Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Dating met een filipina...

Gestart door Marcbrabant, zaterdag 28 december 2013, 21:42:04

Vorige topic - Volgende topic

Soushkin

Citaat van: Baron op dinsdag 31 december 2013, 01:59:52
:jajaja:

Ja, heb gekeken. Leuk meisje / jonge vrouw.

Maar schat haar toch wat jong.

De dame op de foto is 46. ;)




Citaat van: Luke op dinsdag 31 december 2013, 03:49:39

En zijn die allemaal door u "getest"  :floet:

Hahaha. Niet allemaal. De geteste dames zijn met vlag en wimpel geslaagd. :D
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Marcbrabant

Happy New Year 2014 :thankyoufw5:

Zoek toch een iets jongere dame dan 46 jaar....zo tussen de 30-40 jaar...ik wil ook nog graag kinderen...
Als ze al een kind heeft is dat geen probleem...

:lachen:




Soushkin

Citaat van: Marcbrabant op woensdag  1 januari 2014, 17:22:49
Happy New Year 2014 :thankyoufw5:

Zoek toch een iets jongere dame dan 46 jaar....zo tussen de 30-40 jaar...ik wil ook nog graag kinderen...
Als ze al een kind heeft is dat geen probleem...

:lachen:






Welma:  
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1175364_675654689130805_1945227486_n.jpg

Werkt in een van de sari sari stores bij ons op het dorp. Geen opleiding, haar engels is ook niet zo goed maar ze is in ieder geval eerlijk.


Erika:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/1549520_10152222022490676_194010400_n.jpg

Bezit twee huizen. Een dicht bij Enchanted kingdom, de ander op Boracay. Werkt als call center agent. Heeft een dochter van 10.

Monite:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/25055_416237158447565_750767103_n.jpg

Is getrouwd maar wilt graag scheiden want zwaar ongelukkig. Abusive husband etc. Heeft twee kinderen, een jongen en een meisje. Werkt op Techno Park hier in Santa Rosa.

Hilda:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1451389_10201735684330486_1346701876_n.jpg

Collega van m'n vrouw op La Salle University. Geen kinderen. Heeft recent haar familie over laten komen vanwege Tacloban. Ik heb haar al een tijdje niet meer gesproken om die reden.





Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

klootzakken (voorheen Jens)

zij zullen best wel heel erg lief zijn Soushkin . maar ik vind het niets, tsja smaken verschillen . [soepkippen]
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Soushkin

Citaat van: jens op woensdag  1 januari 2014, 19:16:04
zij zullen best wel heel erg lief zijn Soushkin . maar ik vind het niets, tsja smaken verschillen . [soepkippen]

Uh?

Als je alleen naar het uiterlijk kijkt niet, nee. Maar als je een goede vrouw zoekt om mee samen te zijn dan zijn dit wel goede kandidaten.

Om te geilen heb ik andere vrouwen maar ik weet niet of ze goed trouw materiaal zijn. :)



Mijn vrouw is ook geen schoonheid, ze zegt zelf pangit en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens haha. Maar ze heeft wel een IQ van 142, is goed opgeleid en heeft een goede baan. Verder heeft ze dezelfde sarcastische humor die ik heb en zijn we al jaren hele goede vrienden. Ik kan haar ook met m'n ogen dicht vertrouwen en hoef niet bang te zijn dat ze de boel op de een of andere manier belazerd.

Hoeveel leden op het forum hier kunnen hun vrouw zover  vertrouwen dat ze in de Filippijnen een huis van miljoenen kopen, het op haar naam zetten, alle bankrekeningen op haar naam zetten etc. zonder bang te hoeven zijn dat ze het kwijt raken??

Ze heeft mij eigenlijk ook helemaal niet nodig om een goed leven te leiden. Kan ik wel waarderen. Persoonlijk hou ik meer van vrouwen die voor zichzelf kunnen zorgen en die het zelf allemaal al voor elkaar hebben. Ik hou niet van vrouwen die met mij trouwen enkel en alleen omdat ik ze een beter leven kan bieden. Tenzij je denkt dat het echte liefde is tussen die jonge grietjes van een jaar of 20 die rondlopen met die gepensioneerden. Dream on zou ik dan zeggen.



De vrouwen hier boven zijn dan misschien niet de mooiste maar ze belazeren je in ieder geval niet.

Je kunt natuurlijk ook die geile waitress van de lokale KTV bar trouwen maar of je daar uiteindelijk gelukkig van wordt is ook maar de vraag. :)
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Ronny55

Citaat van: Soushkin op woensdag  1 januari 2014, 22:31:00
Mijn vrouw is ook geen schoonheid, ze zegt zelf pangit en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens haha. Maar ze heeft wel een IQ van 142, is goed opgeleid en heeft een goede baan. Verder heeft ze dezelfde sarcastische humor die ik heb en zijn we al jaren hele goede vrienden. Ik kan haar ook met m'n ogen dicht vertrouwen en hoef niet bang te zijn dat ze de boel op de een of andere manier belazerd.

Hoeveel leden op het forum hier kunnen hun vrouw zover  vertrouwen dat ze in de Filippijnen een huis van miljoenen kopen, het op haar naam zetten, alle bankrekeningen op haar naam zetten etc. zonder bang te hoeven zijn dat ze het kwijt raken??

Ze zijn inderdaad dun gezaaid, maar heb de indruk dat er meer zijn dan we denken die een heel goede relatie hebben ...vriendschap, vertrouwen en financieel alles picobello. Kan mijn vrouw ook 100% vertrouwen , maar zover om haar al mijn rekeningen en bezittingen toe te vertrouwen ben ik niet gegaan. Hou graag een beetje controle.
Vrouwen zijn rare wezens, die komen altijd wel nog eens verrasend om de hoek......Ik in ieder geval steek voor geeneen dame mijn hand in't vuur. Dat sommige vrouwen inteligent zijn weet ik al lang....Als je ziet hoeveel "slimme" buitenlanders die "domme" filipina's hier bij hun kloten pakken jaarlijks .....Vrouw zegt al lang tegen mij, als jullie  :eu: toch zo slim zijn , waarom laten er dan zoveel met hun kloten spelen hier en zelf via het net....Daar sta je dan met al je wijsheid(?) , snap het ook niet maar ze heeft wel gelijk.
Citaat van: jens op woensdag  1 januari 2014, 19:16:04
zij zullen best wel heel erg lief zijn Soushkin . maar ik vind het niets, tsja smaken verschillen . [soepkippen]
Das natuurlijk al een verklaring maar daarom niet de regel . Het oog wil ook wel wat. Wat me hier (  :smiley-philippines: ) veel opvald is dat veel buitenlanders verliefd zijn op  de ouderdom van de persoon ipv op de persoon zelf. (jongen of meisje}
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Cosyns Guy

Citaat van: jens op woensdag  1 januari 2014, 19:16:04
zij zullen best wel heel erg lief zijn Soushkin . maar ik vind het niets, tsja smaken verschillen . [soepkippen]
Smaken verschillen zeg je...ooit eens over nagedacht hoe hun over ons uiterlijk denken...de meesten van ons zijn nu precies ook geen adonissen.(soephanen misschien)  :biggrinn:  :biggrinn:

Ronny55

 :thumb: :thumb:
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag  1 januari 2014, 23:45:32
Citaat van: jens op woensdag  1 januari 2014, 19:16:04
zij zullen best wel heel erg lief zijn Soushkin . maar ik vind het niets, tsja smaken verschillen . [soepkippen]
Smaken verschillen zeg je...ooit eens over nagedacht hoe hun over ons uiterlijk denken...de meesten van ons zijn nu precies ook geen adonissen.(soephanen misschien) 
:thumb:  :thumb:  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

stijn54

Citaat van: Soushkin op woensdag  1 januari 2014, 17:15:28
Citaat van: Baron op dinsdag 31 december 2013, 01:59:52
:jajaja:

Ja, heb gekeken. Leuk meisje / jonge vrouw.

Maar schat haar toch wat jong.

De dame op de foto is 46. ;)




Citaat van: Luke op dinsdag 31 december 2013, 03:49:39

En zijn die allemaal door u "getest"  :floet:

Hahaha. Niet allemaal. De geteste dames zijn met vlag en wimpel geslaagd. :D

46 jaar? Dat is dan wel een heel geslaagde foto.

regenwolkje

Citaat van: Ronny55 op woensdag  1 januari 2014, 23:35:56
Citaat van: Soushkin op woensdag  1 januari 2014, 22:31:00
Mijn vrouw is ook geen schoonheid, ze zegt zelf pangit en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens haha. Maar ze heeft wel een IQ van 142, is goed opgeleid en heeft een goede baan. Verder heeft ze dezelfde sarcastische humor die ik heb en zijn we al jaren hele goede vrienden. Ik kan haar ook met m'n ogen dicht vertrouwen en hoef niet bang te zijn dat ze de boel op de een of andere manier belazerd.

Hoeveel leden op het forum hier kunnen hun vrouw zover  vertrouwen dat ze in de Filippijnen een huis van miljoenen kopen, het op haar naam zetten, alle bankrekeningen op haar naam zetten etc. zonder bang te hoeven zijn dat ze het kwijt raken??

Ze zijn inderdaad dun gezaaid, maar heb de indruk dat er meer zijn dan we denken die een heel goede relatie hebben ...vriendschap, vertrouwen en financieel alles picobello. Kan mijn vrouw ook 100% vertrouwen , maar zover om haar al mijn rekeningen en bezittingen toe te vertrouwen ben ik niet gegaan. Hou graag een beetje controle.
Vrouwen zijn rare wezens, die komen altijd wel nog eens verrasend om de hoek......Ik in ieder geval steek voor geeneen dame mijn hand in't vuur. Dat sommige vrouwen inteligent zijn weet ik al lang....Als je ziet hoeveel "slimme" buitenlanders die "domme" filipina's hier bij hun kloten pakken jaarlijks .....Vrouw zegt al lang tegen mij, als jullie  :eu: toch zo slim zijn , waarom laten er dan zoveel met hun kloten spelen hier en zelf via het net....Daar sta je dan met al je wijsheid(?) , snap het ook niet maar ze heeft wel gelijk.
Citaat van: jens op woensdag  1 januari 2014, 19:16:04
zij zullen best wel heel erg lief zijn Soushkin . maar ik vind het niets, tsja smaken verschillen . [soepkippen]
Das natuurlijk al een verklaring maar daarom niet de regel . Het oog wil ook wel wat. Wat me hier (  :smiley-philippines: ) veel opvald is dat veel buitenlanders verliefd zijn op  de ouderdom van de persoon ipv op de persoon zelf. (jongen of meisje}

Bij mij was dat alleszins niet het geval. Ik was 28 en zij 18 (afgerond naar boven, maar dat wist ik toen nog niet) toen ze aangaf in mij geïnteresseerd te zijn, en ik vond ze eigenlijk te jong voor mij. Maar uiteindelijk ben ik toch overstag gegaan.
Het oog wil ook wat, dat is zeker zo. Ik had voor mijzelf kort daarvoor uitgemaakt dat ik alleen zou kiezen voor iemand die ik echt mooi vond (niet iedereen vindt dit even belangrijk, natuurlijk). En mijn vriendin was ook inderdaad een heel mooi meisje. Dus uiteindelijk heb ik haar een kans gegeven, en ik ben echt blij dat ik dat gedaan heb.
Natuurlijk viel ze voor de rest ook heel goed mee; ze is heel lief, vrolijk, grappig, kan soms zot doen net als mij, enzovoorts.

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag  1 januari 2014, 23:45:32
Citaat van: jens op woensdag  1 januari 2014, 19:16:04
zij zullen best wel heel erg lief zijn Soushkin . maar ik vind het niets, tsja smaken verschillen . [soepkippen]
Smaken verschillen zeg je...ooit eens over nagedacht hoe hun over ons uiterlijk denken...de meesten van ons zijn nu precies ook geen adonissen.(soephanen misschien)  :biggrinn:  :biggrinn:

Vreemd genoeg noemen ze mij ginder allemaal 'very handsome'. Ik heb mijzelf nochthans nooit zo bekeken. Ze zeiden ook dat ik net een 'movie actor' ben  :ikkeniebegrijp:

Nog even over leeftijd... Toen ik ginder was, werd ik echt overal op straat aangestaard. Ik denk dat ze daar nog nooit zo'n jonge foreigner hadden gezien  :lachen:
Mijn vriendin haar oudste zus is verloofd met een Schot, en een andere zus is getrouwd met een Amerikaan. Die mannen zijn beide bijna 60 jaar  :biggrinn: