Visum application centre of The Netherlands

Gestart door Kano, vrijdag 25 oktober 2013, 12:16:41

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Visa Application Centre of the Netherlands

News article | October 22, 2013

The Embassy of the Kingdom of the Netherlands in the Philippines is pleased to announce the opening of the Visa Application Centre on 04 November 2013.

To enable a smooth transition the call center opens on October 28 from 07h00 — 16h00 hrs. After you made the necessary payment you can contact the call center to book an appointment.........

lees verder: http://philippines.nlembassy.org/news/2013/october/announcement-visa.html
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Kano

Vreemd genoeg is dit niet in het Nederlands beschikbaar. Het valt mij ook op dat je EERST moet betalen voordat je het call center kunt bellen. Nou ja zeg.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Mja, die afspraken call center was er eigenlijk al, dus ik neem aan dat ze met een ander in zee zijn gegaan. :weetikniet:

Betalen deed je idd na de gemaakte afspraak op de ambassade zelf of via Minbuza door de nederlandse partner.

Het "oude "callcentre had wel enig voordeel overigens want als je na 3x proberen (tegen hoog tarief) geen afspraak kon regelen, kon je dat alsnog via email doen.

Wij hadden dus altijd 3x geprobeerd te bellen.  :jajaja:  :¨l

Dat zal dan nu wel voltooid verleden tijd zijn mag ik aan nemen.

Overigens dien je ook voor het inburgerings examen eerst betaald te hebben alvorens een afpsraak te kunnen maken voor het examen, dus nieuw is het ook niet.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent