Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

AFGELASTE VLUCHT

Gestart door g, maandag 11 januari 2010, 08:05:47

Vorige topic - Volgende topic

Baliw-katok

Heb enkele dagen geen berichten gevolgd. Jammer te lezen dat het zo verlopen is.  G ik wens je toch een uitermate goede reis en een prettig verblijf in de Phils. toe.

Baliw-katok

infas

Ik heb zowel positieve als negatieve ervaringen met afgelaste of te late vluchten.
Toen onze vlucht londen - hongkong te laat toekwam om onze verbinding naar cebu te halen kregen we van Cathay Pacific een gratis overnachting in een 5 sterren hotel vlak aan de luchthaven met inbegrip van maaltijden en een telefoonkaart.

Maar, ik miste eens mijn vlucht op washington dulles door onweer bij vertrek in florida.
na uren aanschuiven aan de balie kregen we te horen dat we pas twee dagen later konden vertrekken.
De hotelkosten toen waren volledig voor mijn rekening... dank u, united airlines

xav

ben es benieuwd hoe het G afgaat, al een tijdje niks gehoord van hem  :ikkeniebegrijp: ... hoelang was hij eigenlijk van plan om daar te blijven...?

Mawibata




Iemand enig nieuws van g ?

Het is nu toch al een hele tijd stil.

Laatst actief:     11 Januari 2010, 16:11:50


:hoedjeaf:

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Rich

Citaat van: xav op dinsdag  9 februari 2010, 13:55:49
hoelang was hij eigenlijk van plan om daar te blijven...?

Geen flauw idee Xav. Misschien wil hij wel nooit meer terug  :lachen:
Rich de Nederbelg.

xav

Citaat van: Rich op maandag 22 februari 2010, 19:59:29
Citaat van: xav op dinsdag  9 februari 2010, 13:55:49
hoelang was hij eigenlijk van plan om daar te blijven...?

Geen flauw idee Xav. Misschien wil hij wel nooit meer terug  :lachen:

niemand zou het hem kwalijk nemen natuurlijk  :lachen: en misschien heeft hij verlenging aangevraagt op zijn visum om wat meer tijd om  :copulatie: te hebben  :lachen:

gosternokke

Of er is iets vreselijk mis met hem, ik bedoel maar op zowat iedere hoek van de straat vind je wel een internetshop ,  waar je voor een luttel aantal pesos kan internetten.   Toch een kleine moeite dunkt mij, om even een klein berichtje op het forum te zetten, lijkt me sterk dat g daar niet even een paar minuten tijd voor heeft.   

Mawibata



Ofwel is hij z'n paswoord vergeten mee te nemen.    :lachen:


Maar even ernstig, ik hoop ook dat hem niets is overkomen.
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Rich

Citaat van: gosternokke op dinsdag 23 februari 2010, 20:56:05
Of er is iets vreselijk mis met hem, ik bedoel maar op zowat iedere hoek van de straat vind je wel een internetshop ,  waar je voor een luttel aantal pesos kan internetten.   Toch een kleine moeite dunkt mij, om even een klein berichtje op het forum te zetten, lijkt me sterk dat g daar niet even een paar minuten tijd voor heeft.   

Die jongen zijn hoofd staat gewoon niet naar het forum in Belgie. Best te begrijpen.

Heeft nu wel wat anders aan zijn hoofd denk ik. :lachen:
Rich de Nederbelg.

Rich

Nog steeds niemand iets gehoord van g ?  :ikkeniebegrijp:

Hij is nu toch al dik een maand niet meer online geweest.  Hij kan toch niet blijven  :copulatie: of misschien laat ze hem wel nooit meer teruggaan :friends:

Ben benieuwd naar zijn verhaal(len)
Rich de Nederbelg.