Wat vindt jullie Filipijnse partner lekker om te eten in Nederland?

Gestart door PHwaarde, maandag 24 maart 2014, 19:39:31

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

 :lachen:

De eerste x dant ik de meisjes bitterballen voorzette kreeg ik ze allemaal terug:

Pappa:" De binnekant is warm maar nog niet gaar!".
Later zijn ze gaan houden van de mexicano, en de "Lucifer" van Mora. Als het maar heet is.
:lachen: :applaus:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Amice

Citaat
T vrouwtje drinkt dan wel weer bier met energy drink.  weetikniet geen idee waarom, de combinatie lijkt me vreeselijk.  crazy  

Misschien mist ze de ballot en is dit dan de compensatie.  :biggrinn:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Supernova

Die van mij eet eigenlijk alles behalve zoete dingen zoals snoep en zeker geen drop. Limburgse vlaaien vind ze wel heel lekker, en ik ook!

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Budgie op maandag 24 maart 2014, 21:20:55
Mijn vrouw vind tot mijn verbazing boerenkool met worst het einde
Tevens brocoli en hutspot zijn favoriet En als ik ze voorzichtig bruin bak uien en gebakken aardappels
Voorts kippensoep met balletjes  en kip zelfgemaakt De soep uit blik vind ze veel te zout.
Ook lust ze wel grauwe erwten met spekjes En spaghetti met een extra schep suiker over de saus 
Niet lekker vind ze prei of andijvie We eten meestal s`avonds aardappelen met vlees en groenten en zij eet als luch rijst met een visje en soyasaus
kip zelf gemaakt ?  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

yepyep

Mijn vrouw vond de viandel en kalfkroket altijd heerlijk. Ook KFC natuurlijk met de gefrituurde kip.




PHwaarde

En als ze dan toch rijst wil eten, kopen jullie dan normaliter pandan/jasmijn/basmati rijst bij de toko, of is de pandan/jasmijnrijst van bijv, AH of de Lidl ook geurig & smakelijk?

josv

Vanavond : witte bonen in tomatensaus met bal gehakt ( en rijst ).
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Budgie

Citaat van: PHwaarde op dinsdag 25 maart 2014, 19:13:07
En als ze dan toch rijst wil eten, kopen jullie dan normaliter pandan/jasmijn/basmati rijst bij de toko, of is de pandan/jasmijnrijst van bijv, AH of de Lidl ook geurig & smakelijk?

Er zijn er die AH Of Lidl eten vooral als ze niet veel gewend zijn maar de eerste keus is 20 kg zakken uit de Toko is gewoon beter van smaak. Proef zelf ook het verschil Een baal kost hier normaal â,¬35.-
Getting older beats the alternative -dying young

Budgie

Citaat van: jens op dinsdag 25 maart 2014, 17:56:20
Citaat van: Budgie op maandag 24 maart 2014, 21:20:55
Mijn vrouw vind tot mijn verbazing boerenkool met worst het einde
Tevens brocoli en hutspot zijn favoriet En als ik ze voorzichtig bruin bak uien en gebakken aardappels
Voorts kippensoep met balletjes  en kip zelfgemaakt De soep uit blik vind ze veel te zout.
Ook lust ze wel grauwe erwten met spekjes En spaghetti met een extra schep suiker over de saus 
Niet lekker vind ze prei of andijvie We eten meestal s`avonds aardappelen met vlees en groenten en zij eet als luch rijst met een visje en soyasaus
kip zelf gemaakt ?  :lachen:


Ja men neme een bevrucht ei en stop dat in een broedmachine Als het ei uitkomt voert men het resultaat met kuikenkorrels en later met opfokkorrels Als het resultaat ongeveer 1,5 kg weegt drukt men de schedel in Stroopt het vel en veren eraf en verwijdert de ingewanden. Dit doet men in een pan met wateren Voor de soep schraapt men al het vlees van de botten af en hakt het fijn, Dan een kruiden mengseltje Voegt de gehaktballetjes toe en vervolgens een partijtje gehakte groenten en even laten koken Dit laat men na het koken koud worden en vriest het in tot onder -18 graden in kleine porties Als men nu soep wil ontdooien, aan de kook brengen en de vermicelie  toevoegen Als de soep 10 minuten kookt heet opdienen
Getting older beats the alternative -dying young

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Budgie op dinsdag 25 maart 2014, 21:31:02
Citaat van: jens op dinsdag 25 maart 2014, 17:56:20
Citaat van: Budgie op maandag 24 maart 2014, 21:20:55
Mijn vrouw vind tot mijn verbazing boerenkool met worst het einde
Tevens brocoli en hutspot zijn favoriet En als ik ze voorzichtig bruin bak uien en gebakken aardappels
Voorts kippensoep met balletjes  en kip zelfgemaakt De soep uit blik vind ze veel te zout.
Ook lust ze wel grauwe erwten met spekjes En spaghetti met een extra schep suiker over de saus 
Niet lekker vind ze prei of andijvie We eten meestal s`avonds aardappelen met vlees en groenten en zij eet als luch rijst met een visje en soyasaus
kip zelf gemaakt ?  :lachen:


Ja men neme een bevrucht ei en stop dat in een broedmachine Als het ei uitkomt voert men het resultaat met kuikenkorrels en later met opfokkorrels Als het resultaat ongeveer 1,5 kg weegt drukt men de schedel in Stroopt het vel en veren eraf en verwijdert de ingewanden. Dit doet men in een pan met wateren Voor de soep schraapt men al het vlees van de botten af en hakt het fijn, Dan een kruiden mengseltje Voegt de gehaktballetjes toe en vervolgens een partijtje gehakte groenten en even laten koken Dit laat men na het koken koud worden en vriest het in tot onder -18 graden in kleine porties Als men nu soep wil ontdooien, aan de kook brengen en de vermicelie  toevoegen Als de soep 10 minuten kookt heet opdienen
Budgie  :thumb: niets aan toe te voegen , das ook een optie . :thumb:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.