Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wat is niet lekker in de Ph

Gestart door Lenn, zaterdag 11 oktober 2014, 13:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: gosternokke op zondag 12 oktober 2014, 13:09:57
Citaat van: Ronny55 op zondag 12 oktober 2014, 12:20:01
Citaat van: Rich op zondag 12 oktober 2014, 10:29:14
Als we hier in de supermarkt lopen en ik laat haar konijn zien dan trekt ze me toch een gezicht, en ze vindt het onbegrijpelijk dat wij zoiets eten.

Hmmm konijn gaar gestooft met bruinbier , zoet zuur , die van mij moet het ook niet "Het is alsof ik de kat opeet" ....Dan kan het het haar nog 1000 x zeggen het is konijn en geen kat....."Jamaar het ziet er uit als een kat"  :lachen: :lachen: .



Zit hem toch vooral in dat konijnen niet in wild voorkomen in   :smiley-philippines:  dus die worden toch te veel als huisdier gezien.     Ik ben benieuwd hoe die konijnen dan smaken Ronny 55. Want ja je krijg dan wel een gekweekt beestje op je bord.      neem ik aan.     das toch heel anders dan wild gechoten konijnen helaas




Dat van die huisdieren lap ik aan mijn laars, ze hebben ook geen scrupules om de hond op te eten tijdens een tanduay of emperador drinking session.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Lenn

Net zoals katten v/d chinees of anders ratten.Sambal bij?
Vroeger jaagde we met een hele groep mensen hazen in de duinen in zeeland met als eindresultaat hazepeper.
Eet iemand v/d leden ook bulat?of balut?

gosternokke

Gedver nee, nooit van men leven ga ik die balut eten.    hoe gezond het ook mag zijn, als word beweerd.     Zelfs mijn vrouw moet dat niet balut

josv

Citaat van: Lenn op zondag 12 oktober 2014, 13:47:26
Net zoals katten v/d chinees of anders ratten.Sambal bij?
Vroeger jaagde we met een hele groep mensen hazen in de duinen in zeeland met als eindresultaat hazepeper.
Eet iemand v/d leden ook bulat?of balut?

Mmmm, met 'n lekkere bilat is niks mis mee !
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Rich

Citaat van: Lenn op zondag 12 oktober 2014, 13:47:26
Net zoals katten v/d chinees of anders ratten.Sambal bij?
Vroeger jaagde we met een hele groep mensen hazen in de duinen in zeeland met als eindresultaat hazepeper.
Eet iemand v/d leden ook bulat?of balut?

Balut, een keertje gegeten om te proberen, en meteen weer uitgespuugd. Dat is toch geen eten voor een mens  :neeneenee:
Rich de Nederbelg.

Gompie007

Nee, lekker in de morgen om 6.00 uur aan een bak koude rijst met en of andere doorzichtig visje......bah.

Vind het eten in de Filipijnen toch al vrij smakeloos.

Groente hebben maar weinige van gehoord.

Rich

Jaren geleden was er een winkeltje is in Manila, Cobra shop, en op aandringen van een  :smiley-philippines: zakenpartner hebben we daar cobrabloed gedronken. Je kiest een slang en ze slachten hem en doen de gal, het hart en bloed in een glas (hart klopt dan nog) en ze doen er een scheut brandewijn bij of zo. Klein slokje van genomen en rest laten staan, gewoon om het eens te proberen.

Smaakte naar Porto  :jajaja:

Werd toen gefilmd met mijn video camera, maar heb al mijn videocassettes weggegooid jammer genoeg.

Hier ander filmpje : https://www.youtube.com/watch?v=gvar8j7R8Nc
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Citaat van: Rich op zondag 12 oktober 2014, 15:25:19
Citaat van: Lenn op zondag 12 oktober 2014, 13:47:26
Net zoals katten v/d chinees of anders ratten.Sambal bij?
Vroeger jaagde we met een hele groep mensen hazen in de duinen in zeeland met als eindresultaat hazepeper.
Eet iemand v/d leden ook bulat?of balut?

Balut, een keertje gegeten om te proberen, en meteen weer uitgespuugd. Dat is toch geen eten voor een mens  :neeneenee:

Balut is van een eend en pinoy van een kip............(dacht ik)

Balut



gosternokke

Citaat van: josv op zondag 12 oktober 2014, 14:45:11
Citaat van: Lenn op zondag 12 oktober 2014, 13:47:26
Net zoals katten v/d chinees of anders ratten.Sambal bij?
Vroeger jaagde we met een hele groep mensen hazen in de duinen in zeeland met als eindresultaat hazepeper.
Eet iemand v/d leden ook bulat?of balut?

Mmmm, met 'n lekkere bilat is niks mis mee !


  O ja , zeg altijd tegen de vrouw daar mag je me voor wakker maken     :lachen:   :lachen:     hopelijk leest ze niet niet mee, anders volgt er kurut of pietik   :negatief: