Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: Paring Belga op dinsdag 17 juni 2014, 11:59:29
Hier kun je die kopen voor P618.000 (2013 model).

http://www.ayosdito.ph/2013+Ford+Expedition+-7770057.htm?cg=0#xtor=SEC-10024-GOO-[GS-DSAListingPages]-[Buy_New_Sell_Old]-[_cat:ayosdito.ph]

Gas Tank inhoud = 105 liters.
Om die gas tank te vullen kost het je 170 Euro.

Gebruik:
5,8km voor 1 liter (stad)
8,5km voor 1 liter (autostrade)

Rond het stad kun je er 610km mee rijden.
Doch kun je ongeveer 900km ermee rijden op de autostrade.

Zeer mooi gebouwde en grote Sport Utility Vehicle (SUV).
En ik dacht mijn 4X4 verbruikt veel  :lachen:

Paring Belga

Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 17 juni 2014, 16:13:03
Citaat van: Paring Belga op dinsdag 17 juni 2014, 11:59:29
Hier kun je die kopen voor P618.000 (2013 model).

http://www.ayosdito.ph/2013+Ford+Expedition+-7770057.htm?cg=0#xtor=SEC-10024-GOO-[GS-DSAListingPages]-[Buy_New_Sell_Old]-[_cat:ayosdito.ph]

Gas Tank inhoud = 105 liters.
Om die gas tank te vullen kost het je 170 Euro.

Gebruik:
5,8km voor 1 liter (stad)
8,5km voor 1 liter (autostrade)

Rond het stad kun je er 610km mee rijden.
Doch kun je ongeveer 900km ermee rijden op de autostrade.

Zeer mooi gebouwde en grote Sport Utility Vehicle (SUV).
En ik dacht mijn 4X4 verbruikt veel  :lachen:

Je kan wel van Brussel naar Goteborg rijden met 1 volle gas tank.

Of wel gerust naar Praag rijden en nog benzine hebben in je tank wanneer je er aankomt.

Kan wel dan voordeliger uitkomen als je met je familie van, zeg 6 familieleden, naar die steden
rijdt, dan met een vliegtuig.

bananacreek

2013 Ford Expedition XLT......................40-50 duizend US$.....= P1,920.000 ....P2,150.000



http://www.cars.com/ford/expedition/2013/snapshot

bananacreek

Wat een chagerijn die vent......................... :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag 16 juni 2014, 07:57:52


Ford Expedition....waren een aantal jaren geleden @ P1,4 million pesos newprice cash





Bouwjaar: 2003

Ziet er netjes uit......... :thumb: :thumb:

bananacreek

.

Een  :smiley-philippines: vriend van mij was gisteren in Cebu city (ergens in Mabolo) en zag twee surplus Unimogs staan met trailers maar hij stopte niet en gaat volgende week terug.................... :happy: :happy:

Dat zou mooi zijn als je hier UNIMOGS zou kunnen kopen......

Ook het Belgische leger had veel meer Unimogs vroeger dan het Nederlandse leger ......

Ik heb daar vroeger wel op gereden bij de hijsploeg op de Hoogovens in 1965..

Maar er zijn meerdere modellen en ik weet niet wat er in Cebu city staat als surplus..........











Weer een reden waarom er hier geen sloperijen zijn...van niets maken ze iets............. :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Citaat van: Ifugao op vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55
Ik ben op zoek naar wat onderdelen voor mijn Toyota Revo, o.a. de "Master Switch Power window regulator". Dat is het paneeltje met 4 schakelaars voor de elec. ramen aan de bestuurders kant. Bij Toyota geweest en een nieuwe gaat mij P.20.000 kosten. Een beetje te gortig lijkt mij. Ik ben dus op zoek gegaan naar auto sloperijen in Dumaguete voor een gebruikte unit, maar tot mijn verbazing........... die zijn er niet??  :ikkeniebegrijp:

Wie weet in Negros - Cebu een autosloperij met een goed aanbod aan onderdelen.
Met dank.

Heeft u het al gevonden en hoe duur?


Ifugao

Nee, nog niet. Ik heb wel een ander model gekocht voor P700 waar dezelfde schakelaars in zitten. Gekocht bij die joker van Sy. Ik heb voor dat geld de gok genomen dat deze schakelaars te vervangen zouden zijn. Dat bleek niet het geval. Pech gehad. Iedereen hier raadt mij aan om naar Cebu te gaan voor deze units. Dat ga ik dan maar een keertje doen als ik de tijd en zin heb.
BTW. vanavond mijn auto moeten laten staan bij Bogards voor de deur met een lekke band. Pedicab naar huis genomen en ik zie morgen wel verder.