Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wat is niet lekker in de Ph

Gestart door Lenn, zaterdag 11 oktober 2014, 13:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Lenn

Koude buffetmeals, Jollibee, smakeloze lechon, steak waar je op moet herkauwen, etc.

Amice

Zeewier (ofschoon wel gezond)
Balut
ampalaya
Balagay ( het hoort wel in de recepten voor de smaak maar die laat ik dus liggen)
kippekoppen en kippepoten van de barbeque
darmen eveneens van de barbeque

kan nog wel even doorgaan zo  :floet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

josv

Citaat van: Lenn op zaterdag 11 oktober 2014, 13:00:03
Koude buffetmeals, Jollibee, smakeloze lechon, steak waar je op moet herkauwen, etc.

Kouwe buffetmeals en taaie steak is m.i. niet echt des "pinoy's". Verander Jollibee in McDonalds en lechon in shoarma en je ben in Nederland.....


:ikkeniebegrijp:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

regenwolkje

Durian.

Stinkt ook verschrikkelijk. In het hotel in Davao waar ik een nacht verbleef alvorens terug naar huis te vertrekken stond aan de receptie zelfs een boodschap voor de hotelgasten: 'no durian allowed inside the rooms' of iets in die zin.

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

janvanderijt

boerenkool stampotje  heb ik van de week nog gegeten
van de dutch shop

Ronny55

Citaat van: regenwolkje op zaterdag 11 oktober 2014, 14:10:00
Durian.

Stinkt ook verschrikkelijk. In het hotel in Davao waar ik een nacht verbleef alvorens terug naar huis te vertrekken stond aan de receptie zelfs een boodschap voor de hotelgasten: 'no durian allowed inside the rooms' of iets in die zin.
Ok stinkt als de pest , maar ik vind een van de lekkerste fruitsoorten hier. Aan de andere kant dat koud eten als het behoord warm te zijn , dat gaat er bij mij niet in . Dan maar jollibee of macdo. Diene "lechon highblood" mogen ze zich op zelf opeten ....is mss wel lekker. Maar vlees dat in zijn eigen vet is gaargekookt is een van de meest ongezonde dingen hier. Er zijn hier wel meer dingen die gewoon vies zijn maar daarom niet slecht van smaak. Er wordt ook niet echt gevraagt wat vies is maar wat niet lekker is.
Een anektode . Toen we in  :belgiesmiley: waren heb ik me op een morgen eens tegoed gedaan aan kaas van Herve (stinkkaas) . Mijn Asawa liep kokhalsend van tafel weg  :lachen: :lachen: .....Dat ik graag slakken eet en kikkerbillen , dat kan er hier ook niet in.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Amice

Citaat van: Ronny55 op zondag 12 oktober 2014, 05:20:37
Citaat van: regenwolkje op zaterdag 11 oktober 2014, 14:10:00
Durian.

Stinkt ook verschrikkelijk. In het hotel in Davao waar ik een nacht verbleef alvorens terug naar huis te vertrekken stond aan de receptie zelfs een boodschap voor de hotelgasten: 'no durian allowed inside the rooms' of iets in die zin.
Ok stinkt als de pest , maar ik vind een van de lekkerste fruitsoorten hier. Aan de andere kant dat koud eten als het behoord warm te zijn , dat gaat er bij mij niet in . Dan maar jollibee of macdo. Diene "lechon highblood" mogen ze zich op zelf opeten ....is mss wel lekker. Maar vlees dat in zijn eigen vet is gaargekookt is een van de meest ongezonde dingen hier. Er zijn hier wel meer dingen die gewoon vies zijn maar daarom niet slecht van smaak. Er wordt ook niet echt gevraagt wat vies is maar wat niet lekker is.
Een anektode . Toen we in  :belgiesmiley: waren heb ik me op een morgen eens tegoed gedaan aan kaas van Herve (stinkkaas) . Mijn Asawa liep kokhalsend van tafel weg  :lachen: :lachen: .....Dat ik graag slakken eet en kikkerbillen , dat kan er hier ook niet in.


Die kikkerbillen dat geloof ik niet want ik heb ze in het verleden toch geregeld met een haak met zelf gevangen kikkers zien rondlopen die dan als lunch verorberd worden.

Net zoals muis, ja dat eten ze hier ook, maar is aan mij niet besteed.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boldy

bagoong  ik heb dat 1 keer geproeft maar gadverdamme wat een bocht is dat zeg . mijn vriendin bestelde dat bij chowking samen met kangkong ik d8 laat ik dat een proberen maar serieus das eens maar nooit meer
het leven is net een lul keihard en veel te kort

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: boldy op zondag 12 oktober 2014, 07:23:05
bagoong  ik heb dat 1 keer geproeft maar gadverdamme wat een bocht is dat zeg . mijn vriendin bestelde dat bij chowking samen met kangkong ik d8 laat ik dat een proberen maar serieus das eens maar nooit meer
:lachen: jij lust ook niets .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.