Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

Lenn

Heb hier net aan een schoonbroer 15000php uitgeleend voor een versnellingsbak voor een ford ranger.Krijgt morgen er 30000php voor.

pierrevanwies

tja ne mens moet ietsje doen om te overleven toch.....

   :ikkeniebegrijp:  heb jij je schoonbroer dan mee naar   :nederlandsevlag:  genomen want volgens de lokale tijd op je profiel zit je momenteel lijkt wel   :nederlandsevlag: 

   of gebruiken ze in davao een ondere tijd dan in de visayas   :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:   

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag  1 februari 2015, 14:22:24
tja ne mens moet ietsje doen om te overleven toch.....

  :ikkeniebegrijp:  heb jij je schoonbroer dan mee naar   :nederlandsevlag:  genomen want volgens de lokale tijd op je profiel zit je momenteel lijkt wel   :nederlandsevlag:  

  of gebruiken ze in davao een ondere tijd dan in de visayas   :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:    

Er klopt iets niet met die tijden....sommige "lokale tijden" van leden die zeker hier op de :smiley-philippines: zijn daar staat ook 14.43 bij ...dus er klopt iets niet...... :offtopic: :offtopic:

Ook bij uw lokale tijd staat 14.43 uur (paar minuten geleden) terwijl u wel op de  :smiley-philippines: bent............... :jajaja: :jajaja:... :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Bij mij staat 20.49 nu terwijl het in werkelijkheid 21.49 uur is (in die buurt ...(Filipino time)........... :jajaja: :jajaja:

pierrevanwies

   OK, kon toch ook zo zijn dat lenn naar   :nederlandsevlag:  was gevlogen om aandelen of wat dan ook te verkopen of kopen   :weetikniet:   :benweg:  .

Ifugao

Citaat van: bananacreek op zondag  1 februari 2015, 11:39:13
Citaat van: Ifugao op vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55
Ik ben op zoek naar wat onderdelen voor mijn Toyota Revo, o.a. de "Master Switch Power window regulator". Dat is het paneeltje met 4 schakelaars voor de elec. ramen aan de bestuurders kant. Bij Toyota geweest en een nieuwe gaat mij P.20.000 kosten. Een beetje te gortig lijkt mij. Ik ben dus op zoek gegaan naar auto sloperijen in Dumaguete voor een gebruikte unit, maar tot mijn verbazing........... die zijn er niet??  :ikkeniebegrijp:

Wie weet in Negros - Cebu een autosloperij met een goed aanbod aan onderdelen.
Met dank.

Hoe zit het nu met dat window operating paneeltje ?

Inmiddels al gevonden in Cebu city?

Ik heb er een gevonden in Dumaguete tegenover de Ceres bus terminal. Gebruikt en goedkoop. P700 in plaats van P20.000 nieuw. Maar, deze is inmiddels ook al weer naar de kloten dus zal een ritje naar Cebu wel de volgende stap zijn Creek.

bananacreek

Ja, ik ken die zaak New Bian Yek ......en vergeet niet welke straat in Cebu city....LEON KILAT street ...ongeveer 7 min lopen van Gaisano Metro...

http://www.filippijnen.org/index.php/topic,14337.40.html

Deze straat zit vol met autoparts zaken...




bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek