Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Mercedes..prachtig........ en dit zijn nieuwe trucks...geen surplus...........reken maar dat zulks duur is?........... :weetikniet:


bananacreek


bananacreek



Ik vertrouw geen enkele Amerikaan.............. :lachen: :lachen:

bananacreek


Amice

Citaat van: bananacreek op zaterdag 27 september 2014, 13:33:34
Racal in Amlan





:confused2:
Van welk merk zijn die vrachtauto's ?
Aan de grill te zien komen ze van BMW af maar of die vrachtauto's maakt  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op zaterdag 27 september 2014, 17:10:45
Citaat van: bananacreek op zaterdag 27 september 2014, 13:33:34
Racal in Amlan





:confused2:
Van welk merk zijn die vrachtauto's ?
Aan de grill te zien komen ze van BMW af maar of die vrachtauto's maakt  :weetikniet:

RACAL....Made in China............




bananacreek

Dit model blijft altijd IN................. :applaus: :thumb:

Toyota Landcruizer


bananacreek

De koppelingsplaat van de jeep van Pierrevanwies liep vast en moest eruit





Dit is Baro de helper en dat ventje is gewoon OERSTERK ........ :jajaja: :jajaja:



Dat we met de koffie klaar waren stond de motor naast de jeep......... :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:...geen takel of zoiets.... :lachen: :thumb: :thumb:





Je zou kunnen zeggen...dat is toch niet mogelijk...of hij heeft er een balkje onder gezet en de zaak gewoon er uit gegooid....en later schoongeveegd want de eigenaar zit daar toch met den Klootzak kofiie te drinken en de honden houden hun kop wel?.............. :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Die buurt daar is net PEYTON PLACE............... :lachen: :lachen: :lachen:

Altijd een nieuw avontuur......



innka3

gisteren zie ik onder de auto wat diesel lekken ,op de brug en in een hoek op de dieseltank
zie ik een aangevreten kartonnen doosje en meer rotzooi liggen.de tank er onderweg en  doordat
die auto haast nooit gebruikt wordt was  er een nest gemaakt en door de pis ofzo een gat in gerot  :crazy: en omdat erdenk ik een hele familie geleefd heeft ,waren er meer van die plekken.
dus maar een gebruikte tank (surplus) gekocht. :thumb: