Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Geldigheid Visum

Gestart door Raftie, vrijdag 3 januari 2014, 13:17:18

Vorige topic - Volgende topic

Raftie

Ik heb een vraagje betreffende het visum van mijn vrouw. Verleden jaar kreeg ze haar visum voor family reunion. Het loopt van 2013 tot februari 2014. Ze gaat terug naar de filippijnen in maart...kan ze dan terugkomen met haar belgische ID of heeft ze ergens één of andere extension nodig?

Dank voor jullie antwoord

Raf

pagud

Hi Raf , als ze een belgische idkaart of verblijfsvergunning is er geen enkel probleem . Raf , woonde je niet in canada en dan ergens in manila ???? Ik dacht zelfs te weten dat je een West-Vlaming bent ??? Is het just ?
Groetjes van een halve filippijn :lachen:

Raftie

Heb nooit in Canada gewoond wel een kleine drie
jaar in Gen Macarhthur in Eastern Samar en ja ik ben West Vlaming.


Groetjes,

Raf

mork2007

Citaat van: the boy from bagacay op zondag  5 januari 2014, 08:49:09
Hi Raf , als ze een belgische idkaart of verblijfsvergunning is er geen enkel probleem . Raf , woonde je niet in canada en dan ergens in manila ???? Ik dacht zelfs te weten dat je een West-Vlaming bent ??? Is het just ?
Groetjes van een halve filippijn :lachen:
Dat is een ander Raf, die een west vlaamse canadese filipino is (in welke volgorde weet ik niet)  :jajaja:

Paring Belga

Hebben jullie her over mij?  Ik ben Paring Belga, ook een Raf, die inderdaad in Canada vroeger woonde, toch geboren en getogen in Brugge (West-Vlaanderen), en nu woon ik met m'n Balikbayanse vrouw, die ook in Canada met mij woonde, in Las PInas, Metro-Manila.