John van de Heuvel op Filippijnen RTL 4 , 1 mei 20.30 uur.

Gestart door gosternokke, donderdag 1 mei 2014, 20:22:50

Vorige topic - Volgende topic

Soushkin

Citaat van: Amice op vrijdag  2 mei 2014, 10:32:37
Het initiele bericht hier op het forum meldde destijds dat er niets tegen hem liep hier op de phils, maar in de text van het programa schijnt er nu dus toch een delict door hem te zijn gepleegd met een minderjarige jongen.  :weetikniet:

Ik vermoed dat de phils hem snel zullen veroordelen en bannen als unwanted alien en dan uitleveren.

Dan mag deze gast niet klagen.



Als hij hier de pedo heeft uitgehangen en daarvoor ook opgepakt is zal hij hier eerst nog een tijdje moeten tuchten voordat hij naar Nederland gestuurd wordt. Dat neem ik in ieder geval wel aan.


Toen ik in Januari was bij de Immigratiedienst was en op een van de kantoortjes zat zag ik daar een lijst met 74 namen van foreigners die op de lijst van ongewenst stonden in verband met sexdelicten.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Cees

Citaat van: peldoman op vrijdag  2 mei 2014, 18:09:15
Citaat van: gosternokke op vrijdag  2 mei 2014, 17:57:42
Citaat van: peldoman op vrijdag  2 mei 2014, 14:03:13
Vindt het maar een flutprogramma.
Goed dat ze hem gepakt hebben, maar wat is de rol van die van de Heuvel daar nou in geweest?
Ik vindt het maar een Jan Doedel.
Ik heb gezegd.


   De rol van De Heuvel ?   Heel cruciaal in deze zaak. Hij heeft de  :smiley-philippines: justitie ingelicht, dat die Richard  in  :smiley-philippines:  verbleef op een verlopen paspoort ,  en gezocht werd in   :nederlandsevlag: 

  Ik ga er vanuit dat hij in  :smiley-philippines: geen geldige verblijsftitel had, en ook geen werkvergunning, maar das allemaal niet aan de orde gekomen.

Zonder dat van de Heuvel  had ingegrepen had ie daar waarschijnlijk nog lang gezeten.    Want de nederlandse justietie was niet aktief naar hem op zoek, men wist wel dat ie in  :smiley-philippines: zat , maar bij gebrek aan een uitleveringsverdrag konden ze verder niks.

Ja, je mag het een flut program vinden, wel 1 met resultaat.   En....................  wat vooral in   :nederlandsevlag: belangrijk is  KIJKCIJFERS,

  1,3 miljoen kijkers  :thumb:
Zal allemaal wel waar wezen, maar ik blijf het een eng mannetje vinden.
Vindt ook dat zoiets niet via een sensatieprogramma moet gaan.
Nederlandse justitie is wederom tekort geschoten, en nu is het opgelost door een Marokkaan.
Maar goed ieder zijn meug.


vd Heuvel is alleen het gezicht van het programma waar een heel team achter zit, die dus ontdekt hebben dat hij ten onrechte een paspoort had gekregen,
dat was nu verlopen daarom is hij ook opgepakt door de immigratie politie.
Dat er op dat moment ook nog iemand zich meld dat hij op de Filippijnen ook nog een jongentje misbruikt heeft was toeval.
Vindt het prima dat zulke hufters opgepakt worden en dat er dan een programma goeie kijk cijfers haalt prima toch.

gr.Cees
Je hoeft niet altijd geluk te hebben, als je maar geen pech heb

Alex

Wb dat paspoort... heeft Richard B. dan geen visum en werkvergunning nodig ? Los staand of het paspoort verlopen is of niet?

Wb die aangifte van die jongen... Dat is geen toeval... dat heeft die jongen al 2 jaar geleden gedaan...alleen toen was Richard B. onvindbaar..

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Cees op maandag  5 mei 2014, 06:52:12
Citaat van: peldoman op vrijdag  2 mei 2014, 18:09:15
Citaat van: gosternokke op vrijdag  2 mei 2014, 17:57:42
Citaat van: peldoman op vrijdag  2 mei 2014, 14:03:13
Vindt het maar een flutprogramma.
Goed dat ze hem gepakt hebben, maar wat is de rol van die van de Heuvel daar nou in geweest?
Ik vindt het maar een Jan Doedel.
Ik heb gezegd.


   De rol van De Heuvel ?   Heel cruciaal in deze zaak. Hij heeft de  :smiley-philippines: justitie ingelicht, dat die Richard  in  :smiley-philippines:  verbleef op een verlopen paspoort ,  en gezocht werd in   :nederlandsevlag: 

  Ik ga er vanuit dat hij in  :smiley-philippines: geen geldige verblijsftitel had, en ook geen werkvergunning, maar das allemaal niet aan de orde gekomen.

Zonder dat van de Heuvel  had ingegrepen had ie daar waarschijnlijk nog lang gezeten.    Want de nederlandse justietie was niet aktief naar hem op zoek, men wist wel dat ie in  :smiley-philippines: zat , maar bij gebrek aan een uitleveringsverdrag konden ze verder niks.

Ja, je mag het een flut program vinden, wel 1 met resultaat.   En....................  wat vooral in   :nederlandsevlag: belangrijk is  KIJKCIJFERS,

  1,3 miljoen kijkers  :thumb:
Zal allemaal wel waar wezen, maar ik blijf het een eng mannetje vinden.
Vindt ook dat zoiets niet via een sensatieprogramma moet gaan.
Nederlandse justitie is wederom tekort geschoten, en nu is het opgelost door een Marokkaan.
Maar goed ieder zijn meug.


vd Heuvel is alleen het gezicht van het programma waar een heel team achter zit, die dus ontdekt hebben dat hij ten onrechte een paspoort had gekregen,
dat was nu verlopen daarom is hij ook opgepakt door de immigratie politie.
Dat er op dat moment ook nog iemand zich meld dat hij op de Filippijnen ook nog een jongentje misbruikt heeft was toeval.
Vindt het prima dat zulke hufters opgepakt worden en dat er dan een programma goeie kijk cijfers haalt prima toch.

gr.Cees
ik ben dit maar gedeeltelijk met u eens Cees. dat zo,n iemand gepakt word is super, maar dat andere mensen daar weer geld aan verdienen is walgelijk . als ik die van der heuvel zie met dat vieze gladgestreken gezicht heb ik het al gehad hoor . als het nu ook nog een echte kerel was met een klein beetje pit in zijn donder ,maar nee hoor een echte landverrader een maten naaier eerste klas . ik heb geen enkele simpatie voor zo,n pisnicht . bha wat een walgelijk mannetje. snap niet dat zulke mensen van zo iets willen leven .  die peter r de vries was ook geen vriend van mij maar die was tenminste nog een beetje kerel .
al hoewel ik wel vind dat alle middelen zijn toe gestaan om zulk volk als kinderen  misbruikers uit de roulatie te halen . maar toch!!!
kijkcijfers is geld , en voor geld doe je zo iets niet al dus mijn mening.
een ieder mag hier anders over denken .

jens......  
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

 :thumb:
Citaat van: peldoman op vrijdag  2 mei 2014, 14:03:13
Vindt het maar een flutprogramma.
Goed dat ze hem gepakt hebben, maar wat is de rol van die van de Heuvel daar nou in geweest?
Ik vindt het maar een Jan Doedel.
Ik heb gezegd.
:thumb:  :thumb:  :thumb:

ik vind GOED gezegd .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Ik hoef daar geen  TV voor te kijken blijkbaar, het volgende vanochtend waar gebeurd.

Vriendin wilde uitslapen dus ik opende haar snackbar om 7 uur.
Meteen n klant voor n french fries(jaja 7 uur s'ochtends)
Gelijk daar achteraan kwamen 2 naar later bleek PNP in burgerkleding om n paar cheeseburgers en koffie te bestellen.
Afijn we raakten aan de praat en het bleek dat ze van warrant waren en een drugadict kwamen arresteren, bleek dus 2 deuren verder te zijn(wist ik veel).
Toen ik vertelde wat mijn achtergrond was,vroeg hij meteen of ik hem niet wilde bellen als ik daar beweging zag,dan hoefde ze niet te wachten.
Maar ja haast hadden ze ook niet en ik kon eigenlijk via de ruit aan de overkant zien of er beweging was in dat huis.
Dus al pratende en die ruit in de gaten houdende was het opeens toch zover dat de suspect dacht dat de kust veilig was.
Ik tipte ze dus dat er beweging was en ik heb ze nog nooit zo snel gezien eerlijk gezegt.
Na 5 minuten stampij zat de suspect(dame) in een toegesnelde auto en weg was ze.

Kreeg een bedankje voor de hulp en kan zijn cp nr. gebruiken als ik hulp nodig heb. :thumb:

Is weer eens een ander begin van de dag.  :biggrinn:

Its more fun in the philippines



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

nils

Ik vind het positief dat hij achter veroordeelden gaat die Nederland ontvlucht zijn.
Dit soort lui horen ook in de Filippijnen niet thuis. Dat hij er zijn brood mee kan verdienen is dan mooi meegenomen.
Waar ik meer een hekel aan heb is aan wegmisbruikers waarbij de agenten bij 10 km te hard rijden,
een heel verhaal ophangen hoe gevaarlijk het wel niet is.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: nils op maandag  5 mei 2014, 12:28:39
Ik vind het positief dat hij achter veroordeelden gaat die Nederland ontvlucht zijn.
Dit soort lui horen ook in de Filippijnen niet thuis. Dat hij er zijn brood mee kan verdienen is dan mooi meegenomen.
Waar ik meer een hekel aan heb is aan wegmisbruikers waarbij de agenten bij 10 km te hard rijden,
een heel verhaal ophangen hoe gevaarlijk het wel niet is.

tsja die politie mensen verdienen daar hun brood mee he , en ja een goede uitleg van zaken krijg je er dan gratis bij . niets mis mee.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.