Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

De rode is hoogstwaarschijnlijk een Japanse Surplus omdat er hier maar weing wagens uit Australie komen tenzij een klein aantal "HOLDEN"

HOLDEN:
(van internet)



Holden Monaro


Die hebben toch wel mooie wagens zo te zien downunder............. :thumb: :thumb:

Ouder model hetgeen er hier een paar van rondreden...want ook de vroegere Immigration chief hier had er eentje (atty. Maxino...goede man)


bananacreek

Ik heb nog nooit een DAF hier op den  :smiley-philippines: gezien.....spijtig....

De DAF fabriek in Eindhoven draait niet meer?





Zoets heb ik wel een keer vroeger in Cebu city gezien........... :jajaja: :jajaja:



Uit den Ouden Doos........... :thumb: :happy:


Met zulk een ding heb ik mijn militair rijbewijs gehaald in Utrecht (Kromhoutkazerne)



De rij-instructeur (waren meestal oud KNIL korporaals) zei: "Het is je grootmoeder niet Kloot stap er maar op".... :jajaja: :jajaja:

Resultaat twee gebroken steekassen........ :lachen: :lachen:





:ontopic: :ontopic: :ontopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :negatief: :negatief: :negatief: :crazy: :crazy: :crazy: :rennen: :rennen: :benweg: :benweg:


bananacreek

[yt=640,505]smCq0sA4Pa0 [/yt].

[yt=640,505]07Eh4Lb4YPg [/yt]

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zaterdag 19 juli 2014, 16:58:17
Ik heb nog nooit een DAF hier op den  :smiley-philippines: gezien.....spijtig....

De DAF fabriek in Eindhoven draait niet meer?

DAF personenwagens worden volgens mij niet meer gebouwd, vrachtwagens evenwel worden nog altijd geproduceerd of geassembleerd op volgende plaatsen:

Eindhoven (Nederland) (hoofdvestiging)
Westerlo (België)
Leyland (Groot-Brittannië), British Leyland assembleert hier DAF-trucks
Ponta Grossa (Brazilië), Paccar opende hier in 2013 een assemblagefabriek van DAF-modellen voor de Zuid-Amerikaanse markt.

robert van dijck

Creek, dat militair voertuig, heeft dat tractie op zijn reservewielen?

daf105paccar

Citaat van: robert van dijck op zondag 20 juli 2014, 02:13:51
Creek, dat militair voertuig, heeft dat tractie op zijn reservewielen?
Robert,dat zal een liftas zijn geen reservewiel houder.


Creek,er zijn DAF's in Manila ,heb die zelf gezien maar slechts enkele.
Een paar Mercedes ook,ik denk private import.

Denk dat  :eu: te modern zijn voor  :smiley-philippines: . :lachen:
Beter is een oud wrak uit de USA zodat de chauffeur erg oncomfortabel is en niet in slaap kan vallen.  :benweg: :benweg:

bananacreek

#96
Zie de beschrijving hier:


bananacreek

Hier hebben ze de steunwielen laten zakken (verbouwd) voor beter rijden in de winter..ziet er leuk uit..... :thumb:



Hier is de link van die site:

http://www.legervoertuigen.nl/ya328/uitvoeringen/uitvoeringenheden.htm

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zaterdag 19 juli 2014, 18:26:03
Citaat van: bananacreek op zaterdag 19 juli 2014, 16:58:17
Ik heb nog nooit een DAF hier op den  :smiley-philippines: gezien.....spijtig....

De DAF fabriek in Eindhoven draait niet meer?

DAF personenwagens worden volgens mij niet meer gebouwd, vrachtwagens evenwel worden nog altijd geproduceerd of geassembleerd op volgende plaatsen:

Eindhoven (Nederland) (hoofdvestiging)
Westerlo (België)
Leyland (Groot-Brittannië), British Leyland assembleert hier DAF-trucks
Ponta Grossa (Brazilië), Paccar opende hier in 2013 een assemblagefabriek van DAF-modellen voor de Zuid-Amerikaanse markt.

Dan was ik verkeerd...... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 20 juli 2014, 15:23:50
Hier hebben ze de steunwielen laten zakken (verbouwd) voor beter rijden in de winter..ziet er leuk uit..... :thumb:



Hier is de link van die site:

http://www.legervoertuigen.nl/ya328/uitvoeringen/uitvoeringenheden.htm

Misschien een probleem om de bochten mee te draaien?................. :weetikniet: :weetikniet: :lachen: