tips over goede prijs/kwaliteit hotels in de buurt van pasig - cainta

Gestart door extremebuddy, zondag 27 juli 2014, 19:12:47

Vorige topic - Volgende topic

Bulldozer

Uitstapjes in Manilla:

Intramurus,
Manilla oceanpark,
La meso Ecodam

Wat verder weg maar goed te doen als dagje weg:
Corregidor Island
Resorts Antipolo
Tagaytay (vulkaan, picnic grove, peoples park in the sky, skyranch)
Enchanted kingdom

Als je naar het strand wilt is Llanay beach in Batangas nog enigszins te doen (ruim twee uur)
En in subic is ook veel te doen, maar ook vrij ver.

Pinocchio

Citaat van: Bulldozer op dinsdag 29 juli 2014, 02:34:11

In eastwood city zelf heb je ook een hotel met zwembad.

http://www.richmondehotel.com/eastwood-richmonde-hotel/

Aan een prijs van ruim 90 Euro per nacht, lijkt me dit niet direct voor iedereen geschikt.

Bulldozer


Pinocchio

#13
Richmonde hotel op enkele willekeurige data:

2 persoonskamer incl ontbijtbuffet: 4.428 pesos/ nacht= 5.535 pesos inclusief tax.

Momenteel (tijdelijk) 30 % korting bij Agoda: 78,15 Euro kamer + WIFI, ontbijt niet inbegrepen.

extremebuddy

Citaat van: Bulldozer op dinsdag 29 juli 2014, 02:48:34
Uitstapjes in Manilla:

Intramurus,
Manilla oceanpark,
La meso Ecodam

Wat verder weg maar goed te doen als dagje weg:
Corregidor Island
Resorts Antipolo
Tagaytay (vulkaan, picnic grove, peoples park in the sky, skyranch)
Enchanted kingdom

Als je naar het strand wilt is Llanay beach in Batangas nog enigszins te doen (ruim twee uur)
En in subic is ook veel te doen, maar ook vrij ver.

daar gaan we dan ook eens op rondgooglen.... thx.... keep it coming  :happy:

Bulldozer

Citaat van: Pinocchio op dinsdag 29 juli 2014, 16:57:28
Richmonde hotel op enkele willekeurige data:

2 persoonskamer incl ontbijtbuffet: 4.428 pesos/ nacht= 5.535 pesos inclusief tax.

Momenteel (tijdelijk) 30 % korting bij Agoda: 78,15 Euro kamer + WIFI, ontbijt niet inbegrepen.
Je hebt gelijk, ik keek niet verder dan de vanaf $95 sticker die op de voorpagina stond. Maar dan komt er nog belasting bij. Evengoed vind ik het wel een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het is aan de topicstarter of hij liever met minder luxe en wat goedkoper genoegen geeft.

Eastwood City is trouwens wel een leuke plek om te verblijven. (heb er 5 jaar gewoond)

extremebuddy

Citaat van: Bulldozer op donderdag 31 juli 2014, 12:18:04
Citaat van: Pinocchio op dinsdag 29 juli 2014, 16:57:28
Richmonde hotel op enkele willekeurige data:

2 persoonskamer incl ontbijtbuffet: 4.428 pesos/ nacht= 5.535 pesos inclusief tax.

Momenteel (tijdelijk) 30 % korting bij Agoda: 78,15 Euro kamer + WIFI, ontbijt niet inbegrepen.
Je hebt gelijk, ik keek niet verder dan de vanaf $95 sticker die op de voorpagina stond. Maar dan komt er nog belasting bij. Evengoed vind ik het wel een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het is aan de topicstarter of hij liever met minder luxe en wat goedkoper genoegen geeft.

Eastwood City is trouwens wel een leuke plek om te verblijven. (heb er 5 jaar gewoond)

ik ben niet zo echt op luxe gesteld, maar gezelligheid, zwembad en een gezellig barke op wat aan te kletsen, iets te goe te eten  en iets te drinken hecht ik dan wel meer veel belang aan.