programma "Liefs Uit" met de Nederlandse Jorn (25 )& Filipijnse Elaine (29)

Gestart door PHwaarde, vrijdag 10 oktober 2014, 18:12:35

Vorige topic - Volgende topic

Bulldozer

Goh, bestaan er ook filipijnen die willen werken om onafhankelijk te zijn en niet hun handje ophouden bij hun partner en werkeloos thuis (filippijnen of nederland) willen zitten? Er moet werkelijk een wereld open gaan voor sommige forum bezoekers...

Respect voor Elaina. Verder vind ik het een hoop drama voor niets. Een goede relatie kan best als de 1 een aantal maanden op zee zit. By the way, volgens mij ging Bjorn eerst zijn carriere achterna en liet hij haar op het schip achter voor die (goede???) walbaan. Als hij wil had hij ook nog steeds samen met haar op het schip kunnen werken.

nils

@Gosternokke
Ik heb de aflevering gezien en ze is toch wel een kakmadam die wat te materialistisch ingesteld is.
Uiteindelijk gaat carrière toch boven relatie.
Ze had zich beter bij Joris in Hello Goodbye kunnen melden.  :lachen:

peldoman

Citaat van: Ronny55 op donderdag 23 oktober 2014, 23:17:01
Citaat van: peldoman op donderdag 23 oktober 2014, 23:10:31
Citaat van: peldoman op donderdag 23 oktober 2014, 14:31:10
$$$$$$$$$$$$ wint van liefde!!!! :jajaja:


Zoals verwacht!! :jajaja:
Jij zijt wel geobsedeerd door geld , man man , niet iedereen is zo ....doe je oogkleppen eens af.

Ik heb de oogkleppen af, je moet goed luisteren naar wat ze een paar keer zegt in het programma.
Shoppen met de mastercard van Jorn,   PC Hoofdstraat wil ze shoppen. Het woord Geld valt zoveel maal.
In Manila hoeft ze niets te doen, heeft een Nanny. enzovoort.
Als jij hier niet door kunt prikken heb je jij de roze bril nog op!! :jajaja:

Ronny55

Citaat van: peldoman op vrijdag 24 oktober 2014, 10:37:38
Ik heb de oogkleppen af, je moet goed luisteren naar wat ze een paar keer zegt in het programma.
Shoppen met de mastercard van Jorn,   PC Hoofdstraat wil ze shoppen. Het woord Geld valt zoveel maal.
In Manila hoeft ze niets te doen, heeft een Nanny. enzovoort.
Als jij hier niet door kunt prikken heb je jij de roze bril nog op!! :jajaja:

Heb het programma spijtig genoeg niet kunnen zien(nog niet) . Maar blijkbaar maakt ze dan toch de foute keus, dat shoppen met Jorn zijn geld laat ze zo maar vallen en ook geld laat ze vallen . Dat allemaal om een "luizig" bestaan te leiden op haar eentje op de  :smiley-philippines: :confused2: .

Verrekt , dan zit ik ook met zo eentje opgescheept, Die wil ook haar werk niet opgeven om met mij naar  :belgiesmiley: te gaan, die heeft hier ook een meid en een yaya en ziet het ook niet zitten om de was en de plas zelf te doen in  :belgiesmiley: . Wat een "kakmadam" jonge jonge. Tja , ik heb gekozen om hier bij haar te zijn , moet hier leven als God in Frankrijk, feestjes bouwen en genieten, wat een hondeleven heb ik toch.  :weetikniet: Inderdaad wordt het hoog tijd dat ik die "roze bril" eens ga afzetten. Loop daar nu 7 jaar meee rond en hij wordt rozer en rozer.

 
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Amice

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 24 oktober 2014, 11:22:43
Citaat van: peldoman op vrijdag 24 oktober 2014, 10:37:38
Ik heb de oogkleppen af, je moet goed luisteren naar wat ze een paar keer zegt in het programma.
Shoppen met de mastercard van Jorn,   PC Hoofdstraat wil ze shoppen. Het woord Geld valt zoveel maal.
In Manila hoeft ze niets te doen, heeft een Nanny. enzovoort.
Als jij hier niet door kunt prikken heb je jij de roze bril nog op!! :jajaja:

Heb het programma spijtig genoeg niet kunnen zien(nog niet) . Maar blijkbaar maakt ze dan toch de foute keus, dat shoppen met Jorn zijn geld laat ze zo maar vallen en ook geld laat ze vallen . Dat allemaal om een "luizig" bestaan te leiden op haar eentje op de  :smiley-philippines: :confused2: .

Verrekt , dan zit ik ook met zo eentje opgescheept, Die wil ook haar werk niet opgeven om met mij naar  :belgiesmiley: te gaan, die heeft hier ook een meid en een yaya en ziet het ook niet zitten om de was en de plas zelf te doen in  :belgiesmiley: . Wat een "kakmadam" jonge jonge. Tja , ik heb gekozen om hier bij haar te zijn , moet hier leven als God in Frankrijk, feestjes bouwen en genieten, wat een hondeleven heb ik toch.  :weetikniet: Inderdaad wordt het hoog tijd dat ik die "roze bril" eens ga afzetten. Loop daar nu 7 jaar meee rond en hij wordt rozer en rozer.

 
Ach niks mis mee zolang je er zelf maar van bewust bent dat je het wel allemaal zelf betaald....en daar zit nu net het verschil.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent


gosternokke

O ?, dacht dat ze voor haar carriere had gekozen ?    Heb de uitzending niet gezien ,maar dat begreep ik uit de reacties. 


  Nou dan krijg ik toch nog gelijk dat ze voor Jorn kiest.    Heeft dat nieuwe appartement haar dan toch over de streep getrokken    :weetikniet: