Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Turken straks zonder visum naar EU

Gestart door PHwaarde, woensdag 4 december 2013, 18:38:06

Vorige topic - Volgende topic

Adik

Citaat van: Fail_over op donderdag  5 december 2013, 21:25:25
Ik vraag me zelf af wat de werkelijke motor, motivatie is achter het laten toe treden van die landen tot de EU.

Is de EU sterk genoeg om al het leed van de landen opzich te nemen?
Kunnen we de toestroom van de arme mensen aan? (het is een feit dat na een ramp, de mensen die door de ramp getrofffen zijn, incl. die mensen die het erg arm hebben naar de grote stad trekken.)

Het is een feit dat na elke ramp op de  :smiley-philippines: hele families naar de grote steden trekken om daar hun heil te zoeken.

Ergens terecht, want zie nu de hulp orgenisaties brengen de eerste hulp alleen bij de grote steden.

Dus is het logisch dat mensen uit de verlaten oosteuropesse landen zeggen fuck U! En gewoon naar Amsterdam, Antwerpen en andere grote steden gaan, om daar un heil te gaan halen.

Dat is toch een bekend doom scenario?

Ik ben maar een arm werkeloos ICT engineer en ik zie dat. Waarom zien die bollebozen van centraal EU dat niet?

Ah! ik zal het wel verkeerd zien.



Die bollebozen zie dat vast ook wel maar die hebben ook hun eigen belang. Meer mensen, meer verantwoordelijkheid, meer macht, meer salaris.
Daarnaast; zie de schaal van Rusland, China, USA! Dat concurreert iedereen kapot, dus laten we blij weten met dat er arme EU-onderdanen zijn die voor een stuiver de internationale concurrentiepositie van europa versterken?!?!?

Generalisatie aan ~ Misschien zie ik het te simpel, maar een pispaaltje hebben is van alle tijden. Toen ik nog jong was waren het de turken, later werden het marokanen (nog steeds wel) en nu zijn de polen en roemenen "in opkomst" die onaangepast zijn. ~ Generalisatie uit

daf105paccar

We hadden misschien beter de Turken gehad in plaats van die Bulgaren/Roemenen. :weetikniet:
In Turkije draait de economie tenminste.
Al is het land wel meer islamistisch aan het worden. :negatief:

Pinocchio

Citaat van: Fail_over op donderdag  5 december 2013, 21:25:25
Ik vraag me zelf af wat de werkelijke motor, motivatie is achter het laten toe treden van die landen tot de EU.

Turkije: zeer zware druk van Navo/Nato partner USA

peldoman

Citaat van: Pinocchio op donderdag  5 december 2013, 23:36:20
Citaat van: Fail_over op donderdag  5 december 2013, 21:25:25
Ik vraag me zelf af wat de werkelijke motor, motivatie is achter het laten toe treden van die landen tot de EU.

Turkije: zeer zware druk van Navo/Nato partner USA

Dit is het enige juiste antwoord!

Amice

Precies ja en wel om de olie en gas die vanuit de oekraine komt via pijpleidingen en nog wat andere voor de USA /EU belangrijke zaken, zoals turkije als toeganspoort tot het middenoosten.

@ gosternokke, daar zou jij meer over moeten weten want dat zijn we gewoon hier  :floet:

Ik neem overigens aan dat jens met 50% bedoeld dat er al de helft van de Turken in de  :eu: woont. Daar kan hij zomaar gelijk in krijgen.  :jajaja:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Pinocchio

Citaat van: Amice op vrijdag  6 december 2013, 01:38:01
Ik neem overigens aan dat jens met 50% bedoeld dat er al de helft van de Turken in de  :eu: woont. Daar kan hij zomaar gelijk in krijgen.  :jajaja:

Statistieken veranderen voortdurend maar een snelle blik op het internet levert het volgende op:

Aantal Turken: 71.900.000
Aantal Turken in Europa 35.000.000 inbegrepen Turken in Europees Turkjie, Rusland en Azerbeizjan

Aantal Turken in Europees Turkije: 12.000.000
                       Rusland:              5.000.000
                       Azerbeidzjan        8.500.000

Deze cijfers zijn wellicht een paar jaar oud en bijgevolg zullen de huidige cijfers wel een stuk hoger liggen.

LMBen

Citaat van: Amice op vrijdag  6 december 2013, 01:38:01

Ik neem overigens aan dat jens met 50% bedoeld dat er al de helft van de Turken in de  :eu: woont. Daar kan hij zomaar gelijk in krijgen.  :jajaja:

Wonen er niet denk ik, maar maar krijgen wel uitkering uit ons land.  :jajaja:
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Amice op vrijdag  6 december 2013, 01:38:01
Precies ja en wel om de olie en gas die vanuit de oekraine komt via pijpleidingen en nog wat andere voor de USA /EU belangrijke zaken, zoals turkije als toeganspoort tot het middenoosten.

@ gosternokke, daar zou jij meer over moeten weten want dat zijn we gewoon hier  :floet:

Ik neem overigens aan dat jens met 50% bedoeld dat er al de helft van de Turken in de  :eu: woont. Daar kan hij zomaar gelijk in krijgen.  :jajaja:
:thumb:    :lachen:

wel, ik wist dat een gedeelte van Turkije in Europa lag . maar hoeveel exact  :weetikniet: . nu weet ik het wel 3% . bedankt voor de les.
en ja dat er een groot gedeelte van dat gespuis uit onze loonzakjes vreet, het zij zo . ze hebben nog gelijk ook .   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.