Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Turken straks zonder visum naar EU

Gestart door PHwaarde, woensdag 4 december 2013, 18:38:06

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Turken hebben uiterlijk over 3,5 jaar geen visum meer nodig om de Europese Unie binnen te komen. Dat is toch discriminatie ten top. Dat volk spreekt geen woord Nederlands, noch Engels.

http://www.nu.nl/buitenland/3645692/turken-straks-zonder-visum-eu.html


Budgie

Citaat van: PHwaarde op woensdag  4 december 2013, 18:38:06
Turken hebben uiterlijk over 3,5 jaar geen visum meer nodig om de Europese Unie binnen te komen. Dat is toch discriminatie ten top. Dat volk spreekt geen woord Nederlands, noch Engels.

http://www.nu.nl/buitenland/3645692/turken-straks-zonder-visum-eu.html



Sorry maar de Polen, de Duitsers de Fransen en nog vele andere Europianen ook niet Dus dat is geen reden om ze te weigeren
Getting older beats the alternative -dying young

Adik

Naar mijn bescheiden mening dient het hele visumprincipe slechts om arme mensen uit rijke landen te houden.

Fail_over

Ja maar, ja maar....
Als er geen arme mensen leven in een land waar alleen maar rijke mensen leven, wie maak dan de toiletten voor hun schoon?  Haal het vuilnis op? Past op hun kinderen terwijl zij de centen verdienen?
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

gosternokke

Citaat van: PHwaarde op woensdag  4 december 2013, 18:38:06
Turken hebben uiterlijk over 3,5 jaar geen visum meer nodig om de Europese Unie binnen te komen. Dat is toch discriminatie ten top. Dat volk spreekt geen woord Nederlands, noch Engels.

http://www.nu.nl/buitenland/3645692/turken-straks-zonder-visum-eu.html



  Ja , ze mogen Europa binnen maar ik zie er niet bij staan voor elk doel ? Als toerist ? Of om te werken ? Das een heel verschil.


  @  Lex 1980     We hoeven er geen doekjes om te winden, als  :eu:   de visumplicht afschaft , hebben we binnen 1 jaar 10 miljoen arme afrikanen en aziaten erbij.

  Als je nu die toetanden al ziet hoe mensen hun leven riskeren in gammele bootjes van afrika om Italie te berijken, waarbij er jaarlijks duizenden als ratten verdrinken.

  @  F-O   Waarom zou toiletten schoonmaken en vuilnis ophalen nou door arme mensen gedaan moeten  worden ?       geef die mensen zoals vuilnisophalers at fysiek zwaar werk is een goed salaris.


   En daar hebben we zeker geen buitenlandersvan buiten de EU voor nodig,  met binnen de Eu  miljoenen werklozen.

Ronny55

A propro toiletten schoonmaken..In sommige dancings en disco wordt 50 tot 150 euro/dag betaald om de toiletten te mogen schoonmaken.  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Adik

Citaat van: Fail_over op donderdag  5 december 2013, 00:40:05
Ja maar, ja maar....
Als er geen arme mensen leven in een land waar alleen maar rijke mensen leven, wie maak dan de toiletten voor hun schoon?  Haal het vuilnis op? Past op hun kinderen terwijl zij de centen verdienen?

Wie gaat straks onze pensioenen betalen? Wie gaat straks alle koophuizen opkopen als de babyboomers komen te overlijden?

Tegenwoordig krijgen rijke buitenlanders bij een investering van 1.25 miljoen in Nederland gewoon een verblijfsvergunning. In zuideuropese landen ligt dit bedragvereiste zelfs nog veel lager.

Ik kan me echter wel voorstellen dat de deuren wijd open zetten ook niet bevordelijk is, zoals iemand hier oppert. Maar als je een band kunt aantonen met dit land, bv een relatie (en je toch geen beroep kunt doen op publieke middelen zoals oosteuropeanen dit blijkbaar wel mogen) waarom dan van die bizarhoge inkomenseisen stellen?

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: PHwaarde op woensdag  4 december 2013, 18:38:06
Turken hebben uiterlijk over 3,5 jaar geen visum meer nodig om de Europese Unie binnen te komen. Dat is toch discriminatie ten top. Dat volk spreekt geen woord Nederlands, noch Engels.

http://www.nu.nl/buitenland/3645692/turken-straks-zonder-visum-eu.html


das toch van zelf sprekend . Turkije ligt voor de helft in Europa .
:atyourservice:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

gosternokke

 Nou, Nou Nou  Jens   zo kan die wel weer, ik zou  toch nog maar effen op de kaart kijken    :lachen:

  eeerlijk gezegd wist ik het zelf ook niet precies , maar dat het zo een rot klein stukje was van Turkije dat in  :eu: ligt

  3 %    :congratualtionsis0: :applaus:  had ik zelfs niet verwacht    Ik dacht nog aan 10 %

Fail_over

Ik vraag me zelf af wat de werkelijke motor, motivatie is achter het laten toe treden van die landen tot de EU.

Is de EU sterk genoeg om al het leed van de landen opzich te nemen?
Kunnen we de toestroom van de arme mensen aan? (het is een feit dat na een ramp, de mensen die door de ramp getrofffen zijn, incl. die mensen die het erg arm hebben naar de grote stad trekken.)

Het is een feit dat na elke ramp op de  :smiley-philippines: hele families naar de grote steden trekken om daar hun heil te zoeken.

Ergens terecht, want zie nu de hulp orgenisaties brengen de eerste hulp alleen bij de grote steden.

Dus is het logisch dat mensen uit de verlaten oosteuropesse landen zeggen fuck U! En gewoon naar Amsterdam, Antwerpen en andere grote steden gaan, om daar un heil te gaan halen.

Dat is toch een bekend doom scenario?

Ik ben maar een arm werkeloos ICT engineer en ik zie dat. Waarom zien die bollebozen van centraal EU dat niet?

Ah! ik zal het wel verkeerd zien.

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......