Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

Ifugao

Citaat van: bananacreek op zaterdag  5 juli 2014, 11:12:31
Nooit eerder gezien hier...twee stuks Carerra........ :thumb:






Echt niet Creek? Ik kom er toch regelmatig mee naar "Why Not" samen met mijn vriendin.

bananacreek

Citaat van: Ifugao op zaterdag  5 juli 2014, 13:59:29
Citaat van: bananacreek op zaterdag  5 juli 2014, 11:12:31
Nooit eerder gezien hier...twee stuks Carerra........ :thumb:






Echt niet Creek? Ik kom er toch regelmatig mee naar "Why Not" samen met mijn vriendin.

Ja...nu zie ik het weer...had even een vestandsverbijstering......maar hoe komt die deuk i het linker voorspatbord?......... :denk:

U reed zelf?...... :weetikniet: :hoedjeaf:

Ifugao


bananacreek


bananacreek

Zelfde Honda Horizon als de mijne maar ik vind dat imperial wat grofjes...."hoog"......... :denk: :denk:......maar zolang het maar werkt.......... :thumb:




Pinocchio

Citaat van: bananacreek op maandag 14 juli 2014, 08:18:52
Zelfde Honda Horizon als de mijne maar ik vind dat imperial wat grofjes...."hoog"......... :denk: :denk:......maar zolang het maar werkt.......... :thumb:


Deze bagagedrager (imperial voor de Nederlanders) is toch bedoeld als extra logeerkamer voor als de schoonfamilie op bezoek komt.
Gewoon een matras er in en kunnen ze lekker in de open lucht slapen :welcome:

Lenn

Citaat van: Ifugao op zaterdag  5 juli 2014, 13:59:29
Citaat van: bananacreek op zaterdag  5 juli 2014, 11:12:31
Nooit eerder gezien hier...twee stuks Carerra........ :thumb:






Echt niet Creek? Ik kom er toch regelmatig mee naar "Why Not" samen met mijn vriendin.
Vraag me wel af wat je hier nou moet met je Porsche, Ferrari, lambo, want die wegen zijn zo slecht.Kijk ik rijd een jeep commander en dat ding rijd overal overheen.

bananacreek

Citaat van: Lenn op maandag 14 juli 2014, 14:11:06
Citaat van: Ifugao op zaterdag  5 juli 2014, 13:59:29
Citaat van: bananacreek op zaterdag  5 juli 2014, 11:12:31
Nooit eerder gezien hier...twee stuks Carerra........ :thumb:






Echt niet Creek? Ik kom er toch regelmatig mee naar "Why Not" samen met mijn vriendin.
Vraag me wel af wat je hier nou moet met je Porsche, Ferrari, lambo, want die wegen zijn zo slecht.Kijk ik rijd een jeep commander en dat ding rijd overal overheen.


Waarschijnlijk op bezoek vanuit Cebu of Bacolod voor de "ridersday" (motoren)...want daar zitten rijke jonens tussen....(Filipijnen)

bananacreek

Chevrolet SUBURBAN..............zie je niet veel hier.... :lachen:



Internet:



Dan zoiets op den achterbank................



Of deze voor de leifhebbers.......... :lachen: :lachen:...... :denk: :denk: :denk: :denk:


Ifugao