Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

emigreren naar de fils

Gestart door pagud, maandag 15 september 2014, 12:12:46

Vorige topic - Volgende topic

stijn54

Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag  5 juni 2016, 12:15:11
en dat formulier om u uitteschrijven gericht aan de burgemeester heb ik hier ook nog.

ik heb dat destijds eerst gemaild naar het e-mail addres van de stad H...... met het nieuwe addres erop [belgische ambassade manila]  en toen heeft de ambassade me ingeschreven zonder er speciaal  naar toe te gaan.
Wat moet ik verstaan met het adres van de Belgische ambassade te Manila? Is dit toegelaten? Vormt het een probleem als je in de filipijnen verhuist naar een andere plaats?

bananacreek

Ik wil graag naar Zwitserland emigreren.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:........€2250............. :run: :run:

Lammert de Haan

Citaat van: bananacreek op zondag  5 juni 2016, 13:51:30
Ik wil graag naar Zwitserland emigreren.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:........€2250............. :run: :run:

Jij gaat voor het basisinkomen waar komende zondag over gestemd gaat worden?  :jajaja:
Disclaimer.
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

pierrevanwies

Stijn,  het formulier dat ik gebruikte om mij uit te schrijven kwam van de belgische ambassade zelf in manila en hun addres en tel nr stond 

er al op voorhand op....     [het betreffende formulier werd door weisz naar mij ge e-maild] ik moest

alleen mijn naam en wat weinige gegevens invullen [want ik was al vele jaren geschrapt van ambswege   :evil:  ] 

bananacreek

 :confused2: :confused2: :confused2:................ :denk: :denk: :denk:..............Meer voor de frisse berglucht dacht ik.... :run: :run: :run:


stijn54

Citaat van: Lammert de Haan op zondag  5 juni 2016, 13:57:57
Citaat van: bananacreek op zondag  5 juni 2016, 13:51:30
Ik wil graag naar Zwitserland emigreren.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:........€2250............. :run: :run:

Jij gaat voor het basisinkomen waar komende zondag over gestemd gaat worden?  :jajaja:
Zojuist in het Belgisch nieuws. Er is vandaag over gestemd betreft 1.500 eur en geen 2.250 eur. 20 per cent waren voor.

Lammert de Haan

Citaat van: stijn54 op zondag  5 juni 2016, 19:30:18
Citaat van: Lammert de Haan op zondag  5 juni 2016, 13:57:57
Citaat van: bananacreek op zondag  5 juni 2016, 13:51:30
Ik wil graag naar Zwitserland emigreren.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:........€2250............. :run: :run:

Jij gaat voor het basisinkomen waar komende zondag over gestemd gaat worden?  :jajaja:
Zojuist in het Belgisch nieuws. Er is vandaag over gestemd betreft 1.500 eur en geen 2.250 eur. 20 per cent waren voor.
Je hebt gelijk Stijn54. Vanmorgen las ik nog op een Nederlandse site dat er zondag over gestemd zou worden. Maar nu lees ik dat deze stemming vandaag is gehouden. In de Nederlandse media wordt trouwens steeds gesproken over € 2.250,--.
Disclaimer.
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Lammert de Haan

Citaat van: Lammert de Haan op zondag  5 juni 2016, 20:39:45
Citaat van: stijn54 op zondag  5 juni 2016, 19:30:18
Citaat van: Lammert de Haan op zondag  5 juni 2016, 13:57:57
Citaat van: bananacreek op zondag  5 juni 2016, 13:51:30
Ik wil graag naar Zwitserland emigreren.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:........€2250............. :run: :run:

Jij gaat voor het basisinkomen waar komende zondag over gestemd gaat worden?  :jajaja:
Zojuist in het Belgisch nieuws. Er is vandaag over gestemd betreft 1.500 eur en geen 2.250 eur. 20 per cent waren voor.
Je hebt gelijk Stijn54. Vanmorgen las ik nog op een Nederlandse site dat er zondag over gestemd zou worden. Maar nu lees ik dat deze stemming vandaag is gehouden. In de Nederlandse media wordt trouwens steeds gesproken over € 2.250,--.
Och ik, grote sukkel. Ik loop de hele dag met in m'n hoofd dat het maandag is. Toen ik vanmorgen dan ook las dat de stemming op zondag is, dacht ik meteen: dat is dan volgende zondag. Nu snap ik ook waarom de supermarkt om 20:00 uur al gesloten was en ik geen afspraak kon maken met de huisarts.  :lachen:
Disclaimer.
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Luc

Volgens de BBC

The supporters camp had suggested a monthly income of 2,500 Swiss francs (£1,755; $2,555) for adults and also SFr625 for each child.

http://www.bbc.com/news/world-europe-36454060
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

ganda

#19
Volgens De Gazet Van Antwerpen:

De Zwitsers kunnen zondag als eerste volk ter wereld over de invoering van een onvoorwaardelijk basisinkomen voor elke inwoner beslissen. De peilingen wijzen er echter op dat de meesten van de ongeveer vijf miljoen stemgerechtigden tegen het volksinitiatief zullen stemmen.
Meer dan zeventig procent zou het voorstel volgens het peilingsinstituut gfs.bern afwijzen. De initiatiefnemers verklaarden ondertussen dat zelfs een instemming van slechts twintig procent over het al lang en veelbesproken onderwerp in Zwitserland een succes zou zijn.

De Zwitsers kunnen ook stemmen over een wetshervorming voor een versnelling van de asielprocedure. Dat zou volgens de peilingen wel aanvaard worden.

Voorts mag er gestemd worden over een initiatief dat in overheidsbedrijven als de post of het spoor, het belang van de burger primeert boven dat van het maken van winst. Indien dit voorstel wordt aanvaard, mogen topmanagers van dergelijke bedrijven niet meer verdienen dan regeringsleden.

Tot slot stemmen de Helveten over een herstructurering van de financiering van de wegenbouw en nieuwe regels voor de pre-implantatiediagnostiek.