Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Tattoo in Manila

Gestart door gertve, zondag 25 augustus 2013, 18:14:01

Vorige topic - Volgende topic

jamietagabundok

Interressant voor mij.   Vriendin in Zamboanga wil ook graag dat ik haar naam op mijn lichaam laat zetten.  Ik heb de boot maar afgehouden,   maar ik denk dat ze er wel over begint zodra ik daar ben.
Ik ga in ieder geval niks bij een onhygienisch shopje laten doen, moet er niet  aan denken hepatitus te krijgen.   Dat gaat mijn lever kapot , en kan ik wel dag zeggen

  :daag: 

Ik vind  filipijnsen hoe lief ze ook zijn, af en toe behoorlijk jalours en claimend kunnen zijn.   Ik heb zelf  geen zin in een tattoo, dus denk maar keihard  nee te zeggen.    Zie wel hoe ze daar opreageerd. ?   En mocht ik toch me gek laten praten, zijn er schone tattooshops in Mindanao  ook ?

Adik

Citaat van: jamietagabundok op woensdag  4 februari 2015, 11:05:48
Interressant voor mij.   Vriendin in Zamboanga wil ook graag dat ik haar naam op mijn lichaam laat zetten.  Ik heb de boot maar afgehouden,   maar ik denk dat ze er wel over begint zodra ik daar ben.
Ik ga in ieder geval niks bij een onhygienisch shopje laten doen, moet er niet  aan denken hepatitus te krijgen.   Dat gaat mijn lever kapot , en kan ik wel dag zeggen

  :daag: 

Ik vind  filipijnsen hoe lief ze ook zijn, af en toe behoorlijk jalours en claimend kunnen zijn.   Ik heb zelf  geen zin in een tattoo, dus denk maar keihard  nee te zeggen.    Zie wel hoe ze daar opreageerd. ?   En mocht ik toch me gek laten praten, zijn er schone tattooshops in Mindanao  ook ?

Een ring is niet genoeg bewijs dat je 'occupied' bent?  :lachen:  :benweg:

bananacreek

Heeft u haar nu ook de vraag gedaan of ze zelf ook tattoo's heeft?.......... :hoedjeaf:

Mijn ex vriendin..... :thumb: :happy:

jamietagabundok

Citaat van: Lex1980 op woensdag  4 februari 2015, 13:49:37
Citaat van: jamietagabundok op woensdag  4 februari 2015, 11:05:48
Interressant voor mij.   Vriendin in Zamboanga wil ook graag dat ik haar naam op mijn lichaam laat zetten.  Ik heb de boot maar afgehouden,   maar ik denk dat ze er wel over begint zodra ik daar ben.
Ik ga in ieder geval niks bij een onhygienisch shopje laten doen, moet er niet  aan denken hepatitus te krijgen.   Dat gaat mijn lever kapot , en kan ik wel dag zeggen

  :daag: 

Ik vind  filipijnsen hoe lief ze ook zijn, af en toe behoorlijk jalours en claimend kunnen zijn.   Ik heb zelf  geen zin in een tattoo, dus denk maar keihard  nee te zeggen.    Zie wel hoe ze daar opreageerd. ?   En mocht ik toch me gek laten praten, zijn er schone tattooshops in Mindanao  ook ?

Een ring is niet genoeg bewijs dat je 'occupied' bent?  :lachen:  :benweg:

   Had ik ook al gezegd  , is een ring niet wat handiger ?     Nou dat was niet afdoende want een ring kan ik altijd nog uitdoen.    Ze heeft blijkbaar niet zo veel vertrouwen in me   :lachen:

@ Bananacreek,  Uiteraard heb ik dat gevraagd, maar nee ze is blijkbaar nog van het ,, oude stempel,,  tattoos hoort niet bij ladies,, aldus haar.

  Wel jammer want ik had een hele mooie tattoo gezien op internet die uitstekend bij haar zou passen.

Ik durf helaas de foto   er van hier niet te plaatsen  . :biggrinn:


Adik

Citaat van: jamietagabundok op woensdag  4 februari 2015, 17:54:37
Citaat van: Lex1980 op woensdag  4 februari 2015, 13:49:37
Citaat van: jamietagabundok op woensdag  4 februari 2015, 11:05:48
Interressant voor mij.   Vriendin in Zamboanga wil ook graag dat ik haar naam op mijn lichaam laat zetten.  Ik heb de boot maar afgehouden,   maar ik denk dat ze er wel over begint zodra ik daar ben.
Ik ga in ieder geval niks bij een onhygienisch shopje laten doen, moet er niet  aan denken hepatitus te krijgen.   Dat gaat mijn lever kapot , en kan ik wel dag zeggen

  :daag: 

Ik vind  filipijnsen hoe lief ze ook zijn, af en toe behoorlijk jalours en claimend kunnen zijn.   Ik heb zelf  geen zin in een tattoo, dus denk maar keihard  nee te zeggen.    Zie wel hoe ze daar opreageerd. ?   En mocht ik toch me gek laten praten, zijn er schone tattooshops in Mindanao  ook ?

Een ring is niet genoeg bewijs dat je 'occupied' bent?  :lachen:  :benweg:

   Had ik ook al gezegd  , is een ring niet wat handiger ?     Nou dat was niet afdoende want een ring kan ik altijd nog uitdoen.    Ze heeft blijkbaar niet zo veel vertrouwen in me   :lachen:

@ Bananacreek,  Uiteraard heb ik dat gevraagd, maar nee ze is blijkbaar nog van het ,, oude stempel,,  tattoos hoort niet bij ladies,, aldus haar.

  Wel jammer want ik had een hele mooie tattoo gezien op internet die uitstekend bij haar zou passen.

Ik durf helaas de foto   er van hier niet te plaatsen  . :biggrinn:



Als dat de motivatie is geloof ik dat ik niet wil weten waar de tatoo moet komen  :itsaboy: :eek: :floet:

Amice

De meest kunstige die ik ooit gezien heb was een aapje, ik dacht zelfs dat die hier op het forum geplaatst was

maar kan het niet meer vinden op google.


Tattoo enkel voor mannen is onzin, je zou de vrouwen niet graag de kost willen geven die dat hebben.


Het is best een vorm van kunst maar aan mij niet besteed, het is wel soms mooi om te zien.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Herbie

Citaat van: Amice op donderdag  5 februari 2015, 00:50:43
De meest kunstige die ik ooit gezien heb was een aapje, ik dacht zelfs dat die hier op het forum geplaatst was

maar kan het niet meer vinden op google.


Tattoo enkel voor mannen is onzin, je zou de vrouwen niet graag de kost willen geven die dat hebben.


Het is best een vorm van kunst maar aan mij niet besteed, het is wel soms mooi om te zien.



Ik zie dat niet als kunst :neeneenee: maar als verminking :jajaja: alhoewel iemand schreef om een litteken wat te bedekken, daar mee zou ik nog kunnen mee leven. Zit hier nu in sabang, er lopen hier heel veel heel mooie meisjes rond, in die bars. Maar die van die dwaze tekeningen hebben en teksten, op hun schouder of zelfs op hun tetten. Hoe zot zou ik zeggen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Amice

Citaat van: Herbie op donderdag  5 februari 2015, 02:50:48
Citaat van: Amice op donderdag  5 februari 2015, 00:50:43
De meest kunstige die ik ooit gezien heb was een aapje, ik dacht zelfs dat die hier op het forum geplaatst was

maar kan het niet meer vinden op google.


Tattoo enkel voor mannen is onzin, je zou de vrouwen niet graag de kost willen geven die dat hebben.


Het is best een vorm van kunst maar aan mij niet besteed, het is wel soms mooi om te zien.



Ik zie dat niet als kunst :neeneenee: maar als verminking :jajaja: alhoewel iemand schreef om een litteken wat te bedekken, daar mee zou ik nog kunnen mee leven. Zit hier nu in sabang, er lopen hier heel veel heel mooie meisjes rond, in die bars. Maar die van die dwaze tekeningen hebben en teksten, op hun schouder of zelfs op hun tetten. Hoe zot zou ik zeggen.

Tja ik zie die dingen ook liever niet op een mooie meid en vind het ook overbodig voor een man maar dat neemt niet weg dat het een vorm van art is, die zelfs niet iedere kunstschilder zou kunnen doen.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Baron

Citaat van: Amice op woensdag  4 februari 2015, 08:02:20
Citaat van: Baron op woensdag  4 februari 2015, 04:46:18
:hoedjeaf:

Vrienden, ik zoek een goede tatoe-eerder in mijn omgeving, dus Ermita, Malate, Pasay of zo.
Zelfs ik, als baron, kan in 2 gevallen een tattoo waarderen:
1: ter camouflage van gebreken, littekens van ongevallen, branden enz. Ken een heel mooie meid met een groot litteken op haar onderbeen / enkel. daar is nu een grote roos. Tja, beter dan een vies litteken.
2: Een tattoo met een betekenis. Zo wil ik een gouden kroontje laten tatoeren waar druppels "blauw" bloed van afdruipen.

Dus svp serieus mensen, weet iemand hier in de buurt een goede (fatsoenlijk werk en fatsoenlijk werkend met schoon materiaal)

Graag reakties van mensen die het zelf daar hebben laten doen of die in hun direkte omgeving mensen kennen ...

O0 :daag:

First floor Harrison Plaza in het midden zit er een waarvan ik weet dat er meerdere heen gegaan zijn om een tattoo te laten zetten en heb er geen klachten van gehoord.

Of hij/zij schoon en goed is laat ik aan uwer eigen expertise over maar die zaak zit er wel al jaren.



Really amice? Nooit geweten. Ga eens kijken, dank je.
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

ganda

Citaat van: Amice op donderdag  5 februari 2015, 00:50:43
De meest kunstige die ik ooit gezien heb was een aapje, ik dacht zelfs dat die hier op het forum geplaatst was

maar kan het niet meer vinden op google.


Tattoo enkel voor mannen is onzin, je zou de vrouwen niet graag de kost willen geven die dat hebben.


Het is best een vorm van kunst maar aan mij niet besteed, het is wel soms mooi om te zien.



Was het deze?