Gratis parkeren voor 1e 100 Filipijnengangers op Schiphol

Gestart door Supernova, vrijdag 6 december 2013, 14:59:46

Vorige topic - Volgende topic

Supernova

Vandaag in mijn email:

Wat er op de Filipijnen is gebeurd weet waarschijnlijk iedereen. Wij als bedrijf willen graag een steentje bijdragen aan de wederopbouw van het land. Natuurlijk is dit niet meer dan een druppel op een gloeiende plaat, maar toch. Vanaf vandaag mogen de eerste 100 reizigers die naar de Filipijnen reizen gratis bij ons parkeren.

Deze klanten parkeren in de maanden december en januari gratis bij ons. Dit "parkeergeld" mogen zij daar zelf naar eigen inzicht zo goed mogelijk besteden.

Wanneer u niet zelf naar de Filipijnen gaat en wel reisplannen heeft, boekt u tot en met 20 december met actiecode "filipijnen" en ontvang EUR 5,- korting op uw parkeertarief. Wij doneren per reservering met deze code ook nog EUR 5,- aan GIRO 555. Mail daarom dit bericht door naar al uw kennissen, zodat het bereik van deze actie zo groot mogelijk wordt.

Wanneer u in aanmerking komt voor het gratis parkeren, reserveer dan op www.centralparking.nl en stuur een e-mail met daarin uw reserveringscode naar info@centralparking.nl. Wij zullen het parkeertarief aanpassen naar EUR 0,00.

Het zou heel erg leuk zijn als wij foto's toegestuurd krijgen waarop te zien is hoe het geld besteed is. Van deze foto's zullen wij de meest geschikte op onze Facebook pagina plaatsen. Like ons (hier links) en blijf op de hoogte.


Ons valet parking team staat dag en nacht voor u klaar. Wij wensen u alvast een fijne reis!

Tot ziens in de bocht tussen vertrekhal twee en drie.




CentralParking.nl

Jeffrey van Lierop

   

Sneller, eenvoudiger en goedkoper parkeren bij Schiphol is niet mogelijk!


 

Harrydlk

 Centralparking Schiphol.  :thumb:

Zojuist bevestigings mail ontvangen voor gratis parkeren voor onze trip naar de Filipijnen.
Zo kunnen we ginder weer net iets meer helpen.

:congratualtionsis0: Centralparking

antzan

Let goed op als je terugkomt , kijk , Km stand , ruitenwissers , etc .
2x geparkeerd met korting . 1x Amsterdam , 1x Dusseldorf . Beide keren wat km erbij op de teller .
In dusseldorf zelfs bladeren tussen de wissers , terwijl ik had betaald voor binnen .
En hier bij een garage in de buurt , kreeg ik een bekeuring thuis voor te hard rijden ! Dat geld heb ik wel teruggekregen van de garagehouder .
Tot nu toe ben ik alleen tevreden over Vallet parking in Eindhoven !
2x gedaan , geen problemen .
Foodmaster

innka3

Citaat van: antzan op zondag  8 december 2013, 22:52:07
Let goed op als je terugkomt , kijk , Km stand , ruitenwissers , etc .
2x geparkeerd met korting . 1x Amsterdam , 1x Dusseldorf . Beide keren wat km erbij op de teller .
In dusseldorf zelfs bladeren tussen de wissers , terwijl ik had betaald voor binnen .
En hier bij een garage in de buurt , kreeg ik een bekeuring thuis voor te hard rijden ! Dat geld heb ik wel teruggekregen van de garagehouder .
Tot nu toe ben ik alleen tevreden over Vallet parking in Eindhoven !
2x gedaan , geen problemen .

ken supernova niet maar, div. keren geparkeerd op schiphol.tussen vertrek 2 en 3  staat iemand te wachten  die een lijstje invuld
hoe de auto afgeleverd word.en als je hem weer ophaald word hij netjes weer afgeleverd tussen 2 en 3  :thumb:  nog nooit problemen gehad met dit bedrijf. hoef je niet alles(ergens anders) over te laden in een busje ofzo en dat je dan op schiphol gedropt wordt  :negatief:

Supernova



[/quote]
ken supernova niet
[/quote]

Was ook niet van mij persoonlijk uiteraard maar omdat ik ook weleens geparkeerd heb bij Central Parking kreeg ik deze nieuwsbrief van ze in mijn email.
Ik heb ook een keer geparkeerd bij CentralParking dus en dat ging goed alleen was het bij het afgeven van de auto erg druk dus moesten we toch wel 20 minuutjes wachten. Altijd beter dan ergens anders op een parkeerterrein wachten op een busje, dat wel. Op de terugweg stonden ze meteen klaar met mijn auto.