visum aanvraag 25 juni en dvz heeft ondersteunende papieren nog niet ontvangen

Gestart door stef boss, zaterdag 25 oktober 2014, 12:07:32

Vorige topic - Volgende topic

stef boss

beste mijn vrouw heeft visum aanvraag gedaan op 25/06/2014  het is geregistreerd op dvz op 8 september nu nemen ze het in behandeling en ik zie van 24 oktober is het veranderd ze hebben blijkbaar de papieren nog niet van de ambassade hoe lang gaat dit nog duren nu ??

Visumaanvraagnummer: 00000
Datum visumaanvraag: Jun 25 2014
Datum registratie visumaanvraag door Dienst Vreemdelingenzaken: Sep 8 2014
Beslissing/Status Dossier: In afwachting ontvangst van documenten die de visumaanvraag ondersteunen en die door de Belgische diplomatieke/consulaire post per diplomatieke valies verzonden wordt.
Datum beslissing/Status Dossier: Oct 24 2014
extra info1: Het visumdossier wordt slechts behandeld op het ogenblik van ontvangst van de betrokken documenten, ook al werd de visumaanvraag eerder via elektronische weg overgemaakt. Gemiddeld genomen neemt de verzending van de diplomatieke valies één maand in beslag

Amice

Citaatbeste mijn vrouw heeft visum aanvraag gedaan op 25/06/1967 het is geregistreerd op dvz op 8 september nu nemen ze het in behandeling en ik zie van 24 oktober is het veranderd ze hebben blijkbaar de papieren nog niet van de ambassade hoe lang gaat dit nog duren nu ??

:ikkeniebegrijp:

Tja als ik het zo lees doen ze er dus 47 jaar over.....hoe je bij die 1967 komt is mij een raadsel.

Vraag het eens na bij de ambassade of de aanvullende stukken wel zijn verstuurd en zo ja wanneer.
Neem vervolgens contact op met DVZ om e.e.a. te verifieeren en om de beslisdatum te vragen.

suc6

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent