Nederlandse winkel in Cebu/Bohol

Gestart door raykyogrou0, vrijdag 26 juli 2013, 06:58:07

Vorige topic - Volgende topic

raykyogrou0

Jaren geleden zijn wij in Cebu met een kennis naar een :nederlandsevlag: winkel gegaan. Ze verkochten daar van alles: drop, speculaas, kaas, enz.  Zijn later nog een keer terug geweest.

Willen er graag nog een keer naartoe maar mijn vrouw is het adres kwijt. vraag me niet af hoe :floet:  ze bewaart al haar (belangrijke) papieren in haar handtas en schoont die maar eens in de zes jaar uit.

Zou iemand weten waar die is?  Of ze nog bestaan?  Ik weet nog dat de winkel niet al te groot was en behalve eten ook vol met meubelen stondt.  En het dat in een bocht aan een hoofdweg lag.

Als niet, zou iemand mischien weten waar ik wel  :nederlandsevlag: eet-producten kan vinden zoals rookworst, hagelslag, enz. enz. verkopen?

Kaas en stroopwafels zoek ik niet echt naar.  Die koop ik iedere paar maanden in Ayala en Starbucks.  Heb pas ook weer Franse nougat en dadels gevonden trouwens. :biggrinn:

LMBen

Je bedoelt zeker holfil in Pardo.
Ze zijn verhuist naar het huis in de straat maar hebben al jaren niks meer.
Denk ook niet dat er nog containers of boxen meer komen.
Rookworst is er ook in ayala bij de coffeeshop tegenover department grocery.
Wel geen unox maarja je moet wat diba
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Guadalupe

Wie lacht niet wie de mens beziet.

LMBen

Citaat van: Guadalupe op zaterdag 27 juli 2013, 02:33:37
En hagelslag komt op bestelling soms :)

Ja van je vrienden moet je het hebben soms.  :applaus:  :thankyoufw5:
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

josv

Van de week nog even wat  heimwee-voer ingeslagen  :applaus:

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Kano

#5
Het water loopt me in de mond. En waar heb je dat vandaan Jos?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

klootzakken (voorheen Jens)

haha zag al zo iets voorbij komen op FB .    :jajaja: jos is ff in het vaderland geweest , en heeft goed in gelsagen het zogenaamde nood randzoen .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Kano

Is het geen idee, dat iemand dergelijke waren verkoopt in PH en met LBC verstuurt? Of is dat te ingewikkeld of te duur?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Lenn

pronki, hebben heerlijke kaas beter dan die old Amsterdam voor lage prijzen.10kg kost je iets van 54 euro ship

Kano

#9
Mijn probleem met Pronki en dergelijke sites is, dat de verzendkosten onevenredig zwaar drukken op het produkt. Stel ik wil bij Pronki 720 gram Oude Beemster kaas dan zijn de kosten van de kaas â,¬ 13.30 maar de verzendkosten â,¬ 24.30, in totaal dus â,¬ 37.60  :negatief:

Als die produkten per balik bayan box worden aangevoerd en via LBC worden gedistribueerd dan zouden de kosten toch lager moeten zijn, of niet?? :confused2:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn