Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Mitsubishi 4DR6 @ P420 T..............met winch @ P450 T



Ik betaalde P190 T in 2003 in Cebu (Titan)






Heden....(winch zelf erop gezet)..ook de "power-take off"


bananacreek

VW busje?.................. :lachen:............... :neeneenee: :neeneenee:

Een soort omgebouwde "easyride"...............toch wel leuk gedaan


stijn54

Hoe komt het dat tweedehandswagens op de Filipijnen zo duur zijn?

Pinocchio

Hoezo duur?

14 jaar geleden kocht ik een Suzuki multicab voor 140.000 pesos.

Buiten de vaste kosten (benzine, verzekering,verkeersbelasting) en onderhoud (banden,batterij,olie verversen,ruitenwissers) heb ik op die 14 jaar minder dan 5.000 pesos uitgegeven aan herstellingen (waterpomp @ 1650 pesos , enkele kabels voor de ontstekingskaarsen @ 450 pesos en een verbindingskabel voor de benzinepomp die het onderweg liet afweten voor een paar honderd pesos)

Je kan het zo duur maken als je zelf wil.

bananacreek

4 wheel drive "easyride" (Multi Cab) (Suzuki)  komt nu tegen de 180 duizend pesos...........maar..... depending condition enz enz....



Een vriend van mij kocht er hier eentje in Sibulan voor 185 duizend twee maanden geleden...

bananacreek

Citaat van: stijn54 op vrijdag  1 mei 2015, 07:47:46
Hoe komt het dat tweedehandswagens op de Filipijnen zo duur zijn?

Die Jeeps werden gewoon dubbel de pijs om redenen dat er geen stocks meer uit Japan komen en de Chop Cop import is niet meer zoals het een aantal jaren geleden was..............

Dit was ook allemaal chop-chop...Dus in Japan uit elkaar gehaald en vaak kapot gesneden en op de  :smiley-philippines: weer op/om gebouwd... :jajaja:




















Luc

Citaat van: bananacreek op vrijdag  1 mei 2015, 14:37:42
4 wheel drive "easyride" (Multi Cab) (Suzuki)  komt nu tegen de 180 duizend pesos...........maar..... depending condition enz enz....



Een vriend van mij kocht er hier eentje in Sibulan voor 185 duizend twee maanden geleden...

Heb in het verleden ook een paar keer met zo een ding gereden. Echt niet gemaakt voor iemand met lange benen. Ik kreeg er krampen van in de benen en voeten. Echt niet geschikt voor langere ritten. Benzine zuipen dat dat deed, niet normaal voor zo een kleine motor. Wegens de ombouw van rechts naar links stond alles van hendels etc ook ondersteboven.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Van deze Junk Yard in Korea kwam de mijne vandaan en in Dumaguete city werderop gebouwd.....







Dumaguete city, Talay....2006











































De Schijnheilige Mafkees...doet net of hij er verstand van heeft...... :denk: :jajaja: :lachen:....... :crazy:..... :negatief:... :run: :run:






















Ron-Ron mijn mechanic sedert 2006........... :thumb: