Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

Cobra

Citaat van: bananacreek op woensdag 16 juli 2014, 16:27:35
Citaat van: Ifugao op woensdag 16 juli 2014, 16:12:45
NEEEEEEEEEEE, DAT WIL IK NIET!!!!!!!!!!

Ok....een ander model............met TURBO, trommelremmen, grote mistlampen en DIRECT INJECTION?



Volgens mij Bananacreek, kun je daar beter op zitten dan op het politieburo !  :happy:  :happy:  :happy:

Misschien maak je op dat laatste meer kans. :confused2:


In Belgie zeggen ze : "ik heb al slechter papier gehad om op te schrijven !".

In Nederland zeggen ze :"Ik heb mijn broek al voor minder laten zakken !".
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

bananacreek

Citaat van: Alex op woensdag 16 juli 2014, 16:37:17
heeft die een grote of kleine onderhoudsbeurt nodig ?


Nee...zelfsmerend..........maintainance free batteries..... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Citaat van: dozo op woensdag 16 juli 2014, 16:32:30
full injection neem ik aan ?

Ja, geschikt voor multifuel injection................ :thumb: :jajaja: :jajaja:

dozo

by jou te bestellen creek? .
met of zonder garantie?. :happy: :haha: :atyourservice:

bananacreek

Citaat van: dozo op woensdag 16 juli 2014, 20:07:54
by jou te bestellen creek? .
met of zonder garantie?. :happy: :haha: :atyourservice:

7 dagen garantie op het binnenwerk en de koplampen (change item...no money refunds)............ :jajaja:


bananacreek

Zag er gaaf uit........... :thumb:

Eigenaar een blanke...maar wie weet ik niet

.

bananacreek

Deze modellen heb ik altijd mooi gevonden en ook de oudere modellen: NISSAN PATROL


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 18 juli 2014, 14:09:45
Deze modellen heb ik altijd mooi gevonden en ook de oudere modellen: NISSAN PATROL



Heb ooit eens een foto van mijn Patrol hier geplaatst,bij deze nog eens Creek omdat je het zo´n mooi model vind.De mijne is dus een Nissan Patrol 2.8 TD,SLX uitvoering.Wat mij wel opvalt is dat er twee vershillende types zijn kwa dakhoogte,laag dak en hoog dak.


bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 18 juli 2014, 17:46:59
Citaat van: bananacreek op vrijdag 18 juli 2014, 14:09:45
Deze modellen heb ik altijd mooi gevonden en ook de oudere modellen: NISSAN PATROL



Heb ooit eens een foto van mijn Patrol hier geplaatst,bij deze nog eens Creek omdat je het zo´n mooi model vind.De mijne is dus een Nissan Patrol 2.8 TD,SLX uitvoering.Wat mij wel opvalt is dat er twee vershillende types zijn kwa dakhoogte,laag dak en hoog dak.



Correct die van u is ook een mooie model ..............maar welke heeft een later bouwjaar?

De Rode.......... of de Uwe?.... :weetikniet: :weetikniet:

Cosyns Guy

#89
Citaat van: bananacreek op zaterdag 19 juli 2014, 13:49:21
Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 18 juli 2014, 17:46:59
Citaat van: bananacreek op vrijdag 18 juli 2014, 14:09:45
Deze modellen heb ik altijd mooi gevonden en ook de oudere modellen: NISSAN PATROL



Heb ooit eens een foto van mijn Patrol hier geplaatst,bij deze nog eens Creek omdat je het zo´n mooi model vind.De mijne is dus een Nissan Patrol 2.8 TD,SLX uitvoering.Wat mij wel opvalt is dat er twee vershillende types zijn kwa dakhoogte,laag dak en hoog dak.



Correct die van u is ook een mooie model ..............maar welke heeft een later bouwjaar?

De Rode.......... of de Uwe?.... :weetikniet: :weetikniet:
Ik zou het niet weten Creek welke ouder is.Al die jaren dat ze geproduceerd zijn zijn ze bij mijn weten kwa uiterlijk nooit veranderd.Het verschil met die rode en de mijne is de motor en het dak ,denk dat die rode een Australische import is of Japanse want bij de mijne zijn de standlichten,knipperlichten en stoplichten ingebouwd in de bumper,was een eis van Europa,waarom zou ik niet weten eigenlijk.
De mijne was 1 van de laatste gebouwd in 1998,daarna kwam het nieuwer model.