visumaanvraag bewijs dat filipina ongehuwd was voor ze huwde met mij

Gestart door stef boss, zondag 11 mei 2014, 19:03:50

Vorige topic - Volgende topic

stef boss

Ik heb namelijk een vraagje (ben gehuwd met filipina )als de filipina een visum aanvraag doet moet zij een bewijs hebben dat ze niet gehuwd was voor ons huwelijk weet er iemand welk papier dit is
mischien een cenomar ? zo ja als dit een cenomar is moet die gelegalizeerd zijn op DFA ook of niet
als ook de ambasade heeft een set originele papieren nodig en 2 sets kopies moet dit ook van mijn loonfices 3 sets
alwast bedank voor de info

daf105paccar

Cenomar via DFA. :atyourservice:
Birth certificate ook.
Kleine tip.........men zal de purpose van de Cenomar vragen.
Zet Marriage want er zit een dame bij DFA die er moeilijk over doet.
En DFA Manila is enige die telt.

Amice

Nah, DFA geeft helemaal geen Cenomar af dat doet NSO/Ecensus.
Daarnaast dient men dan specifiek te vragen om een cenomar voor die periode voorliggend aan het huwelijk want ik neem aan dat de huidige status bij NSO "married" is i.v.m. met de huidige huwelijkse status.

Deze Cenomar dient dan door DFA gelegaliseerd te worden en normaliter daarna ook door de ambassade geverifieerd te worden.

Als men vragen stelt waarvoor dat cenomar dient, dan is vermelding van visum aanvraag voldoende.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

daf105paccar

Citaat van: Amice op zondag 11 mei 2014, 19:44:33
Nah, DFA geeft helemaal geen Cenomar af dat doet NSO/Ecensus.


Amice,ik had mij niet duidelijk genoeg gemaakt denk ik.
I bedoelde hetzelde als jij.
Afhalen bij NSO ,legaliseren bij DFA.

CitaatAls men vragen stelt waarvoor dat cenomar dient, dan is vermelding van visum aanvraag voldoende.
Mijn aanstaande had dat ook gedaan.
Bij aankomst DFA was er een oude dame(denk 1° bureau die je zaak behandeld) die haar dossier niet verder wilde behandelen. :neeneenee: :negatief:
Ik moet er wel bijzeggen dat mijn aanstaande terug naar buiten is gegaan,eventjes gewacht ,terug naar binnen en in andere rij gegaan.
Daardoor kwam ze bij een ander loket van dat 1° bureau.
Die dame maakte er geen probleem van. :weetikniet: :weetikniet:

It is more fun in Phillipines????? :lachen: