad bestendig is.

Voorlopig mogen er nog wel wat aanbieders bijkomen om in de behoefte van iedereen te voorzien lijkt me.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

janvanderijt

toine van de dutch shop deed het goed hij had het zo druk dat hij het niet aankon
maar ja hij is een zwerver en kreeg een aanbod in een restaurant in vietnam
maar als ik bestelde was het altijd zo binnen en goede kwaliteit jammer dat hij weg is
alleen zijn fricandellen waren klote maar mij ging het meer op de potgroenten en zo
dank zij hem heb ik hier capucijners gegeten  waren heerlijk
                                                            groetjes jan :jajaja:

Amice

Citaat van: janvanderijt op vrijdag 22 mei 2015, 03:02:33
toine van de dutch shop deed het goed hij had het zo druk dat hij het niet aankon
maar ja hij is een zwerver en kreeg een aanbod in een restaurant in vietnam
maar als ik bestelde was het altijd zo binnen en goede kwaliteit jammer dat hij weg is
alleen zijn fricandellen waren klote maar mij ging het meer op de potgroenten en zo
dank zij hem heb ik hier capucijners gegeten  waren heerlijk
                                                            groetjes jan :jajaja:

Nah, als toine het zo druk had en er genoeg mee verdiende had hij dat aanbod van het restaurant wel afgeslagen.
Toine kennende kunnen er ook nog andere redenen zijn om zijn biezen te pakken.

Afijn iedere voorraad nederlandse produkten is welkom maar om capucijners zit ik niet echt verlegen moet ik zeggen. Als ik al Chili con carne wil eten ga ik wel even bij Duck Inn langs.  :thumb:

Zoals LM Ben al aangeeft er komt steeds meer aanbod ook bij restaurants.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

janvanderijt

chili con carne maak je niet van capucijners maar van kidny baens
van capucijners maak je een friese riijsttafel zoals ze het noemen met uitje rauw en geb blokjes geb bacon
blokjes augurk en azijn  dat is net ff iets anders :jajaja:

Amice

Citaat van: janvanderijt op vrijdag 22 mei 2015, 05:37:31
chili con carne maak je niet van capucijners maar van kidny baens
van capucijners maak je een friese riijsttafel zoals ze het noemen met uitje rauw en geb blokjes geb bacon
blokjes augurk en azijn  dat is net ff iets anders :jajaja:

Ah oke weer wat geleerd, die friezen hebben toch wel een aparte keuken met eigen recepten.  :thumb:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent