Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Registratie

Gestart door LMBen, dinsdag 1 oktober 2013, 11:35:21

Vorige topic - Volgende topic

LMBen

 
Geachte landgenoot,

In geval van nood, zoals bij een natuurramp of (dreigende) onrust is het van levensbelang dat wij u kunnen bereiken en/of informeren. Hiervoor bieden wij u het Kompas online crisis contactsysteem aan. Aanmelden is kosteloos, eenmalig en vrijblijvend en neemt minder dan vijf minuten in beslag. U hoeft daarna alleen nog uw gegevens te wijzigen als u op reis gaat of verhuist. Kompas bewaart en beveiligt uw contactgegevens. De door u opgegeven gegevens worden uitsluitend gebruikt om contact met u op te nemen en u te helpen in geval van nood."

De voornaamste wijziging is dat dit een online systeem betreft waar een ieder zich voor kan aanmelden en zelf verantwoordelijk is voor het up to date houden van zijn of haar gegevens.
Dit systeem vervangt alle bestaande consulaire registratiesystemen op de ambassade. Uw registratie in het "huidige" systeem zal per 1 november automatisch komen te vervallen. Derhalve verzoek ik u zo spoedig mogelijk via de website van de ambassade een account aan te maken voor het nieuwe Kompas online crisis contactsysteem.

registreren bij verblijf in het buitenland
http://filipijnen.nlambassade.org/

namens de ambassade hartelijk dank voor uw medewerking,

Dick Camerling
Plaatsvervangend hoofd consulaire en algemene zaken
Nederlandse ambassade Manilla


Help save paper! Do you really need to print this email?

Dit bericht kan informatie bevatten die niet voor u is bestemd. Indien u niet de geadresseerde bent of dit bericht abusievelijk aan u is toegezonden, wordt u verzocht dat aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen. De Staat aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade, van welke aard ook, die verband houdt met risico's verbonden aan het elektronisch verzenden van berichten.

This message may contain information that is not intended for you. If you are not the addressee or if this message was sent to you by mistake, you are requested to inform the sender and delete the message. The State accepts no liability for damage of any kind resulting from the risks inherent in the electronic transmission of messages.
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Kano

Toch jammer dat men alleen Cebu als provincie kent. Want is is alleen keuze tussen Cebu en Not applicable.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Nah behoorlijk gecompliceerd, je wordt geregeld terug naar af gestuurd zonder voorafgaande verklaring/aanduiding dat ze er eisen aan stellen.

Overigens heb ik dit bericht niet mogen ontvangen van de ambassade.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent