Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bloemen in Manila

Gestart door Ifugao, donderdag 9 januari 2014, 07:52:32

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Je hebt gelijk ik had de balk van de foto's niet verschoven, nu zie ik het ook.  :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Lorre

Chocolade of de laatste hype: speculoospasta :thumb:.

Amice

Klopt idd ja, speculoos pasta maar ik dacht ook bonbons, hoor en zie je steeds meer de laatste tijd.

Ik heb het nog niet geproefd trouwens, is het wat?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Pinocchio

Citaat van: Lorre op dinsdag 28 januari 2014, 19:04:02
Chocolade of de laatste hype: speculoospasta :thumb:.

Een pot speculoospasta (450 g) kost 499 pesos in Robinsons Dumaguete :negatief:

Ifugao

Kun je daar de bloemen inzetten?  :lachen:

louis

Moet denken aan een verhaal van de toen kroonprins van Belgie, Filip, die een handelsdelegatie moest leiden naar Saoedi-Arabie.

Op zo,n bijeenkomst wordt er door een van de Arabiesche prinsen een vraag aan Filip gestel: Wat is er bij juli dit jaar de grootste uitvinding?

Filip moest toch wel diep nadenken voor hij een goed diplimatiek antwoord kan geven, en zegd: Wij hebben dit jaar de speculoos uitgevonden

louis

Dit is niet van mij, maar van Geert Hoste (Belgische conferencier (een van de beste))

Rich

Rich de Nederbelg.

Lorre

#28
Is speculoospasta wat?  Wel, ik moet het niet, ik vind het een vieze, kleffe troep in de mond, mààr pinays zullen het wel lekker vinden: het is zoet én vooral het komt uit het buitenland.  En wat uit het buitenland komt, is sowieso goed :ikkeniebegrijp:, waarom willen ze anders een witneus? :confused2:  Het is net of je een klont boter met speculoos vermengt en dan nog extra zoet maakt, dus de keuze is aan jou :happy2:.

Net even de prijzen hier bekeken (collect and go van Colruyt):

- speculoospasta Lotus 400 gram: 2.24â,¬
- speculoospasta Lotus 750 gram: 4.03â,¬
- speculoospasta crunchy Lotus 380 gram: 1.74â,¬
- speculoospasta-choco Lotus 400 gram: 3.13â,¬
- speculoospasta Everyday 400 gram: 1.69â,¬