Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ja juist dank u voor het idee... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Commission in ruil:

Advies buro: "DE DROPLUL"





Griesmeelpudding met rozijnen als de drop OUT OF STOCK zou zijn.............. :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag  8 augustus 2015, 14:31:36
Ja juist dank u voor het idee... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Commission in ruil:

Advies buro: "DE DROPLUL"





Griesmeelpudding met rozijnen als de drop OUT OF STOCK zou zijn.............. :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


:denk: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic:............... :rennen: :rennen: :rennen: :benweg: :benweg: :benweg: :run: :run: :run:

bananacreek

Tussen Dumaguete en Sibulan is een recent nieuwe car-spray bedrijf genaamd K29 (ongeveer een km van de airport aan de linkerkant als je richting Sibulan gaat)....


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 14 augustus 2015, 14:52:39
Tussen Dumaguete en Sibulan is een recent nieuwe car-spray bedrijf genaamd K29 (ongeveer een km van de airport aan de linkerkant als je richting Sibulan gaat)....



Die zwarte dingetjes zijn de zogenaamde BIT-COINS......... :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

bananacreek

Te koop bij KEN's maar peperduur (ongeveer 50-60 duizend)... :negatief: :negatief:



Ik betaalde bij Ruel Cadayday ook in de buurt van 60T en ze weten dondersgoed dat je een blanke verzamelaar ben......... :run: :run: :run:


bananacreek

Nog niet eerder gezien hier in Dumaguete...........

Mercedes 300TE



Internet:




klootzakken (voorheen Jens)

ik heb dit oude model MB 300 TD , diesel dus . maar een onverwoestbare auto . heb de auto al 10 jaar en de auto komt nog elk jaar vlekkeloos door de keuring . in 10 jaar tijd 1 maal een stalen veer geknapt en 1 maar een stukje remleiding vervangen .

los van de normale slijtage zoals banden en remblokken , heb ik nog nooit problemen gehad met die  :nazi: . haha.

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Ik heb er wel zo eentje in Cebu als begrafeniswagen gezien....................... :ripba8: :ripba8: :ripba8:


Zoiets................... :lachen: :denk: :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8:


stijn54

Citaat van: jens op zaterdag 29 augustus 2015, 13:51:31
ik heb dit oude model MB 300 TD , diesel dus . maar een onverwoestbare auto . heb de auto al 10 jaar en de auto komt nog elk jaar vlekkeloos door de keuring . in 10 jaar tijd 1 maal een stalen veer geknapt en 1 maar een stukje remleiding vervangen .

los van de normale slijtage zoals banden en remblokken , heb ik nog nooit problemen gehad met die  :nazi: . haha.



Een auto kopen is geluk hebben en ook de mannier waarop je er mee rijd. Ik heb een peugeotje 206 diesel reeds 10 jaar en eveneens slecht een klein probleempje gehad op die 10 jaar. Mijn broer rijdt altijd Renault en zijn wagens gaan altijd 15 jaar mee.

Luc

Citaat van: stijn54 op zaterdag 29 augustus 2015, 15:03:43
Citaat van: jens op zaterdag 29 augustus 2015, 13:51:31
ik heb dit oude model MB 300 TD , diesel dus . maar een onverwoestbare auto . heb de auto al 10 jaar en de auto komt nog elk jaar vlekkeloos door de keuring . in 10 jaar tijd 1 maal een stalen veer geknapt en 1 maar een stukje remleiding vervangen .

los van de normale slijtage zoals banden en remblokken , heb ik nog nooit problemen gehad met die  :nazi: . haha.



Een auto kopen is geluk hebben en ook de mannier waarop je er mee rijd. Ik heb een peugeotje 206 diesel reeds 10 jaar en eveneens slecht een klein probleempje gehad op die 10 jaar. Mijn broer rijdt altijd Renault en zijn wagens gaan altijd 15 jaar mee.

en hoeveel km heb je daar mee gereden op 10 jaar?
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.