Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Dating met een filipina...

Gestart door Marcbrabant, zaterdag 28 december 2013, 21:42:04

Vorige topic - Volgende topic

Marcbrabant

Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum...
Momenteel ben ik in contact met een filipina op een datingsite...
Kunnen jullie me adviezen geven waar op te letten bij dating met filipinas, betrouwbare datingsites of hoe in contact te komen met een betrouwbare filipina, die reeds in Nederland/België woont?

In het verleden heb ik op www.filipinocupid.com gezeten, maar daar kwamen vooral veel interesseberichten, en veel dames kwamen niet verder dan hi of hello. Momenteel heb ik een serieus contact met een filipina op www.dateinasia.com...

Misschien kunnen jullie me adviezen geven waar op te letten bij dating met filipinas, want ik begrijp inmiddels, dat niet alle dames even goede, eerlijke voornemens hebben...

:nederlandsevlag:

ganda


Wenst u een correct antwoord?

Dit geldt trouwens voor alle datingsites: Vanaf het ogeblik dat men om geld begint te vragen: kappen met de zaak.
Alle smoesjes zijn goed om op uw gemoed in te spelen: Geld voor een zieke, geld voor een overledene, geld om te kunnen internetten, geld om een eigen zaak te startten enz..

Op zo'n momenten moet uw lijfspreuk zijn " walla kwarta" ( ik heb geen geld )

Er zitten duizenden vrouwen op die sites en u heeft maar een kleine kans om " de witte merel " te vinden.

Veel succes toegewenst.


Ronny55

 :welcome: ....Veel geluk zou ik zeggen.....Alle datingsites zijn overbevolkt met "golddiggers" ...Opletten is de boodschap. De dames zijn echte artisten , acteurs om u tegen te zeggen. Kunnen liegen als gedrukt.....Edoch er zit ook wel hier en daar een meisje tussen dat echt voor een relatie wil gaan  :jajaja: maar eerder de uitzondering dan de regel.
  Je zal op je gezond verstand moeten vertrouwen , voor zover je verstand niet in je broek zakt....
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Fail_over

Tja. ten eerste welkom op het forum. Je doet er goed aan je info oa hier te halen.
Ten tweede merk ik op dat je a. in gesprek bent met een Pinay via een dating site. En b. in contact wilt komen met Pinay die hier al zijn.

a. waarom is de dame van de datingsite niet interessant genoeg dat je ook naar andere Pinay zoekt?

b. Als je Pinay zoekt die specifiek al hier in Europa is waarom?

Ik ken diverse Pinay die hier wonen en een relatie zoeken. Ik ben echter geen dating buro en ben van mening dat je zeker een x op de Filipijnen moet zijn geweest als je Fil relatie hebt of aangaat.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Baron

#4
Citaat van: Marcbrabant op zaterdag 28 december 2013, 21:42:04
Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum...
Momenteel ben ik in contact met een filipina op een datingsite...
Kunnen jullie me adviezen geven waar op te letten bij dating met filipinas, betrouwbare datingsites of hoe in contact te komen met een betrouwbare filipina, die reeds in Nederland/België woont?

In het verleden heb ik op www.filipinocupid.com gezeten, maar daar kwamen vooral veel interesseberichten, en veel dames kwamen niet verder dan hi of hello. Momenteel heb ik een serieus contact met een filipina op www.dateinasia.com...

Misschien kunnen jullie me adviezen geven waar op te letten bij dating met filipinas, want ik begrijp inmiddels, dat niet alle dames even goede, eerlijke voornemens hebben...

:nederlandsevlag:

Hallo nieuweling, welkom.

Nu, te beginnen met datingsites: inderdaad, vragen om geld is eigenlijk not done. Ook een vraag als: where is my Christmaspresent, you send me present, is niet echt korrekt. Denk eraan dat in Azie gezichtsverlies belangrijk is, dus een vrouw die zelf voor een geschenk vraagt .....  Natuurlijk kan jij wel wat sturen. Zeker voor eventuele kinderen. Kadootje of geld, of wat lekkers. Geld is dan het makkelijkst, beter is een kadootje. Zou dit zeker de eerste maanden niet doen. En niet meer als hooguit 2 tientjes. van de andere kant wees niet te streng, het is menselijk om eens wat leuks te willen ontvangen. En wie is perfekt? Je moet het een beetje aanvoelen. Ik hoop dat je dat doet. 100 euro is een maandloon, dus 25 is een smak geld. Voor de armen hier is dat een maandhuur. Snap je.

In kontakt komen met Filipina´s in NL / Belgie / Dld. Ja, ook een manier om een Filipina te vinden. En een goede. Zelf heb ik ook in de EU mijn Filipina leren kennen. Deze hebben natuurlijk vaak hogere eisen dan de Filipina´s in de PH. Maaar natuurlijk heeft iedere Filipina in de EU wel een zus, nicht of vriendin die HEEL graag OOK een buitenlander wil. en als ze zus kunnen koppelen dan leeft zus dadelijk ook nog in de buurt, wat wel zo gezellig is. Zoek een fatsoenlijke dan heb je de kans dat de zus nicht oid ook fatsoenlijk is. Hier kan je ook vanalles verkeerds in meemaken maar dat is te vroeg om daar nu al op in te gaan.
Je vindt Filipina´s op de vele feesten van de vele verenigingen in NL en Belgie. Je kan makkelijk ieder weekend naar zo een feest. Zit je alleen op zo een feest dan komt al gauw iemand (nieuwsgierig) een praatje maken. Er zijn ook vaak au pair meiden op die feesten, en op bezoek zijnde zusjes etc. die snel een sponsor / boyfriend zoeken. maakt allemaal niet uit hoe je eraan komt, je kan er heel gelukkig mee worden. Mits, indien, .....    nou ja.
Kapit Bisig en Tulunghan sa Brabant in Eindhoven en Deurne zitten in Brabant. (Je bent toch Marc Brabant). maar ook in Belgie, Duitsland, alles niet al te ver van je af. Verder onze, baron en vooral freule, (gratis) jaarlijkse picknick in Vaals op de tweede zondag inn juli ieder jaar, of de Independance day viering. Kijk onder evenementen.
Op de feesten verdeelt men folders van andere feesten en spreek zelf mannen en vrouwen aan waar en wanneer er weer een feest is. Kosten meestal tussen de 10 en 20 euro, vaak met eten.

En vergeet de forumleden niet. Wij kennen vaak, via onze vrouwen, wel een aantal meisjes, vrouwen, die graag (ook) een buitenlander willen. vaak zien ze (onbekenden) ons en spreken gewoon mijn asawa aan en vragen haar: atte, weet je geen goede man voor me. Minimaal 75 % van de single vrouwen in de PH, naar mijn idee, wil graag weg en leven met een buitenlander in de EU.

Wees realist: heb je een vast inkomen, vaste baan, evt huurinkomsten, om een vrouw te "mogen" halen. Of moet je al meteen met de Belgie / Duitsland route rekening houden. Of dat je je eigen huis moet verhuren (denk eraan vermogen telt niet voor het mogen halen van je echthgenote of vriendin, alleen inkomsten) en zelf gehuurd moet gaan zitten om zo je maandelijkse inkomsten op te krikken. Want naar je eigen uitgaven zoals huur kijken ze dan weer niet!
Of red je dat helemaal niet, dan zoek er een die al een MVV heeft, bv gescheiden, weduwe enz. en dus al in de EU woont. dat kan tot in Polen zijn, daar zitten ook veel Filipina´s.

Om je meer en beter, cq gerichter te informeren moet je toch met de billen bloot. Niet om te zien of je haren op je billen hebt maar bv: hoe oud ben je? Kinderen, en ja, hoe oud? Wel of niet voldoende inkomen en vaste baan.

We kennen meisjes en vrouwen vanaf 21 jaar tot 50 plus die een buitenlander zoeken.
Ik ben het niet helemaal eens met Flair over dat je beslist eerst eens naar de PH moet komen. Denk dat het leerzamer is om al de forums te lezen die je te pakken kunt krijgen. Ken 2 Nl talige, 3-4 Duitstalige en een hele reeks Engelstalige. Trouwens, kom je naar de PH ook dan is het heel raadzaam je goed in te lezen op de forums.

Veel succes

Baron in barong  :atyourservice:

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

daf105paccar

 :welcome: op de site. :hoedjeaf:

Wat betreft datingsites...........net zoals met alles in het leven speelt geluk een grote rol.
Ik zou zeggen doe zoals je normaal doet.
Voorzichtig en niet te snel. :thumb:

MadRed

En om je meteen kennis te laten maken met alle trucjes die ze uit de kast kunnen halen is deze site erg handig:
http://dragonladies.org/bbs/viewforum.php?f=8
Er staan hele informatieve verhalen op.

Succes

gosternokke

Welkom op het forum    Marcbrabant   :welcome:

Zat net eens even rond te kijken op Dateinasia,  en krijg toch wel de indruk dat een (klein) deel van de vrouwen hier  gewoon freelance prosties zijn  die op zoek zijn naar een (betaald) avontuurtje i.pv. een relatie.   Kan ze meestal gelijk herkennen aan een diep decolletee en de leeftijd van de man die ze zoeken varieerd van 18 tot 80. Dus met andere woorden die pakken alles wat ze kunnen  :biggrinn:

Amice

Citaat van: gosternokke op zondag 29 december 2013, 10:28:40
Welkom op het forum    Marcbrabant   :welcome:

Zat net eens even rond te kijken op Dateinasia,  en krijg toch wel de indruk dat een (klein) deel van de vrouwen hier  gewoon freelance prosties zijn  die op zoek zijn naar een (betaald) avontuurtje i.pv. een relatie.   Kan ze meestal gelijk herkennen aan een diep decolletee en de leeftijd van de man die ze zoeken varieerd van 18 tot 80. Dus met andere woorden die pakken alles wat ze kunnen  :biggrinn:

:thumb:
Ik heb ook even gekeken en wat ik er zo snel voorbij zag schuiven kon me A. niet bekoren en B. is het ook niet een lading die de doorsnee filipina's dekt van wat er zo al aanwezig is hier.

In dit topic geeft de baron juist weer aan dat er in (meestal toch kleine) kenniskringen zoveel moois en goeds aanwezig is dat je een dating site al gauw voorbij laat gaan.
maar ja,ik heb makkelijk praten al hier wonende.

Ik ben toch voorstander van een hardere aanpak en wel gewoon afreizen voor n vakantie hier en de cultuurschok maar over je heen laten komen, hoe korter de vakantie is hoe beter want vanaf dag 1 en moment 1 (lees arrival op de airport) heb je die cultuur schok al te pakken.

Dan terug in de heimat kun je m.i. beter de balans opmaken  dan ellenlang op een datingsite zitten zoeken. Wellicht is dat meer aan te raden na de ondergane cultuurschok.

Let wel dat net als de baron schrijft het simpel is om een dozijn mooie goede jonge vrouwen(vaak nog maagd) uit de hoed te toveren die graag n buitenlander willen als levenspartner, die ken ik ook, maar ik geef ze liever niet weg.  :lachen:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Hier ben ik het met Amice eens, hier wonend ken je vele meisjes die gewoon vragen of we geen vriend hebben in ons "thuisland " . Maar aan koppelen heb ik een broertje dood.
Heb wel al eens bezoek gehad en die heeft het zich wel zelf uitgevogeld wat hij wilde , intussen getrouwd en wonen samen in  :belgiesmiley:. We hebben dan wel geholpen voor alle formaliteiten.....maar de rest daar hou ik me niet mee bezig.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.