Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Even Lachen!!

Gestart door peldoman, vrijdag 26 september 2014, 18:25:38

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op zaterdag 27 september 2014, 16:57:35
Citaat van: boldy op zaterdag 27 september 2014, 16:30:00
al die lijstjes van beste bieren of beste bolussen, beste brood of beste weet ik veel wat, veeg ik allemaal me reet mee af. ikzelf bepaal wat het lekkerste bier is  want immers smaken verschillen  :lachen:
Nu begin jij over het beste/lekkerste brood ter wereld, komt toevallig uit Arnhem Nederland, bakker van Otterloo.
Wat zijn wij eigenlijk goed in veel dingen he?  :lachen:
Peldo...er zit een vlieg op je nek..ongeveer 1 meter links van je adamsappel... :biggrinn:

peldoman

#21
Citaat van: LMBen op zaterdag 27 september 2014, 17:25:37
Citaat van: peldoman op zaterdag 27 september 2014, 16:57:35
Nu begin jij over het beste/lekkerste brood ter wereld, komt toevallig uit Arnhem Nederland, bakker van Otterloo.
Wat zijn wij eigenlijk goed in veel dingen he?  :lachen:

Ja vooral in liegen   :lachen:  :jajaja:

Ik zie 2 vlaggetjes bij je profiel????

LMBen

Ja kan niet kiezen tussen lekker bier en goed brood  :neeneenee: :jajaja: :lachen: :lachen:
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

peldoman

Citaat van: LMBen op zaterdag 27 september 2014, 18:14:42
Ja kan niet kiezen tussen lekker bier en goed brood  :neeneenee: :jajaja: :lachen: :lachen:
Prachtig!!! kies je beiden!!! :lachen:

peldoman

En het blijft maar doorgaan!!! :lachen: :lachen:


Nederlandse trucker beste van de wereld .   Bron: de Telegraaf.
door Gijsbert Termaat


De beste truckers komen uit Nederland. Het afgelopen jaar zijn 209 vrachtwagenchauffeurs uit ons land onderscheiden met een speciaal erediploma van de International Road Transport Union (IRU), de wereldwijde brancheorganisatie van truckers. In totaal werden 1111 rijders gehuldigd.
Met ruim tweehonderd truckers laat ons land achtervolgers Duitsland (met 185 chauffeurs), Wit-Rusland (84) en Roemenië (77) ver achter zich. „Wij zijn als Nederlandse bedrijfstak uitermate trots op deze uitslag", reageert voorzitter Arthur van Dijk van Transport Logistiek Nederland verheugd.

„Dit is een mijlpaal om wel even bij stil te staan. Als wij wereldwijd zo goed scoren is dat natuurlijk goed voor het imago van onze sector. Het geeft aan dat wij uitstekende chauffeurs hebben rijden die veiligheid hoog in het vaandel dragen. Het is gelijk ook een mooie aansporing voor jongeren om chauffeur te worden", meent de TLN-voorman. :happy:

Kom er maar in Cosyns Guy ! ik zie die vlieg niet zitten :lachen:

LMBen

 :lachen: Als cobra zo doorgaat is belgie volgend jaar de beste  :jajaja:
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

peldoman

Citaat van: LMBen op zaterdag 27 september 2014, 20:09:36
:lachen: Als cobra zo doorgaat is belgie volgend jaar de beste  :jajaja:
Absoluut! mee eens, mag ook.
Ik zie Spanje nergens in het rijtje staan, hebben ze daar geen Trucks? gaat zeker nog met pakezels! :lachen: :lachen:
Cosyns Guy  , niet boos worden!  jij kan er ook niks aan doen! :lachen: :lachen:






Cobra

Citaat van: peldoman op zaterdag 27 september 2014, 19:24:15
En het blijft maar doorgaan!!! :lachen: :lachen:


Nederlandse trucker beste van de wereld .   Bron: de Telegraaf.
door Gijsbert Termaat


De beste truckers komen uit Nederland. Het afgelopen jaar zijn 209 vrachtwagenchauffeurs uit ons land onderscheiden met een speciaal erediploma van de International Road Transport Union (IRU), de wereldwijde brancheorganisatie van truckers. In totaal werden 1111 rijders gehuldigd.
Met ruim tweehonderd truckers laat ons land achtervolgers Duitsland (met 185 chauffeurs), Wit-Rusland (84) en Roemenië (77) ver achter zich. „Wij zijn als Nederlandse bedrijfstak uitermate trots op deze uitslag", reageert voorzitter Arthur van Dijk van Transport Logistiek Nederland verheugd.

„Dit is een mijlpaal om wel even bij stil te staan. Als wij wereldwijd zo goed scoren is dat natuurlijk goed voor het imago van onze sector. Het geeft aan dat wij uitstekende chauffeurs hebben rijden die veiligheid hoog in het vaandel dragen. Het is gelijk ook een mooie aansporing voor jongeren om chauffeur te worden", meent de TLN-voorman. :happy:

Kom er maar in Cosyns Guy ! ik zie die vlieg niet zitten :lachen:

Dit toont toch aan dat de nederlandse chauffeurs die over het algemeen altijd meer moesten leren in het algemeen toch ook beter presteren er mee.

Ik bedoel daar mee  het destijds verplichte chauffeursdiploma voor iedereen die na 31 juni 1955 geboren is.

Daar zat toch echt veel info bij die je als chauffeur nodig hebt of goed kan gebruiken, zoals o.a. techniek van de truck etc.

En natuurlijk de rijopleiding.



Laatst hoorde ik dat een oostblokker had verteld dat hij in zijn land een rondje om een gebouw moest rijden met een truck, als hij dan niks raakte was hij geslaagd.

Of ze kopen gewoon een rijbewijs en/of een ADR certificaat.

Laatst hoorde ik van een oostblokker die   ergens ADR moest laden, maar hij had geen ADR certificaat, dus mocht niet laden.

Paar dagen later komt hij binnen gewandeld bij hetzelfde bedrijf met een nieuw ADR certificaat op zak, toen mocht hij wel laden.

Even gebeld naar de baas, die koopt dat even en geeft het mee met een andere die deze kant op kwam.


Overigens rij ik enkel met een truck omdat ik op een fabriek binnen de 2 dagen waarschijnlijk iemand bij zijn strot zou hebben, een luie achterlijke BLO familie van de voorman of zo, of een achterbakse kontkruiper.


Mocht ik niet meer kunnen rijden om welke reden dan ook, ging ik gewoon naar NL bij de soos mijn handen ophouden.

Wel een gasmasker op vanwege dat sommige klanten daar allergisch zijn voor water en zeep.
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

Ronny55

Vind dat ook , bier is lekker bier als het voor mij lekker, zo ook met kaas , een lekkere half belegen gouda  :jajaja: :jajaja: kan er heeeel goed in.
Maar ja om bij  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: te blijven. Wat me daarbij opvalt is dat er meer  :nederlandsevlag: in  :belgiesmiley: wonen dan andersom......Hoe zou dat komen  :weetikniet: de eerder heel nuchtere  :nederlandsevlag: gaat toch zomaar niet in  :belgiesmiley: wonen.  :weetikniet: Raar, moet wel iets beter zijn , eerder als ik het zo lees veel beter zijn over het algemeen gezien..... Zelf weet ik het verschil niet , heb nooit in  :nederlandsevlag: gewoond.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Citaat van: Ronny55 op zaterdag 27 september 2014, 23:04:43
Vind dat ook , bier is lekker bier als het voor mij lekker, zo ook met kaas , een lekkere half belegen gouda  :jajaja: :jajaja: kan er heeeel goed in.
Maar ja om bij  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: te blijven. Wat me daarbij opvalt is dat er meer  :nederlandsevlag: in  :belgiesmiley: wonen dan andersom......Hoe zou dat komen  :weetikniet: de eerder heel nuchtere  :nederlandsevlag: gaat toch zomaar niet in  :belgiesmiley: wonen.  :weetikniet: Raar, moet wel iets beter zijn , eerder als ik het zo lees veel beter zijn over het algemeen gezien..... Zelf weet ik het verschil niet , heb nooit in  :nederlandsevlag: gewoond.

Omdat men in België meer verstand heeft van hoe je van het leven moet genieten. Belgen zijn echte Bourgondiërs. Geen colaatje met 5 rietjes hier, maar een goed glas wijn bij het eten  :jajaja:
Rich de Nederbelg.